En België?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:48 schreef fyah het volgende:
Al hoop ik dat NL straks wint natuurlijkDat is zo'n beetje het landelijke sentiment hier.
Mooi manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Modus het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102.
vet man, snowboots in de zomerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Modus het volgende:
Vind ik anders, ik zou toch wel naar dat feest gaan, of jij er nou wel of niet ook bentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zei toch ook tegen mij kom naar dat feest, is toch ook meeten
Ja maar als ik je tegenkom op dat feest zeg je toch niet ieuw een fokker dit is zo raar hahaha ;Dquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind ik anders, ik zou toch wel naar dat feest gaan, of jij er nou wel of niet ook bent
Nee, maar nogmaals, vind dat anders dan afspreken met mensen op internet en samen iets gaan doen en elkaar gaat leren kennen/daten irlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik je tegenkom op dat feest zeg je toch niet ieuw een fokker dit is zo raar hahaha ;D
Ja van hetzelfde, en 'm dan lopen irriteren. Heerlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar nogmaals, vind dat anders dan afspreken met mensen op internet en samen iets gaan doen en elkaar gaat leren kennen/daten irl![]()
Als je een beetje meedoet in de uitgaansscene van Amsterdam, kom je er sowieso al amper onderuit om ooit elkaar eens tegen te komen. Zoals ik dus bij CB had. Was laatst weer in de Melkweg toen hij aan 't werk was
Ik heb hem niet gezien deze keer. Vroeg het 'm achteraf, zo van ''was je niet aan het werk''. Toen zei ik ''ehm jawel'' maar niet gezien dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van hetzelfde, en 'm dan lopen irriteren. Heerlijk.
Achja zo kwam ik FL_Freak ook tegen 2 weken geleden in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien deze keer. Vroeg het 'm achteraf, zo van ''was je niet aan het werk''. Toen zei ik ''ehm jawel'' maar niet gezien dus
Maar om maar aan te geven hoe snel je dat dan al hebt in damscootje hiehuazhahauhaahah
Wtfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja zo kwam ik FL_Freak ook tegen 2 weken geleden in RotterdamIn een moeilijk groot gebouw notabene.
Kleine wereld
#darkballerinalifequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WtfEn, heeft die in het echt net zo'n gompie hoofd als op de foto's?
inddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WtfEn, heeft die in het echt net zo'n gompie hoofd als op de foto's?
met of zonder nijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja zo kwam ik FL_Freak ook tegen 2 weken geleden in RotterdamIn een moeilijk groot gebouw notabene.
Kleine wereld
dat is wel Echt bizar jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
En Zosk die ntm bijna aanrijdt!! Die is misschien nog wel het mooist
Ja sorry hoor maar ik vind hem écht een gompie hoofd hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Shit Veer
So rude. Nee vind ik niet.
een heul smal blondje?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zat wel 'n meisje naast maar niet opgelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |