Vind ik niet. Te veel materiaal waarbij ze in mijn ogen te weinig kritisch is geweest. Lijkt er op dat maar gewoon alles op de plaat is gezet en daardoor wordt hij dus te lang in mijn ogen. Voor de aparte songs denk ik zoals gezegd ook niet aan Have One On Me.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Weinig echt goede nummers? Er staan alleen maar goede nummers op, man.
Ik kan werkelijk geen zwak - of zelfs redelijk - nummer opnoemen. Ze verdienen stuk voor stuk alle aandacht.
Ben het wel met je eens dat je Have One on Me onmogelijk als geheel kan luisteren.
En Ys werkt juist als geheel weer goed. Maar zo moet je de beide albums ook benaderen.
Ik luister juist alleen nog maar naar Have One on Me,.
Beetje laat:quote:Op zondag 1 juni 2014 13:04 schreef Moody het volgende:
Best geinig nummertje van zijn nieuwe plaat....
quote:
Ondanks dat wilde ik je gewoon terugpakkenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef Moody het volgende:
[..]Bob
Maar ondanks dat jij eerder was, is het toch wel een geinig nummertje
Woonde jij niet in Den Helder? Dan namelijk 16 juli Trash Talk in Haarlem.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
Wil mijn pa voor zijn verjaardag 2 concertkaartjes geven, zodat ik met hem een keertje naar een concert kan, omdat we eigenlijk nooit echt een vader-zoon activiteit doen.
Zit wel nog te twijfelen wat, hij moet het wel kunnen waarderen vind ik en het moet ook niet té duur zijn.
Den Bosch.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Woonde jij niet in Den Helder? Dan namelijk 16 juli Trash Talk in Haarlem.
George Clinton zal ook wel lekker duur zijn lijkt me?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Den Bosch.
Moet even mijn ma vragen of die van Funk houdt, dan kunnen we evt. naar George Clinton.
Hmm of Elvis Costello, maar dat is dan toch alweer 39 de man, ook wat prijzig.
30 de man, dat is eigenlijk het maximum wat ik wil uitgeven.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
George Clinton zal ook wel lekker duur zijn lijkt me?
Zit ook nog aan zoiets te denken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
Wil mijn pa voor zijn verjaardag 2 concertkaartjes geven, zodat ik met hem een keertje naar een concert kan, omdat we eigenlijk nooit echt een vader-zoon activiteit doen.
Zit wel nog te twijfelen wat, hij moet het wel kunnen waarderen vind ik en het moet ook niet té duur zijn.
Bospop? die hebben elk jaar wel een hoeveelheid ouwe meuk geprogrammeerd staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 02:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zit ook nog aan zoiets te denken.
Laatste keer dat ik met mijn pa naar iets geweest ben was Roger Waters in 2010 dat was supertof.
Hij wil eigenlijk ook wel een keer mee naar een festival. Maar zou geen idee hebben waar ik dan heen moet gaan.
Van George clinton laatst wat recente live beelden gezien, maar zijn band is echt beter af zonder hem nu. Hij schreeuwt er af en toe wat doorheen, z'n hele stem is compleet wegquote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Den Bosch.
Moet even mijn ma vragen of die van Funk houdt, dan kunnen we evt. naar George Clinton.
Hmm of Elvis Costello, maar dat is dan toch alweer 39 de man, ook wat prijzig.
Ben zelf al niet zo'n fan van Swans, en denk ook niet dat mijn pa dat kan waarderen.quote:
Hmm echt? Dat is wel zonde, aangezien ze wel alle klassiekers spelen zoals Flashlight, Maggot Brain etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Van George clinton laatst wat recente live beelden gezien, maar zijn band is echt beter af zonder hem nu. Hij schreeuwt er af en toe wat doorheen, z'n hele stem is compleet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |