quote:de cijfer
quote:
quote:Ik moest 2 vakken overdoen. Nederlands en Natuurkunde.
Maar twee vakken hoeven doen en dan nog zakken. Dan verdien je het ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:06 schreef Christie1221 het volgende:
Helaas heb ik dit jaar een zware onvoldoende voor natuurkunde gekregengehaald
Drie keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:06 schreef Christie1221 het volgende:
Ik ben gezakt voor mijn vwo vanwege een te laag cijfer voor natuurkunde. Ik heb Vavo gevolgd. Ik moest 2 vakken overdoen. Nederlands en Natuurkunde. Helaas heb ik dit jaar een zware onvoldoende voor natuurkunde gekregen. Als ik mijn natuurkunde eindcijfer van vorig jaar mag laten tellen, dan ben ik geslaagd. Weet iemand of dit mogelijk is en hoe ik dat kan regelen ?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef Strani het volgende:
Wacht even.. vorig jaar zakte je dus ook voor Natuurkunde maar met dat cijfer zou je nu alsnog slagen? Was je Nederlands examen zó goed?
quote:de cijfer
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:06 schreef Christie1221 het volgende:
hoe ik dat kan regelen ?
gezakdt voor nederlants
x
gristy1221
Dat ie een topic moest gaan openen op Fokquote:
Op deze manier verdien je simpelweg geen diploma en de regels zijn dan ook zo dat jij deze niet zult krijgen. Als je dat simpele feit mentaal niet aankan dan flikker je toch een eind op?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef Christie1221 het volgende:
Janneke, ik heb je niet gevraagd om te oordelen, als je niets nuttigs kan bijdragen.. Dan flikker je toch een eind op.
In de problemen zitten is nooit een excuus voor slecht taalgebruik. Wat zijn je omstandigheden dan? We kunnen eventueel kijken of je daar een beroep op kan doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef Christie1221 het volgende:
Cruelladevil, het feit dat jij een mongooltje bent is duidelijk dat hoef je ons niet duidelijk te maken. Men kan door allerlei omstandigheden inderdaad niet halen. En daar ben ik er 1 van. Overigens zijn er meer mensen die dat vorig jaar ook al hebben gedaan, althans het cijfer terug halen. En btw, sommigen van jullie denken dat ze heel wat zijn. Best sneu dat jullie op taalgebruik letten als men in problemen zit.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:35 schreef mootie het volgende:
Dat zou natuurlijk te idioot voor woorden zijn, een cijfer van een ander jaar gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |