Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik haar niet eerlijk gezegd.
maar wie is het?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Zou er geen trucje op kunnen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Ja mag hopen dat we daar op zitten, iemand met teveel vrije tijd moet dat even tellen.quote:
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.quote:
Nope, zal eens iets binnenhalen nu en direct luisteren want ben hartstikke gek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
Ken je Batsumi al Kerft? Afro-beat uit Zuid-Afrika
Dat jij nog niet in de puberteit bentquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou er geen trucje op kunnen hoor.
Nee dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat manquote:
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat man
Nou ja wordt iig niet vandaag meer, duurt half jaar voordat ie binnen is, maak er binnenkort van.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Norrage het volgende:
Heerlijk Kerft
https://soundcloud.com/matsulimusic/05-anishilabi
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestoptquote:
Zeg dat dan verdorie man!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://pitchfork.com/revi(...)because-im-worth-it/
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchforkquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maar
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestopt
Zal Little Dragon proberen
Ja, dat nodigt wel uit tot even luisterenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchfork
Gorillaz is me bekend, maar dit ken ik niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...
Heb ik direct gezegd tegen je, waarna je nog zei dat hij een nieuwe plaat uit had.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdorie man!
Zo valt er toch ook weinig eer te behalen voor mij zeg
Goed nummer hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Gorillaz is me bekend, maar dit ken ik niet.
Oja. Het tijdstip wellichtquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ik direct gezegd tegen je, waarna je nog zei dat hij een nieuwe plaat uit had.
Ja, hele band wordt zelfs gecredit.quote:
Die heb ik pas ook geluisterd. Zeker leuk voor een (paar) keer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef Moody het volgende:
Zoals gezegd is de nieuwe Woods weer lekker....
Meer van hetzelfde, geen toplijstmateriaal, maar verdient wel enige aandacht
Dat is altijd zo met Woods. Geen album luisteren, maar 5-10 nummers van hun laatste 5 albums eruit pikken en bewarenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Die heb ik pas ook geluisterd. Zeker leuk voor een (paar) keer.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar hoezo beschamend? Deden ze hun broek uit?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:03 schreef Gehenna het volgende:
Slint moest even op gang komen vanavond, eerste 10 min waren echt beschamend, maar daarna kwam het los, en hoe
Geluid was slecht, miste wat noten, speelde uit de maat en dat ze amper contact met het publiek hebben en erg lang stilte hebben tussen nummers hielp hun niet echt mee...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar hoezo beschamend? Deden ze hun broek uit?
Deze ga ik even bookmarken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef Norrage het volgende:
Maar The Antlers winnen de competitie, en ik weet nu al zeker dat geen enkele plaat daar overheen gaat komen.
Doe dat gerust. Ik ben er 100% van overtuigd. Ik denk zelfs dat als ie al zou mogen meetellen voor mijn top 100 albums, hij de top 10 al zal halen.quote:
Als ik hem nog een paar keer opzet zullen die subtiliteiten mij vast wel meer op gaan vallen, maar kon de eerste paar keer amper door het album heenkomen door wat ik ervoer als langdradig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Mwah, ben ik het niet mee eens. De songwriting is een stuk subtieler geworden, dat wel, maar monotoon zeker niet. Vind het eerder getuigen van groei deze plaat.
Ik vind het juist niet zo monotoon, en ik vind juist dat er onwijs veel afwisseling zit op het album en dat het soms (bijvoorbeeld op het slotnummer) enorm positief en opzwepend overkomt. Heerlijk ook die bas die je in bijna alle nummers heerlijk op de voorgrond hoort. Klasse-albumquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:34 schreef On het volgende:
Vind die Van Etten maar een beetje monotoon met de dramakraan open. Zitten best mooie nummers tussen, maar overall is de songwriting lang niet zo goed als op haar vorige platen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geluid was slecht, miste wat noten, speelde uit de maat en dat ze amper contact met het publiek hebben en erg lang stilte hebben tussen nummers hielp hun niet echt mee...
Maar halverwege het 2e nummer knalde bet ineens
Ik heb dat begin heel anders ervaren. Het geluid was zo helder, elke beweging van vinger of voet was te horen, dat die eerste minuut stilte alleen maar spanning- en concentratieverhogend werkte. Dat werd ten dele verstoord door volk dat al dan niet ironisch"speluh!" meende te moeten roepen. Beginnen met "For Dinner..." (en dan daarna "Breadcrumb Trail"), dat leek mij een niet te overtreffen zet, zo geheel in overeenstemming met de geest van "Spiderland". Toch werd het alleen maar beter, daarin hebben jullie gelijk. Roes is het juiste woord, overal in de zaal zag ik mensen gehypnotiseerd meebewegen. Het is ongelooflijk hoe Slint dat album heeft weten te vertalen naar iets dat op een podium in een zaal zo goed werkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:37 schreef On het volgende:
Het begin was wat ongemakkelijk ja, wel erg Slints natuurlijk. Maar vanaf de eerste noten van Breadcrumb Trail verkeerde ik in een roes. Wat een geweldig optreden, die climax bij Good Morning Captain ook, die ontlading. Riffs waren een tikje harder dan op plaat wat heel goed werkte.
Absoluut, die spanning en sinistere sfeer kwamen heel erg goed over. Vooral die riffs tijdens Nosferatu Man en Good Morning Captain werkten enorm bedwelmend. Don, Aman was ook een perfecte uitvoering, hoe die 2 daar geknield zaten, en dat de zanger/verteller plots weer opdook om een deel van de lyrics te vertellen, en het gitaargeluid dat aan het einde aan kwam zwellen en weer wegstierf. Bijna poëzie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:57 schreef tim. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat begin heel anders ervaren. Het geluid was zo helder, elke beweging van vinger of voet was te horen, dat die eerste minuut stilte alleen maar spanning- en concentratieverhogend werkte. Dat werd ten dele verstoord door volk dat al dan niet ironisch"speluh!" meende te moeten roepen. Beginnen met "For Dinner..." (en dan daarna "Breadcrumb Trail"), dat leek mij een niet te overtreffen zet, zo geheel in overeenstemming met de geest van "Spiderland". Toch werd het alleen maar beter, daarin hebben jullie gelijk. Roes is het juiste woord, overal in de zaal zag ik mensen gehypnotiseerd meebewegen. Het is ongelooflijk hoe Slint dat album heeft weten te vertalen naar iets dat op een podium in een zaal zo goed werkt.
Goede zaak, want over een maand is het al niet meer zo.quote:
Want?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Goede zaak, want over een maand is het al niet meer zo.
Jouw top tien bevat honderd albums.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe dat gerust. Ik ben er 100% van overtuigd. Ik denk zelfs dat als ie al zou mogen meetellen voor mijn top 100 albums, hij de top 10 al zal halen.
Omdat je zo heerlijk impulsief bent bij vlagen.quote:
Nee nog steeds niet, 16 juni....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef Felagund het volgende:
Is dat album van The Antlers nu al officieel uit? Kan ik hem ook eindelijk luisteren.
Nee hoor. Gewoon 10. Als er eentje in gaat, gaat er een andere uitquote:
Ja, maar impulsief is het ondertussen al niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat je zo heerlijk impulsief bent bij vlagen.
Maar dat is juist positief, want die conservatieve lullen zijn niks aan, je houdt zo wel het topic goed levend en creëert ruimte voor discussie.
Hij is wel al tijden gelekt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef Felagund het volgende:
Is dat album van The Antlers nu al officieel uit? Kan ik hem ook eindelijk luisteren.
Ik sta eerste.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
MUZ / De grote FOK! WK-Pool de MUZ subleague
quote:
Iran heb ik elk duel dik laten verliezen, maar niet zo dik als Costa Rica.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef On het volgende:
Dit wordt het toernooi van Iran mensen, markeer mijn woorden.
Costa Rica is wel beter dan Iran hoor. Die hebben Ruiz en Campbell (Olympiakos) en nog wat verdedigers uit de Duitse en Belgische competitie. Irans sterspeler is een NEC'er.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iran heb ik elk duel dik laten verliezen, maar niet zo dik als Costa Rica.
Klopt, maar een ploeg als Iran gaat veel verdedigender spelen lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:15 schreef On het volgende:
[..]
Costa Rica is wel beter dan Iran hoor. Die hebben Ruiz en Campbell (Olympiakos) en nog wat verdedigers uit de Duitse en Belgische competitie. Irans sterspeler is een NEC'er.
Heel goed mogelijk iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt, maar een ploeg als Iran gaat veel verdedigender spelen lijkt mij.
Ik ga hier even verder op in in dit topic zodat de voetbalhaters niet boos worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt, maar een ploeg als Iran gaat veel verdedigender spelen lijkt mij.
Costa Rica heeft vooral creatieve spelers en die gewoon allemaal te kort komen voor WK-niveau.
Jahanbaksjschsj. Die man kan écht niet voetballen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:15 schreef On het volgende:
[..]
Costa Rica is wel beter dan Iran hoor. Die hebben Ruiz en Campbell (Olympiakos) en nog wat verdedigers uit de Duitse en Belgische competitie. Irans sterspeler is een NEC'er.
Ah, we hebben er dus weer eentje te pakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef Norrage het volgende:
Ik denk zelfs dat als ie al zou mogen meetellen voor mijn top 100 albums, hij de top 10 al zal halen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah, we hebben er dus weer eentje te pakken.
Ghoochannejhad is beter dan Alireza!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:15 schreef On het volgende:
[..]
Soms snap ik jullie niet meer hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah, we hebben er dus weer eentje te pakken.
Ik hoorde iemand Kasabian omschrijven als Primark Scream, dat somt het wel mooi op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Kasabian?
Was ik ja, de invloeden zijn duidelijk hoorbaar. Vind het wel een geinige plaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand Kasabian omschrijven als Primal Scream, dat somt het wel mooi op.
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:29 schreef Apostrof het volgende:
Vond hem eerst nogal tegenvallen maar inmiddels hard geland. Zomer![]()
ik had hem al nog eerder gepost!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterd
Niet iedereen post ergens over als hij het geluisterd heeftquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterdErg toffe track ja
AF kijk ik na dinsdag wel terugquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:56 schreef kciR het volgende:
Morgenmiddag Portugal. The Man live, maar wel om 14.15, dan lig ik alleen met een kano in het water en zit ik niet achter de tv / laptop. Hopen dat ik die nog kan terugkijken.
Arcade Fire wordt ook in zijn geheel uitgezonden maandagavond om 19.45 , die ga ik wel proberen mee te pakken.
Leukquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Kasabian?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had hem eerder gepost en toen heeft niemand het geluisterdErg toffe track ja
quote:
Wat je zegt ben je zelluf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
TROUWENS. Terwijl ik in mijn telefoon aan het rommelen was kwam ineens dit bericht van Clash Music langs:
[ afbeelding ]
Nieuwe CaribouKomt uit op 6 oktober.
1 Can't Do Without You
2 Silver
3 All I Ever Need
4 Our Love
5 Dive
6 Second Chance
7 Julia Brightly
8 Mars
9 Back Home
10 Your Love Will Set You Free
Wat was er met Omar?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Samenvatting Field Day 2014:
James Holden (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Omar Souleyman (_______________________! )
Oneohtrix Point Never (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Blood Orange (![]()
)
Jamie XX (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Todd Terje (prima set, maar ongelooflijk irritant publiek en het geluid was bizar slecht afgesteld)
Jon Hopkins (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Danny Brown (![]()
)
Conclusie: James Holden for president. Wat een ongelooflijke held is dat. Even wat free jazz improvisaties tijdens z'n set die uit de mouw werden geschud; ik heb echt met open mond staan kijken naar hem, de saxofonist en drummer. Pure klasse.
Hij is een gimmick, meer niet. Muziek is gewoon ongelooflijk matig. Iedereen danst er een beetje ironisch op, omdat 't 'zo'n leuke gekke Arabier is'.quote:
Hoe is OPN live dan met publiek? Hij maakt ontzettend gave muziek maar dat lijkt mij echt lastig live. Of remixt hij tot iets meer dansbaars.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij is een gimmick, meer niet. Muziek is gewoon ongelooflijk matig. Iedereen danst er een beetje ironisch op, omdat 't 'zo'n leuke gekke Arabier is'.
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:46 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Hoe is OPN live dan met publiek? Hij maakt ontzettend gave muziek maar dat lijkt mij echt lastig live. Of remixt hij tot iets meer dansbaars.
O, de subtiliteiten vallen grotendeels weg, maar die soundscapes van 'm komen nog steeds goed binnen, hoor. Ik was wel een paar keer 'zoned out', dus dat is altijd een goed teken. Weinig dansbaar, dat wel, maar ik heb een heerlijk uurtje gehad.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef DO2 het volgende:
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het subtiele geluid van OPN live goed uit de verf komt.
God man, kende ze vooral van naam, maar van mij hadden ze Limp Bizkit uit mogen zenden. Wat een 13 in een dozijn shit dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:23 schreef BoerBert het volgende:
@norrage@norrage@norrage@norrage@norrage@norrage
Kijk pinkpop dan, nu.
Wat heb je dit jaar te melden over Atze n00bie? Ik mis je in het topic.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
God man, kende ze vooral van naam, maar van mij hadden ze Limp Bizkit uit mogen zenden. Wat een 13 in een dozijn shit dit.
Niets meer of minder dan andere jaren.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb je dit jaar te melden over Atze n00bie? Ik mis je in het topic.
Eens luisteren, want dromerig is wel waar ik heel erg zin in heb.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Heufd het volgende:
Mensen al bekend met Craft Spells? Dromerige, melodieuze indie-pop. Nieuwe album Nausea net uit.
Goede tip. Thnxquote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Heufd het volgende:
Mensen al bekend met Craft Spells? Dromerige, melodieuze indie-pop. Nieuwe album Nausea net uit.
Het probleem is ook dat Portugal The Man maar 1 sound heeft en vrij glad is, maar te stekelig voor 3FM publiek. Vrijwel elk nummer ligt lekker in het gehoor, maar ben je ook na 5 minuten weer vergeten. Beetje lastig allemaal....quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef kciR het volgende:
Nou, daar gaat die. Anderhalf uur Arctic Monkeys op de Pinkpop stream
Ik hoor trouwens alleen maar negatieve berichten over Portugal. The Man. Misschien niet de juiste band voor Pinkpop, in een klein zaaltje/ op plaat is het een puike band!
Vrij vergelijkbaar qua kwaliteit denk ik. Portugal the Man heeft leuke dingen gedaan op de eerdere albums, maar het is nu meer een herhalingsoefening toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Portugal The Man op alle flanken een interessantere band dan Arctic Monkeys, mja dat ben ik dan misschien.
Ja PTM heeft een vaste formule die het slechts wat aanpast per album, maar wel genoeg om interessant te blijven.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Vrij vergelijkbaar qua kwaliteit denk ik. Portugal the Man heeft leuke dingen gedaan op de eerdere albums, maar het is nu meer een herhalingsoefening toch?
Arctic Monkeys zijn vrij consistent. Prima allemaal, al luister ik het weinig.
Brianstorm, geweldig nummerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef kciR het volgende:
Nou, daar gaat die. Anderhalf uur Arctic Monkeys op de Pinkpop stream
Nja het is enigszins vergelijkbaar met Kanye West. De eerste plaat is maatschappijkritisch, clever, met een knipoog gemaakt, enigszins revolutionair en heel plezierige muziek. Daarna lijkt het dat ze de scherpte in hun muziek zijn kwijtgeraakt, dat leidt bij Kanye wel tot compleet andere resultaten, maar ik weet zeker dat niemand zijn kont gedraaid had voor AM als het een debuutplaat was geweest van een of ander redelijk gehypt bandje. En ja dat het wat meer volwassen is, dat klopt, maar dat haalt juist de plezier weg, want de eerste twee platen van AM waren gewoon heerlijke adolescentenrock en dat was nu juist de kracht ervan.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef kciR het volgende:
Echt? Ik vind die laatste (AM) juist echt weer steengoed. De eerste pastte helemaal in de tijd van toen, maar dat zijn ze nu echt ontgroeid. De derde en vierde plaat luister ik eigenlijk bij niet, maar de andere drie nog vrij regelmatig.
Het zal altijd wel in mijn top 5 favoriete bands blijven staan.
Portugal. The Man veranderd inderdaad per plaat wel van stijl. Al is het minimaal per plaat. Het verschil tussen hun eerste en laatste platen is wel groter. Was eerst veel rauwer.
Je moet er in de popwereld een showtje van maken, anders ga je het niet redden.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:06 schreef kciR het volgende:
Alex Turner is overigens uitgegroeid tot een waardige frontman, waar die eerst een schuchter jongetje was.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Nja het is enigszins vergelijkbaar met Kanye West.
Ja, maar dat geldt wel voor veel meer. Die laatste van Jack White bijvoorbeeld...quote:ik weet zeker dat niemand zijn kont gedraaid had voor AM als het een debuutplaat was geweest
Ja, Perfume Genius is erg mooi! Daar past de schuchterheid ook goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet er in de popwereld een showtje van maken, anders ga je het niet redden.
Vind sommige schuchtere frontmannen ook likable hoor. Die gozer van Perfume Genius stond na elk nummer te giechelen van zenuwen, maar zette wel een van de beste shows neer die ik ooit heb gehoord
Niet voor iedereen geschikt:
Ja even zonder grap, voor mijn perceptie dan he. Kanye West begon ook als een maatschappijkritische, scherpe, frisse artiest, maar daar is nu ook niks meer van over.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef ranja het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, maar dat geldt wel voor veel meer. Die laatste van Jack White bijvoorbeeld...
Zaterdag, Slowdive, TWOD, Franz Ferdinand, Chvrches, Miles Kane en Mogwai zijn allemaal wel boeiend, vrijdag heeft eigenlijk alleen Pixies en zondag is al helemaal niks.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Moody het volgende:
Ik heb weekendkaarten voor BKS maar kan niet alle dagen bezoeken. Welke dag zouden jullie doen?
http://www.bestkeptsecret.nl/timetable/
Ik neig naar de zaterdag, al zie ik War on Drugs ook op Pukkelpop.
Ik heb zaterdag geloof ik geen tijd om te eten, voor vrijdag en zondag heb ik enorme gaten in de plannig tot nu toequote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Moody het volgende:
Ik heb weekendkaarten voor BKS maar kan niet alle dagen bezoeken. Welke dag zouden jullie doen?
Zeker de zaterdagquote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Moody het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zaterdag, Slowdive, TWOD, Franz Ferdinand, Chvrches, Miles Kane en Mogwai zijn allemaal wel boeiend, vrijdag heeft eigenlijk alleen Pixies en zondag is al helemaal niks.
Vind het maar een matige lineup overigens.
niks uit korea en maleisië hequote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het maar een matige lineup overigens.
Maleisiëquote:
Ik wil Notwist checken. De rest inderdaad.. Mehquote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Moody het volgende:
De zondag is echt heel matigElbow is lollig, maar die heb ik al 4x live gezien. Belle & Sebastian is leuk. Nog nooit live gezien. De rest....mwah.
Niks, maar ook niks met, ken niks.quote:
vrijdag heb ik tot nu toe het minst aangekruist, eigenlijk wil ik alleen Bombay Show Pig zien. Daardoor wordt Pixies flink ingekort. Verder zal ik wel bij Daryl Ann en Midlake terecht komen denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Moody het volgende:
De zondag is echt heel matigElbow is lollig, maar die heb ik al 4x live gezien. Belle & Sebastian is leuk. Nog nooit live gezien. De rest....mwah.
maar onze date meet danquote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Moody het volgende:
Oftewel: weekendkaarten te koop voor een prikkie mensen!
Anders ga ik alleen 1 dag, zou jammer zijn.
Oja, Elephant Stone is ook fijnquote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef ranja het volgende:
[..]
vrijdag heb ik tot nu toe het minst aangekruist, eigenlijk wil ik alleen Bombay Show Pig zien. Daardoor wordt Pixies flink ingekort. Verder zal ik wel bij Daryl Ann en Midlake terecht komen denk ik.
zondag in elk geval nu Juliamet haar broer en even kijken of Preatures live beter is dan op plaat en Elephant Stone laatst in deze reeks opgepikt... even Notwist en Lykke Li proberen... en Horrors of Deap Valley idem.
Jah tis nie anders ranja. Ik kan geen oppas regelen voor zoveel dagen en mijn vrouw moet werken in het weekend. 1 dag zou nog kunnen, vandaar. Waar spreken we af?quote:
Wtf, waarom gebruikt die gast nagellakquote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet er in de popwereld een showtje van maken, anders ga je het niet redden.
Vind sommige schuchtere frontmannen ook likable hoor. Die gozer van Perfume Genius stond na elk nummer te giechelen van zenuwen, maar zette wel een van de beste shows neer die ik ooit heb gehoord
Niet voor iedereen geschikt:
Die gast is best wel beetje homo en doet gewoon wat-ie wil. Heb er wel respect voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wtf, waarom gebruikt die gast nagellak
Ik zou Angus en Julia toch graag zienquote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Moody het volgende:
Ik ken alleen Somebody That I Used To Know, Kerfiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand trouwens ooit iets van Kimbra geprobeerd? Wil wat meer poppy dingetjes proberen en hopelijk is het van haar wel chill.
Oja Elephant Stone en Midlake heb je nog op vrijdag, dan valt het wel mee.
Ja ik ook, daar heeft ze wel een aardig stukje, en ze ziet er wel cute uit, ik ga het gewoon proberen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken alleen Somebody That I Used To Know, Kerfie
Nagellak mag van mij wel. Wie heeft bepaald dat dat alleen voor homo-sapiens zonder piemel is?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Kerftminister het volgende:
Kijk dat nagellak enzo hoeft van mij allemaal niet, maar anti-homo dingen roepen ben je wel echt een triest figuur, dan ben je echt nog ergens in de prehistorie blijven hangen met je gedachten, loop je dan nog in je blote lul en vlooi je je familieleden ook?
Mag ook zeker, moet zon iemand helemaal zelf weten, maar het is niet dat ik dan iemand meer ga respecteren ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Nagellak mag van mij wel. Wie heeft bepaald dat dat alleen voor homo-sapiens met een piemel is?
Gewoon de muziek beoordelen.
A&J komen ook voor n concert naar t Amsterdamse bos. Vond het alleen wat te duur.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou Angus en Julia toch graag zienHeb er een enorm zwak voor. Deap Vally is ook geinig wel.
Google NIET op zijn naam in combinatie met 2014quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef ranja het volgende:
Robert Smith heeft ook wat liters naggellak en lippenstift en dergelijk verbruikt in z'n carriere
Voor zover ik weet is die geen homo
hoezo niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Google NIET op zijn naam in combinatie met 2014
ranja slaat de spijker op zijn kop, al heb ik wel sympathie voor sommige artiesten en stijgt mijn interesse in hun muziek dan ook (Josh Homme, Flying Lotus, Curren$y, vast nog wat)quote:Op zondag 8 juni 2014 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat toch om de muziek. Daarbij is hij man en dus gaat het alleen om de muziek
Alcohol maakt meer lief dan je kapot isquote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef DO2 het volgende:
Lekkere wijven. Daar gaat het om. En tieten. Dikke tieten.
En als ze dan nog een beetje kunnen zingen is dat leuk meegenomen.
Maar bovenal... Tieten. Lekkere tieten. Met dikke wijven. Ofzo.
Ja, toch. Niet dan. Nou dan.
YW. Hij heeft 2 prachtige albums gemaakt.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:28 schreef DO2 het volgende:
Die Perfume Genius is wel een ontdekking voor mij. Kende ik nog niet. Klinkt goed.
Dank daarvoor, Moody.
Alcohol maakt alles lief dat je kapot isquote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit zinnetje had zo maar in een lied van Bløf kunnen zitten.
Ik mis alleen de kattebel uit Praag, maar voor de rest chapeau.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alcohol maakt alles lief dat je kapot is
In duizend kleuren schrijd ik verder door jouw rode nacht
en de dingen die ik voel
Onmogelijke wegen zijn beklimbaar met de kracht van haar gevoel
"jouw rode nacht" klinkt ranzig...maar voor de restquote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alcohol maakt alles lief dat je kapot is
In duizend kleuren schrijd ik verder door jouw rode nacht
en de dingen die ik voel
Onmogelijke wegen zijn beklimbaar met de kracht van haar gevoel
quote:Het ging anders dan we dachten
Wie verwacht er ook dat alles blijft, zoals het is
Maar nooit hetzelfde aanvoelt
Het is een kwestie van het zonlicht
En een kwestie van gewicht van de dingen die we doen
En ook de dingen die we zien
In alle landen waar we wonen
En de dochters en de zonen elke ochtend naast het bed
Ik wacht hier op jou
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Dit is een aanzoek zonder ringen
En ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf
Sonic Youth is geweldig, maar dit nummer heb ik nooit kunnen waarderen.quote:
Nou ja, Diamond Sea is later en Schrizophrenia eerder dus echt blijven steken kan ik het niet noemenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Sonic Youth is geweldig, maar dit nummer heb ik nooit kunnen waarderen.
Ben blijkbaar blijven steken bij Diamond Sea, Schizophrenia e.d.
En de schoenen die gejat zijn, maar dat er toch buiten nog wel wat is.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:49 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik mis alleen de kattebel uit Praag, maar voor de rest chapeau.
Teksten uitpluizen is nog net iets dommer als teksten makenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
Godverdomme wat zijn die teksten toch leuk.
[..]
Weet ik niet precies, maar ik vind dat wel goede nummersquote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, Diamond Sea is later en Schrizophrenia eerder dus echt blijven steken kan ik het niet noemen
Nou ja zijn ook zat bands met tenenkrommende teksten in het Engels, Vond Oasis ook wel verschrikkelijk op dat aspect hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Teksten uitpluizen is nog net iets dommer als teksten maken
Ik heb Blof niet hoog zitten, maar als ze hun teksten in het Engels hadden gezongen, had niemand er een probleem mee gehad
in nederland niet neequote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
Ik heb Blof niet hoog zitten, maar als ze hun teksten in het Engels hadden gezongen, had niemand er een probleem mee gehad
altijd goedquote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar ik vind dat wel goede nummers
Jouw post zet me wel aan om ze nog eens door de playlist te gooien
Ja, je mag de teksten aanhoren en begrijpen maar o wee als je er een kritisch woord over zegt?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee.quote:Ik heb Blof niet hoog zitten, maar als ze hun teksten in het Engels hadden gezongen, had niemand er een probleem mee gehad
teksten goed of slecht is al net zo subjectief als muziek goed of slechtquote:Op maandag 9 juni 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
Nee.Deze jongens hebben ook een nummer van Coldplay zo doorgenomen. Sowieso kan ik wel in een Engelse tekst horen of die goed of slecht is, en jij vast ook.
Oh god, krijgen we dat weer.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef ranja het volgende:
[..]
teksten goed of slecht is al net zo subjectief als muziek goed of slecht
ik let eigenlijk nooit op teksten, sorry voor de tekstschrijvers...
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je mag de teksten aanhoren en begrijpen maar o wee als je er een kritisch woord over zegt?
Jawel. Maar als de melodie en arrangement goed is, kan de tekst me soms een bal jeuken. In het geval van Blof kun je niet om de tekst heen, omdat je het als Nederlander hoe dan ook expliciet meekrijgt.quote:Nee.Deze jongens hebben ook een nummer van Coldplay zo doorgenomen. Sowieso kan ik wel in een Engelse tekst horen of die goed of slecht is, en jij vast ook.
Ik wel, mja dat is logisch met mijn Hip-Hop achtergrond, zorgt er ook voor dat ik me soms onnodig erger aan de teksten van The Flaming Lips, die soms hele cheesy teksten hebben bij goede muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef ranja het volgende:
[..]
teksten goed of slecht is al net zo subjectief als muziek goed of slecht
ik let eigenlijk nooit op teksten, sorry voor de tekstschrijvers...
Tja, daarom moet je daar ook niet over beginnenquote:
Het zijn theatermakers die in hun vrije tijd moderne popmuziek onder de loep nemen door naar de teksten te kijken vanuit literair oogpunt. En dat doen ze op een zeer vermakelijke manier. Overigens lang niet alleen Blof, ook Abel, Frank Boeijen, enzovoorts. En het grappige is juist - ongeveer rechtlijnig tegenover wat jij zegt - dat je je normaal helemaal niet beseft hoe raar sommige teksten zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat het eenvoudiger is om kritiek te hebben op iets dat bestaat dan om iets te verzinnen.
Zegt niets over de kwaliteit van het verzonnen iets. Al is het wel erg sneu om kritiek te hebben om iets dat al bekend staat om het hebben van weinig kwaliteit
Dat doe ik ook absoluut niet. Ik zeg dat ik kan horen of een tekst slecht is of niet. Dat is uiteraard een volledig persoonlijke mening. Jij maakt er weer een of ander discussiepunt van.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, daarom moet je daar ook niet over beginnenalsof jij voor een ander kunt bepalen of die een tekst slecht moet vinden
Nou,,,.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik ook absoluut niet. Ik zeg dat ik kan horen of een tekst slecht is of niet. Dat is uiteraard een volledig persoonlijke mening. Jij maakt er weer een of ander discussiepunt van.
Ok toegegeven, je zegt niet dat je het over dezelfde tekst moet hebben dus wat jij geweldig vind kan een ander nog wel prut vinden en omgekeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
Sowieso kan ik wel in een Engelse tekst horen of die goed of slecht is, en jij vast ook.
Ik vind teksten slecht als ze overdreven herhalend zijn, grammaticaal onjuist of in betekenis extreem onlogisch. En sinterklaasrijm.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Moody het volgende:
Ojee.
Wat is een slechte tekst?
Als de maker van een nummer het zo heeft willen omschrijven, is het maar zo. Het mag voor mij best simpel en rijmend, als de muziek er om heen het maar goed maakt
Dit bewijst dat Blof haar teksten ook onder invloed schrijftquote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef DO2 het volgende:
Die teksten zijn gewoon slecht. Daar hoeven we toch niet geheimzinnig over te doen?
Onsamenhangend gewauwel is het. Maar goed, het is natuurlijk ook een kwestie van het zonlicht.
En een kwestie van gewicht van de dingen die we doen. En ook de dingen die we zien.
In alle landen waar we wonen. En de dochters en de zonen elke ochtend naast het bed.
Dus.
En toch vind je The National een goede band? Om maar een voorbeeld te noemen....quote:Op maandag 9 juni 2014 00:13 schreef Tchock het volgendeE :
[..]
Ik vind teksten slecht als ze overdreven herhalend zijn, grammaticaal onjuist of in betekenis extreem onlogisch. En sinterklaasrijm.
Wie ben jij voor anderen te bepalen wat slecht is??! Hmm?!? Dat is subjectief. Er bestaat toch ook niet zoiets als slecht eten of vieze muziek of zo. Kom op zeg. Ga jij even voor een ander bepalen. Pfff.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef DO2 het volgende:
Die teksten zijn gewoon slecht. Daar hoeven we toch niet geheimzinnig over te doen?
Onsamenhangend gewauwel is het. Maar goed, het is natuurlijk ook een kwestie van het zonlicht.
En een kwestie van gewicht van de dingen die we doen. En ook de dingen die we zien.
In alle landen waar we wonen. En de dochters en de zonen elke ochtend naast het bed.
Dus.
Constant herhalen van dezelfde tekst is ook wel een ergernis van mij ja, vooral als de makers denken dat ze dan een goed refreintje hebben bedacht en dan wordt die 4 keer back-to-back gezongen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind teksten slecht als ze overdreven herhalend zijn, grammaticaal onjuist of in betekenis extreem onlogisch. En sinterklaasrijm.
Ik zeg toch nergens dat ik enkel goede teksten luister?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
En toch vind je The National een goede band? Om maar een voorbeeld te noemen....
Moet je eens luisteren, ik vraag je niet om je hand, kerel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie ben jij voor anderen te bepalen wat slecht is??! Hmm?!? Dat is subjectief. Er bestaat toch ook niet zoiets als slecht eten of vieze muziek of zo. Kom op zeg. Ga jij even voor een ander bepalen. Pfff.
Mijn favorietquote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik enkel goede teksten luister?Ik vind de teksten van Daft Punk ook om te janken. En die van Spinvis slaan meestal ook helemaal nergens op.
Overigens kan The National het wel hoor vind ik in mijn ogen volgens mij, al zitten er een paar flinke missers tussen.
quote:Remember when you lost your shit and
Drove the car into the garden
You got out and said I’m sorry
To the vines and no one saw it
I need my girl
I need my girl
Je mening geven op een forum.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie ben jij voor anderen te bepalen wat slecht is??! Hmm?!? Dat is subjectief. Er bestaat toch ook niet zoiets als slecht eten of vieze muziek of zo. Kom op zeg. Ga jij even voor een ander bepalen. Pfff.
nee hoor, voor mij nietquote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
Constant herhalen van dezelfde tekst is ook wel een ergernis van mij ja,
Uitzondering die de regel bevestigt, net als Around the World.quote:
Als voorprogramma van 30 minuten was het vrij leuk. Hij ging ook wel de discussie aan met het publiek...was wel lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:19 schreef ranja het volgende:
Ja, paar jaar geleden eens gezien. Vond 't wel redelijk maar verveelde wel na een paar nummers.
NEE.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren, ik vraag je niet om je hand, kerel.
Ik vraag je om je vingers die wijzen op mezelf. Dat snap je toch?
het zijn wel de vingers van de ander (een vrouw?) die hij wil en die naar hem wijzenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
NEE.Ik probeer me voor te stellen wat hij nou in godsnaam kan bedoelen. Hij vraagt niet om je hand (dus hij wil niet trouwen) maar wel om je vingers. Wat is "iemand om zijn vingers vragen"? Of bedoelt hij dat hij niet wil trouwen maar wel, zeg maar, een deel van trouwen? Een stukje meer zekerheid? Vooruit.
Nee wacht. Die vingers wijzen ook nog ergens heen in deze metafoor. Naar hemzelf, namelijk. Dus hij wil niet trouwen, maar wel meer zekerheid, om zijn eigen fouten te benadrukken. Zoiets?
Dus hij wil eigenlijk gewoon dat zij eens een flink potje op hem gaat staan lopen vloeken? Is dat wat we hier uit moeten halen? Edit: nee wacht, want het was wel een huwelijksaanzoek.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef ranja het volgende:
[..]
het zijn wel de vingers van de ander (een vrouw?) die hij wil en die naar hem wijzen
dus zij geeft hem de schuld van iets? of omdat hij de vingers wil, wil hij dat zij hem ergens van beschuldigd?
nou, een aanzoek... maar geen huwelijk want geen ringen toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus hij wil eigenlijk gewoon dat zij eens een flink potje op hem gaat staan lopen vloeken? Is dat wat we hier uit moeten halen? Edit: nee wacht, want het was wel een huwelijksaanzoek.
maar 1 vinger is niet genoeg, toch wel 2 of 3 minstensquote:Op maandag 9 juni 2014 00:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Misschien speelt ie wel met 't gezegde 'geef hem een vinger en hij pakt meteen je hele hand'. Dan is de zin dus nederig: hij wil niet een hand, nee, hij hoeft maar enkele vingers, en dan wijzen ze ook nog eens naar hem in die nederige rol. Zoiets?
Kan zijn dat hij daarin de twijfel benadrukt. Verdient hij de middelvinger of toch juist de ringvinger? Hij kan niet kiezen, hij wacht - eens te meer in die nederige rol - af.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
maar 1 vinger is niet genoeg, toch wel 2 of 3 minstenshoezo nederig
Dus we zijn dom nu. Nog dommer als tekstenmakers.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Keihard rocken? Dan ben je niet heel veel gewend, denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:47 schreef Norrage het volgende:
Zit PTM na te kijken op 3voor12![]()
heerlijk...gewoon keihard rocken en lang niet zo zwoel en poppy als de laatste plaat en al die breezermeisjes keihard schrikken
Pff. wat is dit nou weer voor reactiequote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Keihard rocken? Dan ben je niet heel veel gewend, denk ik.
Hey niet haten op een van de beste bands van het moment. Portugal The Manquote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, het had met keihard rocken niet veel te maken. Gewoon standaard indiepopbandje met veel clihees dat gefront wordt door Ned Gerblansky van South Park. Dan moet de plaat wel heel gezapig zijn in vergelijking.
waardeloze muziekquote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef Norrage het volgende:
nu 21 pilots ofzo op de stream...wat is dat kut zeg, met hun bivaksmutsen op
http://3voor12.vpro.nl/
Moest je dit nu 2x zeggen?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey cool, Larry Graham bij Jett Rebel
Ik zei iets heel anders.quote:
Larry Graham ook hoor.quote:
Nog wel een tikkie meer jaquote:
quote:In hoeverre is het een probleem dat zo'n band als Metallica 20.000 fans op de been brengt die speciaal voor die band komen en het festival overspoelen?
"Arcade Fire wilde eigenlijk niet op dezelfde dag als Metallica spelen, en dat snap ik wel. Het compromis was: laten we het 3FM Stage in de sfeer van Arcade Fire boeken, wat alternatiever. Toen hebben we Stromae en Jake Bugg er ondermeer bij gezet.
Wel wat mensen, denk ik. Stromae > Arcade Fire, sowieso.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef ranja het volgende:
Stromae en Arcade Fire, ik vind het beide niks maar hoeveel zouden er zijn die het beide geweldig vinden
Ik vind ze allebei wel oke. Alleen Stromae < Artace Fire natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wel wat mensen, denk ik. Stromae > Arcade Fire, sowieso.
-> discussie van gisterenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje wat ziet die gast van Mastadon er uit met die tattoo;s
Het is een voortkabbelende plaat op een positieve manier. Prachtige melodieën die je meevoeren naar hogere sferen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
-> discussie van gisteren
Nieuwe Boris gelekt, zo eens luisteren.
Ga na die reacties van Norrage ook maar eens die Antlers plaat opnieuw proberen, want ik vond hem destijds echt erg gezapig, ben wel benieuwd waar zijn positiviteit vandaan komt.
Dit vind ik leuk.quote:
Dan mis je wat en moet je mijns inziens beter luisteren. Want in bijna elk nummer zit een briljante opbouw, met geniale subtiele details door de nummers heen verweven. Kijk, dat het hele album een beetje hetzelfde klinkt dat klopt. Maar in de nummers zelf zit er zoveel mooisquote:Op maandag 9 juni 2014 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
Ik mis wat progressie in de nummers zelf, het nummer begint met een ritme, en minuten later is dat nog hetzelfde, dat is een beetje mijn probleem met het album. Plus dat alles veel op elkaar lijkt en ik die blazers ongeïnspireerd vind klinken.
Nou heb hem al 2 keer volledig geluisterd, en meer gaat er niet komen, het spijt me maar ik verveel me behoorlijk met dit album.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan mis je wat en moet je mijns inziens beter luisteren. Want in bijna elk nummer zit een briljante opbouw, met geniale subtiele details door de nummers heen verweven. Kijk, dat het hele album een beetje hetzelfde klinkt dat klopt. Maar in de nummers zelf zit er zoveel moois![]()
![]()
Grappig dat Lotterman hier dan maanden later toch nog eens een keer een naamsvermelding krijgt. Verdient hij ook wel. Laatste album is soms wel erg donker, maar wel redelijk Cohen- of Cave-achtig en daardoor absoluut goed te pruimen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:18 schreef Moody het volgende:
Leuk voorprogramma van Sivert Hoyem trouwens....Mark Lotterman
Ondanks zijn nogal aanwezige accent, was hij vrij overtuigend. Goede singer/songwriter uit Rotterdam.
Vooral dat eerste nummer slaat op ons
Dan ben je de uitzondering. Het tweede album van the xx is bij zowel fans als critici erg goed ontvangen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg. Dat 1e album van xx was best wel tof en die tweede zo dramatisch.
Vooral bij fans en critici uit Zwolle zeker?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je de uitzondering. Het tweede album van the xx is bij zowel fans als critici erg goed ontvangen.
Ik heb geen idee, ik ken geen fans en critici uit Zwolle. Hoezo?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral bij fans en critici uit Zwolle zeker?
Ik dacht dat je uit Zwolle kwamquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken geen fans en critici uit Zwolle. Hoezo?
Minder goed dan de eerste in ieder geval. Word universeel toch wel gezien als een stap terug.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je de uitzondering. Het tweede album van the xx is bij zowel fans als critici erg goed ontvangen.
Dat klopt, maar geen teleurstelling. Op metacritic hebben ze een 87 en een 79, dat zijn beide enorm goede scores.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Minder goed dan de eerste in ieder geval. Word universeel toch wel gezien als een stap terug.
Minder jawdropping dan de eerste hooguit. Omdat men al grootsheid verwachtte.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Minder goed dan de eerste in ieder geval. Word universeel toch wel gezien als een stap terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |