Volgens mij is het als er minimaal 2 personen van jou, Moody en ik actief aan het posten zijn dat er dan snel topics volgaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:59 schreef Norrage het volgende:
Hoi!! Ik ben weer terug. Topic nog niet vol??? Jeetje. Je zou bijna echt denken dat het te maken heeft met of Moody en ik op vakantie zijn
Ik zou persoonlijk geen nummer kunnen bedenken waar dat gebrek duidelijk wordt.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik niet. Te veel materiaal waarbij ze in mijn ogen te weinig kritisch is geweest. Lijkt er op dat maar gewoon alles op de plaat is gezet en daardoor wordt hij dus te lang in mijn ogen. Voor de aparte songs denk ik zoals gezegd ook niet aan Have One On Me.
Dus op dit vlak zijn wij het oneens.
Maar goed, zijn band was wel in topvorm verder hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben zelf al niet zo'n fan van Swans, en denk ook niet dat mijn pa dat kan waarderen.
[..]
Hmm echt? Dat is wel zonde, aangezien ze wel alle klassiekers spelen zoals Flashlight, Maggot Brain etc.
Volgens mij won moody dat toch?:Dquote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef Felagund het volgende:
Norrage heeft volgens mij ook verreweg de meeste posts in dit topic.
Ik ook, ik hoor het gewoon in mijn hoofdquote:Op maandag 2 juni 2014 16:28 schreef Felagund het volgende:
Bij de TT moet ik steeds aan het liedje van The Killers denken.
Top!quote:
Ben je echt Marokkaans? Zo ja wat vind je van raï?quote:
Ja, dat ben ik echt. Wel in Nederland geboren hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben je echt Marokkaans? Zo ja wat vind je van raï?
Net terug. Het was echt ge-wél-dig. Om nog maar even over de line-up te zwijgen, het terrein was super; eten en drinken goed geregeld; briljant weer (op een paar heftige buien na, maar nooit echt tijdens het festival); en uiteindelijk was er maar twee keer een pijnlijke overlap (Sharon van Etten en Slint heb ik daardoor gemist). Overdag Barcelona in, om vervolgens van 4 t/m 4 zo ongeveer op het festivalterrein te zijn. Briljante tijd gehad. Ik zet wel even in spoilertje wat ik heb gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 5 acts uiteindelijk:
1. Slowdive (en dan met afstand. Geen woorden voor. Ik heb van begin tot eind met kippenvel gestaan)
2. Darkside
3. Kendrick Lamar (Kerft, je steekt 'm maar waar de zon niet schijnt; Lamar is fantastisch)
4. Arcade Fire
5. Jamie XX/Julia Holter/Factory Floor/Neutral Milk Hotel/Queens of the Stone Ages/Seun Kuti/Jonathan Wilson
Precies, moet ook kunnen toch? Anders werd het maar een saaie boel hier!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk geen nummer kunnen bedenken waar dat gebrek duidelijk wordt.
Ze is juist volwassener, completer en meer gefocust dan ooit op dit album.
En er valt zoveel op te ontdekken dat het zelfs nu - na ontelbaar veel luisterbeurten - nog fris en nieuw klinkt.
Volgens mij is het voornaamste probleem met dit album gewoon dat het bij velen niet de kans krijgt die het verdient.
Het album lijkt op het eerste ( en tweede en derde ) gezicht misschien saai, lang(dradig) en onnodig moeilijk,
maar niets is minder waar.
Maar goed. We zijn het dus oneens. Prima,.
-![]()
Zonde zegquote:Op maandag 2 juni 2014 19:29 schreef kciR het volgende:
Ik las net trouwens dat The Whitest Boy Alive is gestopt.
Ik zat vanochtend door mn mp3 speler te scrollen en bedacht dat het wel weer eens tijd was voor een nieuw WBA album. (Dat is geen grap, iets met karma misschien) Dat zal helaas niet meer gaan gebeuren...
Erg jammer, ik luister er immers nog steeds erg graag naar.
Khaled is nice hequote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik echt. Wel in Nederland geboren hoor.
Rai vind ik wel wat hebben.
Zoals Cheb Mami, etc..
Kheb Khaled.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Net terug. Het was echt ge-wél-dig. Om nog maar even over de line-up te zwijgen, het terrein was super; eten en drinken goed geregeld; briljant weer (op een paar heftige buien na, maar nooit echt tijdens het festival); en uiteindelijk was er maar twee keer een pijnlijke overlap (Sharon van Etten en Slint heb ik daardoor gemist). Overdag Barcelona in, om vervolgens van 4 t/m 4 zo ongeveer op het festivalterrein te zijn. Briljante tijd gehad. Ik zet wel even in spoilertje wat ik heb gezien.O ik zeg ook niks over z'n liveact hoor, wat ik daarvan gezien heb is dat best tof, verder is het wel een aardige rapper, niet bijzonder, daarom mijn betogen, omdat iedereen doet alsof hij het beste ooit is sinds Illmatic van Nas en dan doen die mensen rappers als Kool G Rap, Masta Ace, O.C. en weet ik het allemaal wie ze wel niet vergeten te kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 5 acts uiteindelijk:
1. Slowdive (en dan met afstand. Geen woorden voor. Ik heb van begin tot eind met kippenvel gestaan)
2. Darkside
3. Kendrick Lamar (Kerft, je steekt 'm maar waar de zon niet schijnt; Lamar is fantastisch)
4. Arcade Fire
5. Jamie XX/Julia Holter/Factory Floor/Neutral Milk Hotel/Queens of the Stone Ages/Seun Kuti/Jonathan Wilson
Had je nog hipstertevendansjes gezien?
En Television boring?
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Khalid is nice, ik zal zo even alle liedjes op een rij noemen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Khaled is nice he
Heb je ook aanraders van Marokkaanse muziek? (aangezien raï over het algemeen Algerijns is) Ben altijd erg geïnteresseerd in muziek uit niet-westerse landen.
[..]
O ik zeg ook niks over z'n liveact hoor, wat ik daarvan gezien heb is dat best tof, verder is het wel een aardige rapper, niet bijzonder, daarom mijn betogen, omdat iedereen doet alsof hij het beste ooit is sinds Illmatic van Nas en dan doen die mensen rappers als Kool G Rap, Masta Ace, O.C. en weet ik het allemaal wie ze wel niet vergeten te kort.
Had je nog hipstertevendansjes gezien?
En Television boring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |