Vooral de titeltrack is briljant (de rest van het album ook wel, maar het titelnummer pakte me meteenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat vond Maxerazzi volgens mij ook al. Ik moet zelf trouwens nog steeds Marquee moon aandachtig gaan luisteren.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Net terug. Het was echt ge-wél-dig. Om nog maar even over de line-up te zwijgen, het terrein was super; eten en drinken goed geregeld; briljant weer (op een paar heftige buien na, maar nooit echt tijdens het festival); en uiteindelijk was er maar twee keer een pijnlijke overlap (Sharon van Etten en Slint heb ik daardoor gemist). Overdag Barcelona in, om vervolgens van 4 t/m 4 zo ongeveer op het festivalterrein te zijn. Briljante tijd gehad. Ik zet wel even in spoilertje wat ik heb gezien.Klinkt goed. Ik was er vorig jaar en kan het iedereen aanraden. Alleen al voor het terrein en de setting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 5 acts uiteindelijk:
1. Slowdive (en dan met afstand. Geen woorden voor. Ik heb van begin tot eind met kippenvel gestaan)
2. Darkside
3. Kendrick Lamar (Kerft, je steekt 'm maar waar de zon niet schijnt; Lamar is fantastisch)
4. Arcade Fire
5. Jamie XX/Julia Holter/Factory Floor/Neutral Milk Hotel/Queens of the Stone Ages/Seun Kuti/Jonathan WilsonAldus.
Die vind ik dus ook leuk, maar de rest heb ik een stuk minder aandachtig geluisterd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vooral de titeltrack is briljant (de rest van het album ook wel, maar het titelnummer pakte me meteen)
Van het terrein was ik nu juist niet echt kapot. IJskoude zeelucht, alleen maar beton om je heen en een pittoreske fabriekslucht als de wind ongunstig staat... Dan is Primavera Porto toch leuker qua sfeer. Ook veel minder massaal en minder kilometers af te leggen tussen de podia, ook wel zo fijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Z het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik was er vorig jaar en kan het iedereen aanraden. Alleen al voor het terrein en de setting.
Je weet dat je naar een massaal festival gaat en ik hou wel van beton, dat komt door mn vader, die is een Le Corbusier adept.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Van het terrein was ik nu juist niet echt kapot. IJskoude zeelucht, alleen maar beton om je heen en een pittoreske fabriekslucht als de wind ongunstig staat... Dan is Primavera Porto toch leuker qua sfeer. Ook veel minder massaal en minder kilometers af te leggen tussen de podia, ook wel zo fijn.
Zeker doen, geweldig album.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat vond Maxerazzi volgens mij ook al. Ik moet zelf trouwens nog steeds Marquee moon aandachtig gaan luisteren.
Hier voorlopig nog Marquee Moon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:38 schreef DO2 het volgende:
Pink Flag is en blijft voor mij de ultieme post-punk plaat, Kerft.
Wel logische keus denk ik. toch het album dat iedereen het meest kent denk ik van de chart, of Disintegration.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:56 schreef DO2 het volgende:
Wel grappig dat ie Unknown Pleasures als vertrekpunt heeft genomen.
wat ik ervan ken, klopt dit aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog Marquee Moon.
Vond trouwens deze, ziet er goed uit, ga ik als referentiemateriaal gebruiken:
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |