Ja, 9 Crimes is natuurlijk een prachtig liedje maar ik werd er zat van. En de rest is minder. Misschien download ik het nog wel weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan valt er veel goede muziek af. Jammer, maar je kan niet alles mooi vinden uiteraard
de 2e, Dandy Warhols Come Down is een goede instapperquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die mis ik inderdaad. Wat moet ik hebben?
Urban Tales of Bohemia is de bekendste en staat ook hun hitje Bohemian Like You op. En verder nog lekkere tracks als Muhammad en Nietzschequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, 9 Crimes is natuurlijk een prachtig liedje maar ik werd er zat van. En de rest is minder. Misschien download ik het nog wel weer.
Maar eerst: welke Dandy Warhols moet ik hebben? Eén album graag.
Ja die, verwarde de titel even.quote:
Caesars zijn niet psychedelisch, eitje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Ik kan Dandy Warhols en The Caesars vrij slecht uit elkaar houden. Zal door dat ene hitje van beide bands komen.
Je legt de lat voor psychedelische muziek wel erg laagquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Caesars zijn niet psychedelisch, eitje.
Mwah niet al hun nummers zijn psychedelisch, maar zitten toch zeker een stel tussen hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Je legt de lat voor psychedelische muziek wel erg laag
Ja maar op op hun 2e staan ook 2 UK top 40 hitsquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Urban Tales of Bohemia is de bekendste en staat ook hun hitje Bohemian Like You op. En verder nog lekkere tracks als Muhammad en Nietzsche
Ik heb meer skik met Skik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die mis ik inderdaad. Wat moet ik hebben?
En kom op zeg. Daniel LohuesDat draaien mijn ouders wel eens. Afschuwelijk.
Oh... van m'n 13-19e was ik verslaafd aan de top 40quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:31 schreef Moody het volgende:
Ik wist niet dat jij van de top-40 hits was
Weet je nog iemand die BKS kaarten wil kopen? Ik kan nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh... van m'n 13-19e was ik verslaafd aan de top 40En sindsdien altijd meer of minder blijven volgen, en ook de britse hit- en indielijsten heb ik in de 90s steeds obsessief gevolgd.
nee, is ook nog niet uitverkocht volgens mij...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
Weet je nog iemand die BKS kaarten wil kopen? Ik kan niet
Probeer eerst ticketswap eens. Je weet maar nooit. Marktplaats kan last-minute nog.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is mijn pech
¤240,- naar de kloten. Zal ze voor een dumpprijs op Marktplaats zetten......
Verdoriequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is mijn pech
¤240,- naar de kloten. Zal ze voor een dumpprijs op Marktplaats zetten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |