Hou je van Braziliaanse mannen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef xhideaway het volgende:
Hallo, ik hoorde ik moest hier zijn voor lekkere mannen?
jammer joh xDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb bij m'n stagepoule 2-1 voor Brazilië voorspeld deze wedstrijd, niks meer aan doen.
Hoi schatjequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef xhideaway het volgende:
Jelly, net als haten op CR.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef ntm het volgende:
Waarom gelijk weer allemaal mannen die haten op NeymarZo arrogant komt hij niet over toch?
Dus datquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly, net als haten op CR.
Haten op de mooiboys.
hoerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef xhideaway het volgende:
kklekkerquote:
Neymar en mooiboy.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly, net als haten op CR.
Haten op de mooiboys.
Vind het jammer van Kroatië (kut scheids, hoop dat bij zijn volgende maaltijd de walvis bedorven is) maar wel overal 3-1 ingevuld, dus wel tevreden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb bij m'n stagepoule 2-1 voor Brazilië voorspeld deze wedstrijd, niks meer aan doen.
"ja nou schat ik heb negerpik gezogen hihi gr gr, niet geslikt tho dus t telt niet"quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Maar dat vond ik bijv ook wel even zo'n kut moment, toen CB mij op de lijst had gezet voor Melkweg.
Moest ik gaan uitleggen hoe ik, als enige, gratis binnen kon komen waar hij en al onze vrienden al kaartjes voor hadden gefixt
"'uhhhhh''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |