NOS van de week gezien over die vrouw die een Pinkpop-kaartje (uiteindelijk een neppe) voor de zondag via marktplaats kocht terwijl het nog niet uitverkocht is? Misschien heb jij dat geluk ook welquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is mijn pech
¤240,- naar de kloten. Zal ze voor een dumpprijs op Marktplaats zetten......
Helemaal zonde dat je dan zelf nog wel kan / wil..quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah....had 2 backups, maar ze kunnen op het laatste moment beide niet (om goede redenen). Alleen zou kunnen, maar dan ben ik mezelf na 1 dag al beu.
ah joh, half fok loopt er rondquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen zou kunnen, maar dan ben ik mezelf na 1 dag al beu.
Ik zou zeggen: Fokkers meld u aan en geef Moody een fijn weekendquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef kciR het volgende:
[..]
Helemaal zonde dat je dan zelf nog wel kan / wil..
Ik kan wel, ik zou ook nog wel een paar mensen weten die willen, maar dat zouden niet mijn eerste keuzen zijn. Aan de andere kant is er wel wat overlap met Pukkelpop en zal ik weinig missen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef kciR het volgende:
[..]
Helemaal zonde dat je dan zelf nog wel kan / wil..
Nog nooit alleen naar een festival geweest. Weleens naar concerten, maar dat is anders.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef ranja het volgende:
[..]
ah joh, half fok loopt er rond
ik ben vorig jaar alleen geweest, was met al die goede bands goed te doen en soms kwam ik Norrage of Gehenna tegen
Het is inderdaad dat je een vrouw en kind hebt, maar andersquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog nooit alleen naar een festival geweest. Weleens naar concerten, maar dat is anders.
Overdag kan ik me het voorstellen, maar het moment dat je alleen naar je kamer moet (ik heb een hotel geboekt) lijkt me vrij sneuEn ja....als ik vrijgezel was, was het een totaal ander verhaal
Dat wil ik niet eens denk ik. Ik wil graag en veel geld verdienen, maar over iemands rug zou ik niet kunnen. Daarom ben ik nog geen miljonair denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
NOS van de week gezien over die vrouw die een Pinkpop-kaartje (uiteindelijk een neppe) voor de zondag via marktplaats kocht terwijl het nog niet uitverkocht is? Misschien heb jij dat geluk ook wel
Kun je je hotel nog wel annuleren dan? Of ben je dat geld nu ook kwijt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog nooit alleen naar een festival geweest. Weleens naar concerten, maar dat is anders.
Overdag kan ik me het voorstellen, maar het moment dat je alleen naar je kamer moet (ik heb een hotel geboekt) lijkt me vrij sneuEn ja....als ik vrijgezel was, was het een totaal ander verhaal
Het eten van een frikandeel speciaal vergelijken met 3 dagen op een festival rondlopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is inderdaad dat je een vrouw en kind hebt, maar anders
Verder is het ook gewoon een knop die je om kan zetten. Vroeger durfde ik ook niet alleen in een snackbar wat te eten bijvoorbeeld. De angst van het alleen zijn in het openbaar lekker overwinnen haha.
Tja, ik stapte 's avonds de auto in en reed naar huisquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
Overdag kan ik me het voorstellen, maar het moment dat je alleen naar je kamer moet (ik heb een hotel geboekt) lijkt me vrij sneu![]()
Hotel kan ik 7 dagen voor aanvang kosteloos annuleren, dus geen probleem.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:03 schreef kciR het volgende:
[..]
Kun je je hotel nog wel annuleren dan? Of ben je dat geld nu ook kwijt?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Het eten van een frikandeel speciaal vergelijken met 3 dagen op een festival rondlopen
Bob jeezus
Ik zal me niet vervelen hoor. Maar een biertje drinken in je eentje is toch anders dan met een groepje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige wat je niet moet doen is je vervelen op zo'n festival, maar als je vooral voor de muziek komt lijkt me dat niet zo'n probleem eigenlijk.
Hier ga je dus wel winst op maken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Hotel kan ik 7 dagen voor aanvang kosteloos annuleren, dus geen probleem.
Hotel in Tilburg. Alles potvol, dus is ook geld waard denk ik
Nouja...is via booking.com, dus ik weet niet in hoeverre ik dat kan overdragen. Het feit dat er weinig hotelkamers zijn in Tilburg en ik er 1 van heb is in mijn ogen vet veel geld waardquote:
qua muziek of qua dame?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef kciR het volgende:
Begin ik oud te worden als ik Natalie Merchant mooi vind?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:09 schreef DO2 het volgende:
Begin ik oud te worden als ik niet weet wie dat is?
enige 'moeilijke' moment was zaterdagavond, moest ik een uur wachten op Savages terwijl de tussenliggende bands niet interessant waren en het bovendien begon te druilen. Toen maar besloten niet te wachten en alvast naar huis te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige wat je niet moet doen is je vervelen op zo'n festival, maar als je vooral voor de muziek komt lijkt me dat niet zo'n probleem eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |