Gaat goed kneusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
KLB / [KLB Terras SC] Terrasje pakken en mensen kiek'n carede had ik al zelfmoord gepleegd ofso[/url].

Gaat het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
KLB / [KLB Terras SC] Terrasje pakken en mensen kiek'n carede had ik al zelfmoord gepleegd ofso[/url].

Corpsbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=

Waarom? Wat is er zo nadelig aan corpsballen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is een keuze. In mijn optiek een slimme keuze

Sorry je hebt gelijk. Ging ff full ''Alles over een kam'' mode.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er zo nadelig aan corpsballen?
Tenzij het kakkers zijn.
Kakkers.

Only 2nutzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfhet is schone lei, heb het zelfs gegoogled en daarna nog verkeerd getypt

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Only 2nutz
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Only 2nutz
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
 ook gewoon echt niet expres
 ook gewoon echt niet expres  

Nee, toevalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:
Zijn die oranje usernames lekker hip en lekker gek doen vanwege het WK ofzo?

Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:

cy plsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan vind ik het zo mogelijk nóg kutter.

Nee, word er gek vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij wel helemaal down bent met de oranjegekte?

noem je nootmans nou een downie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij wel helemaal down bent met de oranjegekte?

Nee, volgens mij niet. Maar het zou mij niet heel veel verbazenquote:
 terecht ook hoor haha
 terecht ook hoor haha

achgossiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik durf Nutz allang niet meer te beledigen, dan doet hij altijd zo gemeen

dat noemt men een koelie, cb is zandpapi toch want egypt en woestijn wollah Gquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die andere zandpapi toch met die pokerface

Noem hem altijd mummiboi :squote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat noemt men een koelie, cb is zandpapi toch want egypt en woestijn wollah G
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik durf Nutz allang niet meer te beledigen, dan doet hij altijd zo gemeen

dacht dat jij softer was geworden

Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem hem altijd mummiboi :s
[..]

Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelen

Miss's steal yo boyfriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragen

Ja joh, we gaan zelfs samen op vakantie volgende week. En hij is soort van half een beetje bij me ingetrkoken, dus dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragen

Oeh nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja joh, we gaan zelfs samen op vakantie volgende week. En hij is soort van half een beetje bij me ingetrkoken, dus dat zegt wel genoeg denk ik
 Heb je tenminste dat gedoe niet meer met dat reizen
 Heb je tenminste dat gedoe niet meer met dat reizen  Waar gaan jullie heen?
 Waar gaan jullie heen?

Nee dat is waar. En het scheelt wel, want hij heeft gewoon een kamer hier op de gang, dus we hebben wel allebei onze eigen ruimte. We gaan naar Turkije! Nog nooit geweest, dus heb al tips gekregen van Ambi haha.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh niceHeb je tenminste dat gedoe niet meer met dat reizen
Waar gaan jullie heen?
 Ga jij nog weg?
 Ga jij nog weg?

Oh lord, Turkije of all places, niet marmaris mag ik hopen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat is waar. En het scheelt wel, want hij heeft gewoon een kamer hier op de gang, dus we hebben wel allebei onze eigen ruimte. We gaan naar Turkije! Nog nooit geweest, dus heb al tips gekregen van Ambi haha.Ga jij nog weg?
 Maar nee, ik kan ook niet weg deze zomer, wel festivalletjes pakken.
  Maar nee, ik kan ook niet weg deze zomer, wel festivalletjes pakken.

Haha I know right?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh lord, Turkije of all places, niet marmaris mag ik hopen?Maar nee, ik kan ook niet weg deze zomer, wel festivalletjes pakken.
 Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?
 Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?

Awwwwwquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelen
 het valt idd wel mee...
 het valt idd wel mee... tenminste van de originele sc cast
 tenminste van de originele sc cast  die noobnerdjes niet meegeteld.
 die noobnerdjes niet meegeteld.

Oh nooit van gehoord. Nee ben al een tijdje gestopt, opleiding vond ik toch ook maar niets dus ik ga nu maatschappelijk werk en dienstverlening doen en dan nog dezelfde richting waar ik met vpk heenwilde maar zonder dat vertyfte billenwassengedoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know right?Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?

Doe normaal man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben relatief high volume fan. Was even vergeten dat hij borst/tris en rug/bis doet though, dan is zo weinig voor armen op die dagen misschien wel genoeg. Vind ik zelf de ultieme kutcombinaties overigens (afgezien vanschouders en benen
dan), maar goed.
[..]
Oneens. Om je hele rug fatsoenlijk aan te pakken moet je wel meer doen, of het moet zijn dat je constant de oefeningen afwisselt, maar dan vind ik het minder makkelijk progressie te boeken met zo'n split waarbij je alles maar 1 keer per week doet.
Tevens is er niks mis met behind the neck pulldowns, sommige mensen hebben niet genoeg mobiliteit en dan ga je naar snap city met die oefening idd, maar dat ligt niet zozeer aan de oefening en is op zich te fixen.
[..]
Eens. Of iig hams eerst. Of quads en hams op verschillende dagen.
[..]
Ah, jij bent zo iemand die per training oefeningen varieert dus. Niks mis mee maar zoals ik hierboven zei is het niet mijn ding, of het grootste deel van de tijd niet iig.
 .
.

Zo onzeker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwwhet valt idd wel mee...
Hier in de sc zitten geen watjestenminste van de originele sc cast
die noobnerdjes niet meegeteld.

Ja zo hoort dat niet he, penis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
ik al zelfmoord gepleegd ofso.
 .
.

ga je naar zo'n all in resort?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know right?Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?

Hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Nog 40min en weekend!!! Maar nog zo lang wachten op de wedstrijd

quote:
 het gevoel dat je op iets zit te wachten...
 het gevoel dat je op iets zit te wachten...

Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het gevoel dat je op iets zit te wachten...

Ik doe niks meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.

Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...

Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippen

Ga je daar van trippen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek dan

Watn mietquote:

Kijk die andere maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watn miet
Denk btw meer door het blazen dat ie out gaat.
 Vanaf 04:00 ongeveer
 Vanaf 04:00 ongeveer  

Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.

Ja die had ik al eens gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kijk die andere maarVanaf 04:00 ongeveer

die kan dat tenminste.
 die kan dat tenminste.

over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Prutsers, laat dwc nou maar gewoon die lijst bezigendie kan dat tenminste.

De enige kaste die ik ken is kastenova ;squote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?

Niet zo he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.

Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOHquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"ja nou schat ik heb negerpik gezogen hihi gr gr, niet geslikt tho dus t telt niet"
JA IK SHERLOCK

Serieus hoe heb je dat uitgelegd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOH

Godsamme serieusquote:

! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet
! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet  

Dangquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme serieus
Ik zei dat ik met een groepje mensen van FOK! in de facebook chat zat en dat ik daar zei dat ik naar de Melkweg zou gaan met O&N en dat ik aan hem vroeg hoe snel de kaartjes gingen omdat hij daar werkte. En dat hij toen zei dat hij me wel op de lijst kon zetten.! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet

En toen hebben ze zichzelf zelfs aan elkaar voorgesteld daaroquote:

:$
  !!!
!!!

Hahahaha en niemand heeft dat gerecord ofsoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En toen hebben ze zichzelf zelfs aan elkaar voorgesteld daaro

!!!
 ??
 ??  

Hell nahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha en niemand heeft dat gerecord ofso??
 Probeer hem eigenlijk zo FOK! vrij mogelijk te houden. Daarom heel FB ook maar op slot gezet, gezien er alweer het eea rond ging een tijd terug, kk sad
 Probeer hem eigenlijk zo FOK! vrij mogelijk te houden. Daarom heel FB ook maar op slot gezet, gezien er alweer het eea rond ging een tijd terug, kk sad 

*nerdlife*
 *nerdlife*

Zo'n drama vind ik dat niet eens, serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme serieus
Ik zei dat ik met een groepje mensen van FOK! in de facebook chat zat en dat ik daar zei dat ik naar de Melkweg zou gaan met O&N en dat ik aan hem vroeg hoe snel de kaartjes gingen omdat hij daar werkte. En dat hij toen zei dat hij me wel op de lijst kon zetten.! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet

Als het andersom was geweest had ik toch wel even zo gekeken, denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo'n drama vind ik dat niet eens, serieus.

Van het leven genieten, wat erg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nahProbeer hem eigenlijk zo FOK! vrij mogelijk te houden. Daarom heel FB ook maar op slot gezet, gezien er alweer het eea rond ging een tijd terug, kk sad
Maar goed, CB en ik zijn wel als een stel groupies met elkaar op de plaat gegaan toen
*nerdlife*

Valt toch wel mee, mensen kijken al niet eens meer echt raar op als je zegt dat je je vriend(in) van internet kent oid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest had ik toch wel even zo gekeken, denk ik.
[ afbeelding ]

Nee oke, maar er is nog een verschil tussen internet en FOK!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, mensen kijken al niet eens meer echt raar op als je zegt dat je je vriend(in) van internet kent oid.

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee oke, maar er is nog een verschil tussen internet en FOK!
Maar alle flauwheid op een stokje, ik vind het alsnog toch wel een tikkeltje ''weird'' als mensen meeten via internet en relaties aangaan etc. Ook al is dat misschien lichtelijk bekrompen, ik kan er niks aan doen

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wtf het is schone lei, heb het zelfs gegoogled en daarna nog verkeerd getypt

Mag je prima vinden hoor, zo dacht ik ook voor m'n eerste meet met fokkersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar alle flauwheid op een stokje, ik vind het alsnog toch wel een tikkeltje ''weird'' als mensen meeten via internet en relaties aangaan etc. Ook al is dat misschien lichtelijk bekrompen, ik kan er niks aan doen

Maar dat bleek een saai wijf.
 Maar dat bleek een saai wijf.

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]

Dit moet voor jou idd wel een schop in je nek zijn.quote:

Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb ook nog nooit gemeet. Lijkt me best wel grappig om al die kutkoppen te zien die achter de usernames verschuilen

Ja dat ben ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!

Haaha aaha ja dat was een goeie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit moet voor jou idd wel een schop in je nek zijn.

Je hebt geen idee hoe sexy dat kan zijn!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja misschien in je verkleedkleren voor de hele familie met de makeup van je moeder

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Al dat fb inside geneuzel krijg ik niks van mee.

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!

Hahahahaha jaaaaa ik had ook internetvriendinnen!! Toen ik een jaar of 10 was, via kinderlinesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je prima vinden hoor, zo dacht ik ook voor m'n eerste meet met fokkers
Ohja en ik had een soort internetvriendin op m'n 13e van kindertent die ik toen wel eens ontmoet hadMaar dat bleek een saai wijf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |