Vooral de titeltrack is briljant (de rest van het album ook wel, maar het titelnummer pakte me meteenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat vond Maxerazzi volgens mij ook al. Ik moet zelf trouwens nog steeds Marquee moon aandachtig gaan luisteren.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Net terug. Het was echt ge-wél-dig. Om nog maar even over de line-up te zwijgen, het terrein was super; eten en drinken goed geregeld; briljant weer (op een paar heftige buien na, maar nooit echt tijdens het festival); en uiteindelijk was er maar twee keer een pijnlijke overlap (Sharon van Etten en Slint heb ik daardoor gemist). Overdag Barcelona in, om vervolgens van 4 t/m 4 zo ongeveer op het festivalterrein te zijn. Briljante tijd gehad. Ik zet wel even in spoilertje wat ik heb gezien.Klinkt goed. Ik was er vorig jaar en kan het iedereen aanraden. Alleen al voor het terrein en de setting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 5 acts uiteindelijk:
1. Slowdive (en dan met afstand. Geen woorden voor. Ik heb van begin tot eind met kippenvel gestaan)
2. Darkside
3. Kendrick Lamar (Kerft, je steekt 'm maar waar de zon niet schijnt; Lamar is fantastisch)
4. Arcade Fire
5. Jamie XX/Julia Holter/Factory Floor/Neutral Milk Hotel/Queens of the Stone Ages/Seun Kuti/Jonathan WilsonAldus.
Die vind ik dus ook leuk, maar de rest heb ik een stuk minder aandachtig geluisterd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vooral de titeltrack is briljant (de rest van het album ook wel, maar het titelnummer pakte me meteen)
Van het terrein was ik nu juist niet echt kapot. IJskoude zeelucht, alleen maar beton om je heen en een pittoreske fabriekslucht als de wind ongunstig staat... Dan is Primavera Porto toch leuker qua sfeer. Ook veel minder massaal en minder kilometers af te leggen tussen de podia, ook wel zo fijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Z het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik was er vorig jaar en kan het iedereen aanraden. Alleen al voor het terrein en de setting.
Je weet dat je naar een massaal festival gaat en ik hou wel van beton, dat komt door mn vader, die is een Le Corbusier adept.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Van het terrein was ik nu juist niet echt kapot. IJskoude zeelucht, alleen maar beton om je heen en een pittoreske fabriekslucht als de wind ongunstig staat... Dan is Primavera Porto toch leuker qua sfeer. Ook veel minder massaal en minder kilometers af te leggen tussen de podia, ook wel zo fijn.
Zeker doen, geweldig album.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat vond Maxerazzi volgens mij ook al. Ik moet zelf trouwens nog steeds Marquee moon aandachtig gaan luisteren.
Hier voorlopig nog Marquee Moon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:38 schreef DO2 het volgende:
Pink Flag is en blijft voor mij de ultieme post-punk plaat, Kerft.
Wel logische keus denk ik. toch het album dat iedereen het meest kent denk ik van de chart, of Disintegration.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:56 schreef DO2 het volgende:
Wel grappig dat ie Unknown Pleasures als vertrekpunt heeft genomen.
wat ik ervan ken, klopt dit aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog Marquee Moon.
Vond trouwens deze, ziet er goed uit, ga ik als referentiemateriaal gebruiken:
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Ik was met die opmerking ook meer een lans aan het breken voor het veel relaxtere Primavera Porto.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Z het volgende:
[..]
Je weet dat je naar een massaal festival gaat en ik hou wel van beton, dat komt door mn vader, die is een Le Corbusier adept.
Ben je er wel eens geweest? Lijkt me idd een prettig festival.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik was met die opmerking ook meer een lans aan het breken voor het veel relaxtere Primavera Porto.
Erg balen inderdaad. Was ook net laatst weer Rules aan het luisteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:29 schreef kciR het volgende:
Ik las net trouwens dat The Whitest Boy Alive is gestopt.
Ik zat vanochtend door mn mp3 speler te scrollen en bedacht dat het wel weer eens tijd was voor een nieuw WBA album. (Dat is geen grap, iets met karma misschien) Dat zal helaas niet meer gaan gebeuren...
Erg jammer, ik luister er immers nog steeds erg graag naar.
haha, iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:34 schreef Norrage het volgende:
Ach wat dat betreft hebben we met 2 chille WBA albums wel genoeg, die zouzichzelf toch niet vernieuwen
Misschien doet dit je ontwaken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:16 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees dat ik voorgoed verloren ben, mensen. En het is allemaal de schuld van Joanna.
Ik ben zo onnozel geweest om mijn vermoeide hoofd in haar warme schoot te ruste te leggen.
Voor even, dacht ik. Dat kan vast geen kwaad. Een paar tellen. Misschien een minuut.
Maar het tikken van de klok heeft in een onbewaakt moment plaats gemaakt voor dat van een tevreden hart.
Ik blijf, Joanna. Dus blijf, Joanna.
Ja, wat wil je ook, het is geen k-pop natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:21 schreef Kerftminister het volgende:
Nu met Mezzanine bezig, bevalt me iets beter dan ik vooraf verwacht had, maar vind het soms nog wel wat te slapjes allemaal.
Jammere opmerking dit, nog niet 1% van wat ik luister is Kpopquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, wat wil je ook, het is geen k-pop natuurlijk
Ik daag je uit om hier aandachtig naar te luisteren en er niet door geraakt te worden:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:36 schreef Felagund het volgende:
Joanna heeft mij nog nooit kunnen raken, haar stem is net wat te bijzonder voor mij. Bij bijvoorbeeld Julia Stone heb ik hier geen problemen mee.
Ik vind het zo schattig dat je altijd serieus reageert op dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jammere opmerking dit, nog niet 1% van wat ik luister is Kpop
Overigens krijgt ie alsnog 4* van me, al is het echt nipt.
Naar mijn kennis wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:41 schreef Felagund het volgende:
Is Kerft ook niet de Benjamin van dit topic?
quote:
Ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
Wel tof dat hij zo 'z'n ding' doet, maar verder ongelofelijk ruk eigenlijk
Jij mag niet meer meedoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
Wel tof dat hij zo 'z'n ding' doet, maar verder ongelofelijk ruk eigenlijk
Nou, Kerft, ik wat op jouw versiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Deze niet ik begrijp zin.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, Kerft, ik wat op jouw versie
Wat voor versie moet ik maken dan?quote:
Naar keuze uiteraard. Alleen verwachtte ik een versie met alle K-pop en Japanse meuk en zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat voor versie moet ik maken dan?
Enige waar ik echt genoeg kennis van heb om zoiets te maken is Hip Hop van 94-11 en zelfs daar niet eens van misschien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar keuze uiteraard. Alleen verwachtte ik een versie met alle K-pop en Japanse meuk en zo
je kan ook gewoon al je goede muziek ergens op de lijst zetten en een soort connect the dots doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Enige waar ik echt genoeg kennis van heb om zoiets te maken is Hip Hop van 94-11 en zelfs daar niet eens van misschien.
Daar heeft niemand baat bij joh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
je kan ook gewoon al je goede muziek ergens op de lijst zetten en een soort connect the dots doen
In 2012 in Porto, 2013 in Barça.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:01 schreef Z het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? Lijkt me idd een prettig festival.
Mooi overzichtje, wilde altijd nog in de New Wave/Post-Punk/Jangle pop duiken. Vandaag heb ik Felt geluisterd, volgens mij moet vooral de jangle pop hoek mij wel liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Jangle wil ik ook nog meer proberen, Smiths bevalt me namelijk wel, Mac DeMarco vind ik dan wel weer te makkelijke muziek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi overzichtje, wilde altijd nog in de New Wave/Post-Punk/Jangle pop duiken. Vandaag heb ik Felt geluisterd, volgens mij moet vooral de jangle pop hoek mij wel liggen.
Ja zit wel wat leuks tussen hoor als je ervan houdt. Oude Steve Roach is wel fijn. Jon Hassell is ook een 'grote' naam (ook met Brian Eno gewerkt), maar ik kan nog maar heel slecht wennen aan zijn vervormde trompet geluid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu naar een Tribal Ambient plaat, wist niet eens dat dat genre bestond.
Ja ik luister nu Geinoh nogwattes, en het is wel geinig hoor, maar niet iets wat je zo even tussendoor gaat luisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja zit wel wat leuks tussen hoor als je ervan houdt. Oude Steve Roach is wel fijn. Jon Hassell is ook een 'grote' naam (ook met Brian Eno gewerkt), maar ik kan nog maar heel slecht wennen aan zijn vervormde trompet geluid.
maar je hebt tegenwoordig aardig wat van die Dark Ambient subgenre's (geen idee of ze 'echt' bestaan, maar RYM zet ze er wel tussen, en dat is mijn grootste input qua muziek) Dingen als: ritual Ambient, dat een heel occult sfeertje moet neerzetten. Of het afgrijselijke black Ambient, wat tussen dark ambient en black metal inzit. Daar zit onze eigen Friese 'Gnaw Their Tongues' trots ook in:
maar ik kan er heel weinig mee
Oh die van die Akira soundtrack, die film (en eerder nog: de comic) moet ik nog steeds eens bekijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik luister nu Geinoh nogwattes, en het is wel geinig hoor, maar niet iets wat je zo even tussendoor gaat luisteren.
Zouden ze dezelfde vader hebben?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef DO2 het volgende:
Ik verwar Steve Roach altijd met Steve Reich. En andersom.
-
Ook een wereldplaat, overigens:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, comics ben ik alleen niet van.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh die van die Akira soundtrack, die film (en eerder nog: de comic) moet ik nog steeds eens bekijken
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef DO2 het volgende:
Ik verwar Steve Roach altijd met Steve Reich. En andersom.
-
Ook een wereldplaat, overigens:
Manga zelfs, ben ik normaal ook niet zo'n fan van, maar dit moet wel echt een klassieker zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Same here, comics ben ik alleen niet van.
Klopt zeker, is ook een wave geweest exclusief aan de mid 70squote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Zambiaanse rock is niet meer zoals vroeger.
Dat weet ik nog goed. De dwarsneusfluit en de peniskokertrommel werden aan de wilgen gehangen. Het was tijd voor de wave.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt zeker, is ook een wave geweest exclusief aan de mid 70s
Die wave kun je niet doen met een peniskoker?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed. De dwarsneusfluit en de peniskokertrommel werden aan de wilgen gehangen. Het was tijd voor de wave.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed. De dwarsneusfluit en de peniskokertrommel werden aan de wilgen gehangen. Het was tijd voor de wave.
Nosaj Thing, misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand nog tips voor experimentele elektronische hip-hop als Gonjasufi en Flying Lotus?
Die ken ik al, maar is ook leuk idd.quote:
Tokimonsta, nog een mooie meid ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand nog tips voor experimentele elektronische hip-hop als Gonjasufi en Flying Lotus?
cLouddead of Dälek misschien? Wel een hele andere sound, sowieso beide vrij uniekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
Clouddead heb ik laatst met een lotgenoot goed op zitten haten, dat vonden we helemaal niks, hele matige raps met een aparte flow.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
cLouddead of Dälek misschien? Wel een hele andere sound, sowieso beide vrij uniek
klinkt goed, welk album had je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een pokkeherrie zeg, wilde het nog een kansje geven, maar ik vind het echt helemaal niks. Dat gejank van Gallagher, die tenenkrommende teksten, repetitieve gitaarrifs, en vervolgens als het wat harder wordt van dat gerammel op de achtergrond.
Vergelijkbaar met de nieuwe Alcest plaat? Dan moet ik hem eens luisteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef Gehenna het volgende:
Ik luister nu de nieuwe Lantlôs projectje van Neige (bekend van Alcest e.d.), 'melting sun'. Hun roots zaten ooit behoorlijk in de black metal, maar dat is inmiddels geheel overboord gegooid. Wat overblijft een hele fijne shoegaze plaat, met zelfs een roze voorkant
[ afbeelding ]
ja behoorlijk, maar wel een tikkeltje stevigerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de nieuwe Alcest plaat? Dan moet ik hem eens luisteren.
Oasisquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een pokkeherrie zeg, wilde het nog een kansje geven, maar ik vind het echt helemaal niks. Dat gejank van Gallagher, die tenenkrommende teksten, repetitieve gitaarrifs, en vervolgens als het wat harder wordt van dat gerammel op de achtergrond.
Dat is niet zo erg, dat album is ook wel vrij rustig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja behoorlijk, maar wel een tikkeltje steviger
Daarom, deze pakte me meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, dat album is ook wel vrij rustig.
Waar die opstaat, was inderdaad het kutste, vond de opener de enige aardige.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oasis![]()
Wonderwall is wel hun kutste nummer. Welk album heb je geluisterd?
Eens proberen dan, Shelter staat in mijn top 5 dit jaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja behoorlijk, maar wel een tikkeltje steviger
Dik uur, en vind dat ik altijd alles een eerlijke kans moet geven voordat ik er een mening over kan geven, nu kan ik dat ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Vandaag te gast bij Kerftminister: ik vind het waarschijnlijk niets, maar ga het toch luisteren, hé, het is twintig minuten later en ik vind het inderdaad kut: Oasis.
Voorlopig niet als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Norrage het volgende:
Ga Dig Out Your Soul eens luisteren kerft, of defenitely maybe
Ik geef af en toe af op de beach boys hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik trouwens de enige in dit topic die zich wel eens negatief uitlaat over muziek die niet net uitgekomen is en tegenviel? Lijkt er bijna wel op.
Meestal als ik muziek niet leuk vind, luister ik het niet verder en heb ik er ook geen zin om erover te beginnen in dit topic. Tenzij het onderwerp/de artiest toevallig wordt besproken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik trouwens de enige in dit topic die zich wel eens negatief uitlaat over muziek die niet net uitgekomen is en tegenviel? Lijkt er bijna wel op.
Ja kende alleen Wonderwall, dus wilde kijken of de rest hetzelfde was, niet bepaald, maar vond het wel kut.quote:
Waarschijnlijk ben je de enige die voor z'n plezier muziek luistert die je niks vindquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
O dat is blasfemie voor mij, altijd albums afluisteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meestal als ik muziek niet leuk vind, luister ik het niet verder en heb ik er ook geen zin om erover te beginnen in dit topic. Tenzij het onderwerp/de artiest toevallig wordt besproken.
O bij dit wist ik niet wat ik moest verwachten hoor, enige waarmee ik dat deed was Drake, daar wist ik van te voren dat ik het niks vond maar wilde ik het afkraken, bij andere dingen die ik daarna niks vind is er altijd nog een beetje ambiguïteit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je de enige die voor z'n plezier muziek luistert die je niks vind
Ik neem gewoon meestal niet de moeite om te posten dat ik een klassieker niets aan vondquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
Held.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef DO2 het volgende:
Ik kan ook niks met Oasis. Daar. Ik heb het gezegd.
Het zijn totale heldenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Felagund het volgende:
Ik vind de muziek vrij goed, maar het zijn zulke flapdrollen.
Nou, maar dan kies je net het album waarop het nummer staat wat je al niks vondquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef Kerftminister het volgende:
O bij dit wist ik niet wat ik moest verwachten hoor, enige waarmee ik dat deed was Drake, daar wist ik van te voren dat ik het niks vond maar wilde ik het afkraken, bij andere dingen die ik daarna niks vind is er altijd nog een beetje ambiguïteit.
Ja daar verschillen we dan in, mijn ervaring leert dat een enkel nummer niet representatief voor een band hoeft te zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, maar dan kies je net het album waarop het nummer staat wat je al niks vond
Als ik een nummer niks vind heb ik meestal überhaupt geen interesse meer om andere dingen van die band te proberen
Oh ik kan ook best parels mislopen daardoor hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja daar verschillen we dan in, mijn ervaring leert dat een enkel nummer niet representatief voor een band hoeft te zijn.
Nou ja, wat ik het beste vind hoef jij niet het beste te vinden. Wat ik het beste vind kan ook best wat anders zijn dan wat Norrage het beste vind en beide hoef jij het niet mee eens te zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef Kerftminister het volgende:
Verder was het hun hoogst en meest gerate op RYM dus leek me wel representatief dan.
Ik heb nog langer niet genoeg, ken nog zo relatief weinig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh ik kan ook best parels mislopen daardoor hoor![]()
Maar dat zullen er niet veel zijn, en wat ik niet ken mis ik ook niet
Ik heb genoeg muziek die ik wel gegarandeerd goed vind, hoef niet perse alle te kennen
Zeker waar, maar het is natuurlijk logischer om met iets dat door honderden mensen hoger gerate is dan iets anders te beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik het beste vind hoef jij niet het beste te vinden. Wat ik het beste vind kan ook best wat anders zijn dan wat Norrage het beste vind en beide hoef jij het niet mee eens te zijn
Nu ja, ik begrijp en hoor wel dat het vroege werk degelijk is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Held.
Was al bang dat ik de enige was, staat ook echt in de onderste 15 van mijn dik 1000 gerate albums nu.
Of je de enige bent die negatief praat over muziek die niet nieuw is? Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm dacht dat het in dit topic wel meeviel, ik probeer iig niet meer gepikeerd op anderen te reageren want ja, meningen etc.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je de enige bent die negatief praat over muziek die niet nieuw is? Natuurlijk niet.De rest houdt zijn gezeur alleen enigszins in de perken omdat je er nogal snel anderen mee op de tenen trapt.
Helaas wel ja. Wát een rotnummer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:28 schreef ranja het volgende:
Wonderwall is gewoon een nieuwe evergreen trouwensBij de Olympische Spelen in Londen viel me op dat zo'n beetje elke atleet uit welk land ook meezong
Dit! (hoewel ik over Bready Eye niet kan oordelen, nooit geluisterd)..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef ranja het volgende:
Oasis en Beady Eye beide trouwens, het eerste album van beide is geweldig en daarna werd het meteen al hard minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Telt maar voor 1 hequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:58 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
wow, NL heeft DE (met al hun krautrock) voorbijgestreefd.
Waarschijnlijk kan ik die overwinning toeschrijven aan Eefje de Visser![]()
![]()
Meer België dan Nederland.quote:
België zal vooral Hooverphonic zijn, en Italië vooral Elisaquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:11 schreef Kerftminister het volgende:
Meer België dan Nederland.
Daar zullen sommige users niet blij mee zijn. Ook veel Italië, leuk.
Gaat toch om playcount? Het aantal plays stond iig wel in de tabel tijdens het creeren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Telt maar voor 1 he
Wel leuk om te kijken ook waar ik nog wat dingetjes mis, moet zelf bijvoorbeeld nog heel veel krautrock of samba luisteren, en heb dan weer relatief weinig Brits spul gehad.
Het gaat idd om de totale playcount, maar ik neem aan dat je niet 7% van je beluisterde nummers naar Eefje hebt geluisterd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gaat toch om playcount? Het aantal plays stond iig wel in de tabel tijdens het creeren.
Nop gaat niet om playcount, anders zou Zuid Korea nooit zo hoog staan als Japan bij mij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gaat toch om playcount? Het aantal plays stond iig wel in de tabel tijdens het creeren.
Wel? Dacht van niet, even zoeken. Staat er niet bij dus. Kan iemand dit bevestigen/weerleggen met zn charts?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat idd om de totale playcount, maar ik neem aan dat je niet 7% van je beluisterde nummers naar Eefje hebt geluisterd.
Kijk dit is interessant, wist wel dat je niet zoveel USA/UK kon hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef ranja het volgende:
Ok en nu de goededacht al...
[ afbeelding ]
Vooral de verhouding was een beetje vreemd. Ok, mijn meest gedraaide artiesten op lastfm zijn The Kills en Juliana Hatfield, beide uit de US dus dat tikt wel aan. En veel te weinig frankrijk in die vorige, daar zag ik het eigenlijk aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:16 schreef Kerftminister het volgende:
Kijk dit is interessant, wist wel dat je niet zoveel USA/UK kon hebben.
Van het afgelopen jaar zal het niet heel veel schelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat idd om de totale playcount, maar ik neem aan dat je niet 7% van je beluisterde nummers naar Eefje hebt geluisterd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Artist Count Country The Kills 115 United Kingdom Juliana Hatfield 101 United States SoKo 78 France Sophie Hunger 71 Switzerland Sam Phillips 60 United States Hooverphonic 59 Belgium Kate Nash 59 United Kingdom Serge Gainsbourg 55 France The Lovely Eggs 55 United Kingdom Lena 54 Germany |
Ik kom op 1374 plays uit Denemarken van in totaal 102621 plays. Dit is 1,34%,klopt bijna maar niet helemaal met de grafiek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nop gaat niet om playcount, anders zou Zuid Korea nooit zo hoog staan als Japan bij mij.
[..]
Wel? Dacht van niet, even zoeken. Staat er niet bij dus. Kan iemand dit bevestigen/weerleggen met zn charts?
Ja zitten wel wat fouten in, MBV bij UK terwijl dat toch echt Ierland is, Miguel die zanger bij Finland etc.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:24 schreef ranja het volgende:
[ code verwijderd ]
hm en Bird staat bij Japan maar dat is een hele andere
#teamblurquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:44 schreef Grobbel het volgende:
Net nog een dikke Uncut special over Oasis gelezen (oude interviews, nieuwe evaluaties van hun albums), toch wel interessant leesvoer. Niet alleen omdat Liam zo recalcitrant als de neten is, maar ook omdat ze ook op heerlijke wijze nieuwe platen bij de promo-interviews de hemel inprijzen, om ze bij latere interviews weer compleet de grond in te boren.
Weinig mis met Oasis verder overigens, als je het vele leentjeburen bij 60's bands door de vingers ziet. Zeker geen perfect oeuvre (er zitten wel wat echte stinkerds tussen, ook op de goede platen), maar ook genoeg fraais.
Alsof die vete niet alleen in het leven geroepen was om beide bands meer platen te laten verkopen...quote:
Dus? Voetbalderby's bestaan ook om de kaartverkoop te boosten maar dat weerhoudt half Nederland er niet van om partij te kiezen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alsof die vete niet alleen in het leven geroepen was om beide bands meer platen te laten verkopen...
Ja, denk het ookquote:
Heel Britpop he. Aldus Shields.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alsof die vete niet alleen in het leven geroepen was om beide bands meer platen te laten verkopen...
Eens.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:35 schreef Vatta het volgende:
Vind dat album van Future Islands toch wel erg lekker. Die zanger is ook geweldig met zijn legendarische dansjes.
Nicequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Eens.
Was ook mijn kennismaking met de band. Kwam erachter dat On The Water uit 2011 een nog beter album is met o.a:
Pulp sowieso wel nummer 1 ja, ben ik het mee eens! Zelf zou ik dan eerst Suede kiezen, dan Blur en daarna pas Oasis. En Ash.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, denk het ook
1. Pulp
2. Oasis
3. Blur
Denk ik. Als ik naar het aantal albums dat ik van ze heb kijk klopt dat niet helemaal (3, 1, 3)
Hm... Suede heeft ook 1 goed album, maar daarmee toch wel nummer 4 van dit lijstje dan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pulp sowieso wel nummer 1 ja, ben ik het mee eens! Zelf zou ik dan eerst Suede kiezen, dan Blur en daarna pas Oasis. En Ash.
Gevoelsmatig schaar ik Ash wel onder Britpop. Maar goed, dat is een breed begrip op zich.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm... Suede heeft ook 1 goed album, maar daarmee toch wel nummer 4 van dit lijstje dan.
En Ash vind ik eigenijk helemaal niet vergelijkbaar (en zou anders dik op 1 staan)
Tja, gevoelsmatig schaar ik The Dandy Warhols ook onder britpop. Maar die zijn amerikaansquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:52 schreef methodmich het volgende:
Gevoelsmatig schaar ik Ash wel onder Britpop. Maar goed, dat is een breed begrip op zich.
Ja, qua sound kan dat wel. Maar goed, het moeten wel Engelsen zijn. Hoewel, Supersub was Nederlands, maar feitelijk ook gewoon Britpop. Lastig. Zou een mooie zijn voor Top 5 van de dag!quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, gevoelsmatig schaar ik The Dandy Warhols ook onder britpop. Maar die zijn amerikaans
'90 Brit(pop/)rock gaat het over? Ok dan.....quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pulp sowieso wel nummer 1 ja, ben ik het mee eens! Zelf zou ik dan eerst Suede kiezen, dan Blur en daarna pas Oasis. En Ash.
Ik noem ook alleen maar de bekende bands om de simpele reden dat ik nog weinig goede minder bekende bands ben tegengekomen. Af en toe een leuk nummertje, maar een reeks goede albums ho maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
Ik kan ook wel iets vertellen over Britpop maar dan gaan jullie weer lachen om de dingen die ik niet ken.
Nou ja, om het dan maar meteen er uit te gooien:quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik noem ook alleen maar de bekende bands om de simpele reden dat ik nog weinig goede minder bekende bands ben tegengekomen. Af en toe een leuk nummertje, maar een reeks goede albums ho maar
2 must-listen tips dan:quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, om het dan maar meteen er uit te gooien:
Stone Roses vind ik weinig aan van het debuut, dus nooit méér geluisterd. Verve is repetitieve bagger, die lui bedenken echt één mooi coupletje en dat herhalen ze tot je er misselijk van wordt (bewijsstuk 1. Love is Noise, bewijsstuk 2. Bittersweet Symphony). Oasis vind ik de zang erg vervelend, al wil ik nog wel meer luisteren. Suede en Pulp ken ik enkel van naam. Manic Street Preachers ken ik alleen later - volgens mij minder boeiend - werk van.
Ik bedoelde ook niet dat MSP slecht is, ik vind het best leuk. Maar het is denk ik niet de legendarische britpop die nu bedoeld wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef Moody het volgende:
[..]
2 must-listen tips dan:
Suede - Dog Man Star
Pulp - Different Class
MSP en The Verve zijn zo slecht nog niet. Je pikt er bij the Verve de 2 radiohits uit. A Northern Soul en Urban Hymns zijn prima albums, daarna werd het minder.
Tja legendarisch. Het is gewoon een subsub-stroming in de popmuziek. Vrij glad allemaal. Veel overlap met andere sub-stromingen. Gewoon eruit pikken wat je leuk vindt en de rest laten liggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat MSP slecht is, ik vind het best leuk. Maar het is denk ik niet de legendarische britpop die nu bedoeld wordt.En bedankt voor de tips.
Ik weet nog dat ik die zelfsnijdende vermiste frontman vroeger echt een enorme held vond maar echt naar geluisterd nooitquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Tja legendarisch. Het is gewoon een subsub-stroming in de popmuziek. Vrij glad allemaal. Veel overlap met andere sub-stromingen. Gewoon eruit pikken wat je leuk vindt en de rest laten liggen.
Even serieus: Je met Different Class van Pulp echt luisteren. Meesterwerkje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, om het dan maar meteen er uit te gooien:
Stone Roses vind ik weinig aan van het debuut, dus nooit méér geluisterd. Verve is repetitieve bagger, die lui bedenken echt één mooi coupletje en dat herhalen ze tot je er misselijk van wordt (bewijsstuk 1. Love is Noise, bewijsstuk 2. Bittersweet Symphony). Oasis vind ik de zang erg vervelend, al wil ik nog wel meer luisteren. Suede en Pulp ken ik enkel van naam. Manic Street Preachers ken ik alleen later - volgens mij minder boeiend - werk van.
En daarna lekker David Guettaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Overigens ben ik bij de D aanbeland. De D van Daft Punk om precies te zijn.
Definieer britpopquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Kerftminister het volgende:
Stone Roses is toch niet echt britpop, zit juist voor die periode.
Die heb ik niet gelukkig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En daarna lekker David Guetta
Ik doe ongeveer hetzelfde en ben bij de C van Choir. Heb al een Kliko vol albums weggegooid.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Overigens ben ik bij de D aanbeland. De D van Daft Punk om precies te zijn.
Ja ik zie het meer als een bepaalde movement dan echt een sound. En Stone Roses was eind jaren 80.quote:
D -> Sparklehorsequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelukkig.Hierna Damon Albarn, Dan Sera, Danger Doom, Danger Mouse en Sparklehorse.
Otto'squote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer hetzelfde en ben bij de C van Choir. Heb al een Kliko vol albums weggegooid.
Jullie noemen die bakken Kliko's toch?
2 albums maar zie ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik zie het meer als een bepaalde movement dan echt een sound. En Stone Roses was eind jaren 80.
Meh. Wel een keer een single van geluisterd maar sprak me niet echt aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan Auerbach? Solo-werk van die gast van Black Keys.
Verwijderd. Zeurmuziek.quote:
dan mis je Dandy Warhols of staat die bij de The?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelukkig.Hierna Damon Albarn, Dan Sera, Danger Doom, Danger Mouse en Sparklehorse.
Die mis ik inderdaad. Wat moet ik hebben?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
dan mis je Dandy Warhols of staat die bij de The?
Gewoon Black Keys zonder de behoefte om een radiohit te scoren. Zitten goede nummers tussen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh. Wel een keer een single van geluisterd maar sprak me niet echt aan.
quote:Verwijderd. Zeurmuziek.
Dan zou er na die komma nog een 'en' moeten staan eigenlijk.quote:
Eigenlijk vind ik dat laatste hitje van Black Keys best geinig, hoe fout ie ook is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon Black Keys zonder de behoefte om een radiohit te scoren. Zitten goede nummers tussen.
[..]
Dan valt er veel goede muziek af. Jammer, maar je kan niet alles mooi vinden uiteraard
Who gives a fuck about an Oxford comma? I climbed to Dharamsala, too. I met the highest Lama, his accent sounded fine to me.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan zou er na die komma nog een 'en' moeten staan eigenlijk.
Sowieso Oxford commaFlikker op met die komma voor 'en'
Ericana heet datquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Drentse Americana. Prima te verteren hoor.
Schandalig dat dit gezongen wordtquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Who gives a fuck about an Oxford comma? I climbed to Dharamsala, too. I met the highest Lama, his accent sounded fine to me.
Ja, 9 Crimes is natuurlijk een prachtig liedje maar ik werd er zat van. En de rest is minder. Misschien download ik het nog wel weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan valt er veel goede muziek af. Jammer, maar je kan niet alles mooi vinden uiteraard
de 2e, Dandy Warhols Come Down is een goede instapperquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die mis ik inderdaad. Wat moet ik hebben?
Urban Tales of Bohemia is de bekendste en staat ook hun hitje Bohemian Like You op. En verder nog lekkere tracks als Muhammad en Nietzschequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, 9 Crimes is natuurlijk een prachtig liedje maar ik werd er zat van. En de rest is minder. Misschien download ik het nog wel weer.
Maar eerst: welke Dandy Warhols moet ik hebben? Eén album graag.
Ja die, verwarde de titel even.quote:
Caesars zijn niet psychedelisch, eitje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Ik kan Dandy Warhols en The Caesars vrij slecht uit elkaar houden. Zal door dat ene hitje van beide bands komen.
Je legt de lat voor psychedelische muziek wel erg laagquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Caesars zijn niet psychedelisch, eitje.
Mwah niet al hun nummers zijn psychedelisch, maar zitten toch zeker een stel tussen hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Je legt de lat voor psychedelische muziek wel erg laag
Ja maar op op hun 2e staan ook 2 UK top 40 hitsquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Urban Tales of Bohemia is de bekendste en staat ook hun hitje Bohemian Like You op. En verder nog lekkere tracks als Muhammad en Nietzsche
Ik heb meer skik met Skik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die mis ik inderdaad. Wat moet ik hebben?
En kom op zeg. Daniel LohuesDat draaien mijn ouders wel eens. Afschuwelijk.
Oh... van m'n 13-19e was ik verslaafd aan de top 40quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:31 schreef Moody het volgende:
Ik wist niet dat jij van de top-40 hits was
Weet je nog iemand die BKS kaarten wil kopen? Ik kan nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh... van m'n 13-19e was ik verslaafd aan de top 40En sindsdien altijd meer of minder blijven volgen, en ook de britse hit- en indielijsten heb ik in de 90s steeds obsessief gevolgd.
nee, is ook nog niet uitverkocht volgens mij...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
Weet je nog iemand die BKS kaarten wil kopen? Ik kan niet
Probeer eerst ticketswap eens. Je weet maar nooit. Marktplaats kan last-minute nog.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is mijn pech
¤240,- naar de kloten. Zal ze voor een dumpprijs op Marktplaats zetten......
Verdoriequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is mijn pech
Jah....had 2 backups, maar ze kunnen op het laatste moment beide niet (om goede redenen). Alleen zou kunnen, maar dan ben ik mezelf na 1 dag al beu.quote:
NOS van de week gezien over die vrouw die een Pinkpop-kaartje (uiteindelijk een neppe) voor de zondag via marktplaats kocht terwijl het nog niet uitverkocht is? Misschien heb jij dat geluk ook welquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is mijn pech
Helemaal zonde dat je dan zelf nog wel kan / wil..quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah....had 2 backups, maar ze kunnen op het laatste moment beide niet (om goede redenen). Alleen zou kunnen, maar dan ben ik mezelf na 1 dag al beu.
ah joh, half fok loopt er rondquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen zou kunnen, maar dan ben ik mezelf na 1 dag al beu.
Ik zou zeggen: Fokkers meld u aan en geef Moody een fijn weekendquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef kciR het volgende:
[..]
Helemaal zonde dat je dan zelf nog wel kan / wil..
Ik kan wel, ik zou ook nog wel een paar mensen weten die willen, maar dat zouden niet mijn eerste keuzen zijn. Aan de andere kant is er wel wat overlap met Pukkelpop en zal ik weinig missen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef kciR het volgende:
[..]
Helemaal zonde dat je dan zelf nog wel kan / wil..
Nog nooit alleen naar een festival geweest. Weleens naar concerten, maar dat is anders.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef ranja het volgende:
[..]
ah joh, half fok loopt er rond
ik ben vorig jaar alleen geweest, was met al die goede bands goed te doen en soms kwam ik Norrage of Gehenna tegen
Het is inderdaad dat je een vrouw en kind hebt, maar andersquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog nooit alleen naar een festival geweest. Weleens naar concerten, maar dat is anders.
Overdag kan ik me het voorstellen, maar het moment dat je alleen naar je kamer moet (ik heb een hotel geboekt) lijkt me vrij sneuEn ja....als ik vrijgezel was, was het een totaal ander verhaal
Dat wil ik niet eens denk ik. Ik wil graag en veel geld verdienen, maar over iemands rug zou ik niet kunnen. Daarom ben ik nog geen miljonair denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
NOS van de week gezien over die vrouw die een Pinkpop-kaartje (uiteindelijk een neppe) voor de zondag via marktplaats kocht terwijl het nog niet uitverkocht is? Misschien heb jij dat geluk ook wel
Kun je je hotel nog wel annuleren dan? Of ben je dat geld nu ook kwijt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog nooit alleen naar een festival geweest. Weleens naar concerten, maar dat is anders.
Overdag kan ik me het voorstellen, maar het moment dat je alleen naar je kamer moet (ik heb een hotel geboekt) lijkt me vrij sneuEn ja....als ik vrijgezel was, was het een totaal ander verhaal
Het eten van een frikandeel speciaal vergelijken met 3 dagen op een festival rondlopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is inderdaad dat je een vrouw en kind hebt, maar anders
Verder is het ook gewoon een knop die je om kan zetten. Vroeger durfde ik ook niet alleen in een snackbar wat te eten bijvoorbeeld. De angst van het alleen zijn in het openbaar lekker overwinnen haha.
Tja, ik stapte 's avonds de auto in en reed naar huisquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
Overdag kan ik me het voorstellen, maar het moment dat je alleen naar je kamer moet (ik heb een hotel geboekt) lijkt me vrij sneu![]()
Hotel kan ik 7 dagen voor aanvang kosteloos annuleren, dus geen probleem.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:03 schreef kciR het volgende:
[..]
Kun je je hotel nog wel annuleren dan? Of ben je dat geld nu ook kwijt?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Het eten van een frikandeel speciaal vergelijken met 3 dagen op een festival rondlopen
Bob jeezus
Ik zal me niet vervelen hoor. Maar een biertje drinken in je eentje is toch anders dan met een groepje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige wat je niet moet doen is je vervelen op zo'n festival, maar als je vooral voor de muziek komt lijkt me dat niet zo'n probleem eigenlijk.
Hier ga je dus wel winst op maken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Hotel kan ik 7 dagen voor aanvang kosteloos annuleren, dus geen probleem.
Hotel in Tilburg. Alles potvol, dus is ook geld waard denk ik
Nouja...is via booking.com, dus ik weet niet in hoeverre ik dat kan overdragen. Het feit dat er weinig hotelkamers zijn in Tilburg en ik er 1 van heb is in mijn ogen vet veel geld waardquote:
qua muziek of qua dame?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef kciR het volgende:
Begin ik oud te worden als ik Natalie Merchant mooi vind?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:09 schreef DO2 het volgende:
Begin ik oud te worden als ik niet weet wie dat is?
enige 'moeilijke' moment was zaterdagavond, moest ik een uur wachten op Savages terwijl de tussenliggende bands niet interessant waren en het bovendien begon te druilen. Toen maar besloten niet te wachten en alvast naar huis te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige wat je niet moet doen is je vervelen op zo'n festival, maar als je vooral voor de muziek komt lijkt me dat niet zo'n probleem eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |