quote:
Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het gevoel dat je op iets zit te wachten...
Ik doe niks meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.
Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...
Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippen
Ga je daar van trippen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek dan
Watn mietquote:
Kijk die andere maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watn miet
Denk btw meer door het blazen dat ie out gaat.
Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.
Ja die had ik al eens gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kijk die andere maarVanaf 04:00 ongeveer
over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Prutsers, laat dwc nou maar gewoon die lijst bezigendie kan dat tenminste.
De enige kaste die ik ken is kastenova ;squote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?
Niet zo he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOHquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"ja nou schat ik heb negerpik gezogen hihi gr gr, niet geslikt tho dus t telt niet"
JA IK SHERLOCK
Serieus hoe heb je dat uitgelegd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOH
Godsamme serieusquote:
Dangquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme serieus
Ik zei dat ik met een groepje mensen van FOK! in de facebook chat zat en dat ik daar zei dat ik naar de Melkweg zou gaan met O&N en dat ik aan hem vroeg hoe snel de kaartjes gingen omdat hij daar werkte. En dat hij toen zei dat hij me wel op de lijst kon zetten.! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |