Ja ik zie het meer als een bepaalde movement dan echt een sound. En Stone Roses was eind jaren 80.quote:
D -> Sparklehorsequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelukkig.Hierna Damon Albarn, Dan Sera, Danger Doom, Danger Mouse en Sparklehorse.
Otto'squote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer hetzelfde en ben bij de C van Choir. Heb al een Kliko vol albums weggegooid.
Jullie noemen die bakken Kliko's toch?
2 albums maar zie ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik zie het meer als een bepaalde movement dan echt een sound. En Stone Roses was eind jaren 80.
Meh. Wel een keer een single van geluisterd maar sprak me niet echt aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan Auerbach? Solo-werk van die gast van Black Keys.
Verwijderd. Zeurmuziek.quote:
dan mis je Dandy Warhols of staat die bij de The?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelukkig.Hierna Damon Albarn, Dan Sera, Danger Doom, Danger Mouse en Sparklehorse.
Die mis ik inderdaad. Wat moet ik hebben?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
dan mis je Dandy Warhols of staat die bij de The?
Gewoon Black Keys zonder de behoefte om een radiohit te scoren. Zitten goede nummers tussen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh. Wel een keer een single van geluisterd maar sprak me niet echt aan.
quote:Verwijderd. Zeurmuziek.
Dan zou er na die komma nog een 'en' moeten staan eigenlijk.quote:
Eigenlijk vind ik dat laatste hitje van Black Keys best geinig, hoe fout ie ook is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon Black Keys zonder de behoefte om een radiohit te scoren. Zitten goede nummers tussen.
[..]
Dan valt er veel goede muziek af. Jammer, maar je kan niet alles mooi vinden uiteraard
Who gives a fuck about an Oxford comma? I climbed to Dharamsala, too. I met the highest Lama, his accent sounded fine to me.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan zou er na die komma nog een 'en' moeten staan eigenlijk.
Sowieso Oxford commaFlikker op met die komma voor 'en'
Ericana heet datquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Drentse Americana. Prima te verteren hoor.
Schandalig dat dit gezongen wordtquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Who gives a fuck about an Oxford comma? I climbed to Dharamsala, too. I met the highest Lama, his accent sounded fine to me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |