Mens stop je hoofd in een babyneushoorn z'n muil met je bijdehante gemekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
En zie hier, de totaal niet voorspelbare reacties. De origineelste mensen op deze aardkloot, he-le-maal fantastisch gewoon.
Hahaahuehehheequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens stop je hoofd in een babyneushoorn z'n muil met je bijdehante gemekker.
Ik ben 1m50, jij 2 meter ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zonder hakken lijk ik ook jonger ja
Wat toch een cutie hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat toch een cutie hewat veer een turk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow ja denk 13 danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Scheelt wel een paar jaar denk ik, als ik geen make up op heb en haar naar achter + geen hakken. Lijk ik wel echt jong.
hoe weet jij dat uberhauptquote:
Ja, denk ik eigenlijk ookquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef artelligence het volgende:
Stimorol- is wel jaloers. Zo'n oude vrijster die haar Pepper profiel wanhopig laat zien dat ze jong en fun is. Met haar glaasje wijn en sushi, haar sportieve aard (hardlopen, what else... Colorrun natuurlijk), haar reizen naar alle uithoeken van de wereld en favoriete muziek is Adèle en een aantal popi hipster bands. Om maar jong en hip voor te komen. Ze is overigens marketeer heeft een 2 katten genaamd Teun en Floortje.
Ze is niet meer dik hoor en ook niet turks meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg maar gerust lompe turk die langs marcheert en die je opzijduwt met d'r brede heupen
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is niet meer dik hoor en ook niet turks meer
Exotische baarheupenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoor
Sorry. Verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoor
Geeft niks, snap wel dat je niet zoveel ervaring met vrouwen hebtquote:
Ben al thuis. Kapper geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt je dag weer eens niet hèBijna 5 uur moet je niet afsluiten?
Hehehe jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geeft niks, snap wel dat je niet zoveel ervaring met vrouwen hebt.
En nederlanders zijn het langste volk op aarde, kankiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat liedje van die Oranje-reclame van WK is echt te-nen-krom-mend slecht.
Wij staan vooraan bij het Oranje-legioeennn
Ze krijgen ons niet klein, omdat we dat al zijn
LIKE YO SHUT DA FUCK UP
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En nederlanders zijn het langste volk op aarde, kanki
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. 1,83m als gemiddelde.
srsquote:
Het slaat toch op Nederland als oppervlakte jongequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
srs
hoe veel weeg je tegenwoordig trouwens
Haha lengte snapte em.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
http://mens-en-samenlevin(...)wonen-de-reuzen.html
OH KK KLEIN LANDJE JEZUSquote:
Fatsoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het slaat toch op Nederland als oppervlakte jonge.
Laatste keer dat ik me woog rond 90![]()
![]()
.
Haaaaaaaa!quote:
FATSOquote:
Je denkt dat ze voor één van de grootste campagnes van het jaar zo'n onnozele uitspraak zouden doenquote:
Ja want het ook een onnozele reclamequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je denkt dat ze voor één van de grootste campagnes van het jaar zo'n onnozele uitspraak zouden doen?
But what dat mouth do doe.quote:
Deze zin is onnozelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja want het ook een onnozele reclame
Ik hoorde dat Wesley die regels verzonnen had.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je denkt dat ze voor één van de grootste campagnes van het jaar zo'n onnozele uitspraak zouden doen?
Long John Silver is een onnozel wormvormig aanhangselquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
But what dat mouth do doe.
[..]
Deze zin is onnozel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Long John Silver is een onnozel wormvormig aanhangsel
Lekkere appendix1080pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
Been usin' wormvorming aanhangsel since voor het eerst gelezen in biologieboek.
OMGquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat liedje van die Oranje-reclame van WK is echt te-nen-krom-mend slecht.
Wij staan vooraan bij het Oranje-legioeennn
Ze krijgen ons niet klein, omdat we dat al zijn
LIKE YO SHUT DA FUCK UP
Eten als een malle bruhquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
But what dat mouth do doe.
[..]
Deze zin is onnozel.
Op werkquote:
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
Lekker buiten met de buurt op straat onder de vlaggetjes.
Is nice. Hier ook gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ook#asolife
wel Echt gewoon extreem aso degeneratelifequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen, eigenlijk toch helemaal niks mis mee als je het zo opsomt.
Den Haagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ook#asolife
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar all jokes aside is een lease-abo wel echt pure kanker, ik heb er zelf ook één.
Toen ik m'n recente abo afsloot bij Hi waren vrijwel alle abo's ineens lease, het abo daarvoor vrijwel niks.
Dan nog, wie least er nou een telefoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Heb er toch bewust voor gekozen.
En dat kk ding hoef ik toch niet te houden.
Wat ik daar al zei, meeste toestellen waar ik op dat moment uit kon kiezen waren leasetoestellenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan nog, wie least er nou een telefoon.En zelf kiezen voor "pure kanker" is ook niet slim hè.
En nee snap ik, blackberry.
Maar waarom is het pure kanker dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ik daar al zei, meeste toestellen waar ik op dat moment uit kon kiezen waren leasetoestellen. En aangezien ik een 2-jarig abo afsloot nam ik na die periode toch wel een nieuw toestel, dus of ik 't toestel nou terug moest geven of in bezit kon houden maakte me toch niet uit
.
Omdat je voorheen gewoon een gratis toestel kreeg of een fikse korting daarop, nu komt het overall over alsof je een toestel door je neus geboord krijgt, voor de prijs van die abo's zou je op z'n minst verwachten dat je in ieder geval het toestel zou mogen houden.quote:
Ja dat bedoel ik. Geen idee hoeveel zo'n lease abo kost maar vast niet weinig genoeg om te rechtvaardigen dat je het toestel moet inleveren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat je voorheen gewoon een gratis toestel kreeg of een fikse korting daarop, nu komt het overall over alsof je een toestel door je neus geboord krijgt, voor de prijs van die abo's zou je op z'n minst verwachten dat je in ieder geval het toestel zou mogen houden.
Dus de deal is pure kanker, maar 't interesseart mah nie want ik neem toch een nieuwe pocky na afloop.
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Geen idee hoeveel zo'n lease abo kost maar vast niet weinig genoeg om te rechtvaardigen dat je het toestel moet inleveren.
Mwoah, 't is niet goedkoop maar aangezien je niks voor het toestel betaald hebt is het ook weer niet zo'n heel slechte deal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.
Hi 2012-2 Toestellease F
Hi 2012-2 Messaging Large 2jr
Hi 2012-2 150 min/sms-bundel
Hi BlackBerry
Hi Messaging Large
BlackBerry Bold 9790
Hi Eindeloos sms bundel (Gratis)
Hi SmartCare Basis
Hi 2012-2 Large Student -3,50
Wanneer neem je godverdomme 'ns een echte pokkie ipv die trash zo-van-2010-blackberry?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.
Hi 2012-2 Toestellease F
Hi 2012-2 Messaging Large 2jr
Hi 2012-2 150 min/sms-bundel
Hi BlackBerry
Hi Messaging Large
BlackBerry Bold 9790
Hi Eindeloos sms bundel (Gratis)
Hi SmartCare Basis
Hi 2012-2 Large Student -3,50
Er is foebal op TV, Vas pls.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer neem je godverdomme 'ns een echte pokkie ipv die trash zo-van-2010-blackberry?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom we gaan samen juichen niemand anders zit hier
RTquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het WK is officieel begonnen. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |