Gaat goed kneusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
KLB / [KLB Terras SC] Terrasje pakken en mensen kiek'n carede had ik al zelfmoord gepleegd ofso[/url].
Gaat het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
KLB / [KLB Terras SC] Terrasje pakken en mensen kiek'n carede had ik al zelfmoord gepleegd ofso[/url].
Corpsbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
Waarom? Wat is er zo nadelig aan corpsballen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is een keuze. In mijn optiek een slimme keuze
Sorry je hebt gelijk. Ging ff full ''Alles over een kam'' mode.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er zo nadelig aan corpsballen?
Tenzij het kakkers zijn.![]()
Kakkers.![]()
Only 2nutzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfhet is schone lei, heb het zelfs gegoogled en daarna nog verkeerd getypt
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Only 2nutz![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Only 2nutz![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, toevalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:
Zijn die oranje usernames lekker hip en lekker gek doen vanwege het WK ofzo?
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:
cy plsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan vind ik het zo mogelijk nóg kutter.
Nee, word er gek vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij wel helemaal down bent met de oranjegekte?
noem je nootmans nou een downie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij wel helemaal down bent met de oranjegekte?
Nee, volgens mij niet. Maar het zou mij niet heel veel verbazenquote:
achgossiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik durf Nutz allang niet meer te beledigen, dan doet hij altijd zo gemeen
dat noemt men een koelie, cb is zandpapi toch want egypt en woestijn wollah Gquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die andere zandpapi toch met die pokerface
Noem hem altijd mummiboi :squote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat noemt men een koelie, cb is zandpapi toch want egypt en woestijn wollah G
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik durf Nutz allang niet meer te beledigen, dan doet hij altijd zo gemeen
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem hem altijd mummiboi :s
[..]![]()
dacht dat jij softer was geworden
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelen
Miss's steal yo boyfriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragen
Ja joh, we gaan zelfs samen op vakantie volgende week. En hij is soort van half een beetje bij me ingetrkoken, dus dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragen
Oeh nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja joh, we gaan zelfs samen op vakantie volgende week. En hij is soort van half een beetje bij me ingetrkoken, dus dat zegt wel genoeg denk ik![]()
Nee dat is waar. En het scheelt wel, want hij heeft gewoon een kamer hier op de gang, dus we hebben wel allebei onze eigen ruimte. We gaan naar Turkije! Nog nooit geweest, dus heb al tips gekregen van Ambi haha.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh niceHeb je tenminste dat gedoe niet meer met dat reizen
Waar gaan jullie heen?
Oh lord, Turkije of all places, niet marmaris mag ik hopen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat is waar. En het scheelt wel, want hij heeft gewoon een kamer hier op de gang, dus we hebben wel allebei onze eigen ruimte. We gaan naar Turkije! Nog nooit geweest, dus heb al tips gekregen van Ambi haha.Ga jij nog weg?
Haha I know right?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh lord, Turkije of all places, niet marmaris mag ik hopen?Maar nee, ik kan ook niet weg deze zomer, wel festivalletjes pakken.
Awwwwwquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelen
Oh nooit van gehoord. Nee ben al een tijdje gestopt, opleiding vond ik toch ook maar niets dus ik ga nu maatschappelijk werk en dienstverlening doen en dan nog dezelfde richting waar ik met vpk heenwilde maar zonder dat vertyfte billenwassengedoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know right?Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben relatief high volume fan. Was even vergeten dat hij borst/tris en rug/bis doet though, dan is zo weinig voor armen op die dagen misschien wel genoeg. Vind ik zelf de ultieme kutcombinaties overigens (afgezien vanschouders en benen
dan), maar goed.
[..]
Oneens. Om je hele rug fatsoenlijk aan te pakken moet je wel meer doen, of het moet zijn dat je constant de oefeningen afwisselt, maar dan vind ik het minder makkelijk progressie te boeken met zo'n split waarbij je alles maar 1 keer per week doet.
Tevens is er niks mis met behind the neck pulldowns, sommige mensen hebben niet genoeg mobiliteit en dan ga je naar snap city met die oefening idd, maar dat ligt niet zozeer aan de oefening en is op zich te fixen.
[..]
Eens. Of iig hams eerst. Of quads en hams op verschillende dagen.
[..]
Ah, jij bent zo iemand die per training oefeningen varieert dus. Niks mis mee maar zoals ik hierboven zei is het niet mijn ding, of het grootste deel van de tijd niet iig.
Zo onzeker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwwhet valt idd wel mee...
Hier in de sc zitten geen watjestenminste van de originele sc cast
die noobnerdjes niet meegeteld.
Ja zo hoort dat niet he, penis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
ik al zelfmoord gepleegd ofso.
ga je naar zo'n all in resort?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know right?Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?
Hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Nog 40min en weekend!!! Maar nog zo lang wachten op de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |