quote:
Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het gevoel dat je op iets zit te wachten...
Ik doe niks meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.
Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...
Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippen
Ga je daar van trippen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek dan
Watn mietquote:
Kijk die andere maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watn miet
Denk btw meer door het blazen dat ie out gaat.
Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.
Ja die had ik al eens gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kijk die andere maarVanaf 04:00 ongeveer
over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Prutsers, laat dwc nou maar gewoon die lijst bezigendie kan dat tenminste.
De enige kaste die ik ken is kastenova ;squote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?
Niet zo he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOHquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"ja nou schat ik heb negerpik gezogen hihi gr gr, niet geslikt tho dus t telt niet"
JA IK SHERLOCK
Serieus hoe heb je dat uitgelegd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOH
Godsamme serieusquote:
Dangquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme serieus
Ik zei dat ik met een groepje mensen van FOK! in de facebook chat zat en dat ik daar zei dat ik naar de Melkweg zou gaan met O&N en dat ik aan hem vroeg hoe snel de kaartjes gingen omdat hij daar werkte. En dat hij toen zei dat hij me wel op de lijst kon zetten.! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet
En toen hebben ze zichzelf zelfs aan elkaar voorgesteld daaroquote:
Hahahaha en niemand heeft dat gerecord ofsoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En toen hebben ze zichzelf zelfs aan elkaar voorgesteld daaro![]()
![]()
:$
![]()
!!!
Hell nahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha en niemand heeft dat gerecord ofso??
Zo'n drama vind ik dat niet eens, serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme serieus
Ik zei dat ik met een groepje mensen van FOK! in de facebook chat zat en dat ik daar zei dat ik naar de Melkweg zou gaan met O&N en dat ik aan hem vroeg hoe snel de kaartjes gingen omdat hij daar werkte. En dat hij toen zei dat hij me wel op de lijst kon zetten.! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet
Als het andersom was geweest had ik toch wel even zo gekeken, denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo'n drama vind ik dat niet eens, serieus.
Van het leven genieten, wat erg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nahProbeer hem eigenlijk zo FOK! vrij mogelijk te houden. Daarom heel FB ook maar op slot gezet, gezien er alweer het eea rond ging een tijd terug, kk sad
Maar goed, CB en ik zijn wel als een stel groupies met elkaar op de plaat gegaan toen![]()
*nerdlife*
Valt toch wel mee, mensen kijken al niet eens meer echt raar op als je zegt dat je je vriend(in) van internet kent oid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest had ik toch wel even zo gekeken, denk ik.
[ afbeelding ]
Nee oke, maar er is nog een verschil tussen internet en FOK!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, mensen kijken al niet eens meer echt raar op als je zegt dat je je vriend(in) van internet kent oid.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee oke, maar er is nog een verschil tussen internet en FOK!
Maar alle flauwheid op een stokje, ik vind het alsnog toch wel een tikkeltje ''weird'' als mensen meeten via internet en relaties aangaan etc. Ook al is dat misschien lichtelijk bekrompen, ik kan er niks aan doen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wtf het is schone lei, heb het zelfs gegoogled en daarna nog verkeerd getypt
Mag je prima vinden hoor, zo dacht ik ook voor m'n eerste meet met fokkersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar alle flauwheid op een stokje, ik vind het alsnog toch wel een tikkeltje ''weird'' als mensen meeten via internet en relaties aangaan etc. Ook al is dat misschien lichtelijk bekrompen, ik kan er niks aan doen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit moet voor jou idd wel een schop in je nek zijn.quote:
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb ook nog nooit gemeet. Lijkt me best wel grappig om al die kutkoppen te zien die achter de usernames verschuilen
Ja dat ben ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!![]()
![]()
![]()
Haaha aaha ja dat was een goeie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit moet voor jou idd wel een schop in je nek zijn.
Je hebt geen idee hoe sexy dat kan zijn!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja misschien in je verkleedkleren voor de hele familie met de makeup van je moeder
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Al dat fb inside geneuzel krijg ik niks van mee.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!![]()
![]()
![]()
Hahahahaha jaaaaa ik had ook internetvriendinnen!! Toen ik een jaar of 10 was, via kinderlinesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je prima vinden hoor, zo dacht ik ook voor m'n eerste meet met fokkers
Ohja en ik had een soort internetvriendin op m'n 13e van kindertent die ik toen wel eens ontmoet hadMaar dat bleek een saai wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |