Ja, ben te laat...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef ranja het volgende:
Hm jammer dat net nu ik weer een keer wat bedacht had het weer krap een dag openstond. Had toch op een wat langere periode gehoopt zoals de laatste tijd gebruikelijk.
Ja, mee eens. Hij zoekt het zelf ook wel een beetje op, maar goed, kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Nu wordt door de tragische gang van zaken een afscheidsconcert in Paradiso aankondigd, sta ik dus vroeg op om kaarten te regelen en door dat gehype wil iedereen nu de laatste adem van Thé meemaken en wordt het concert verplaatst naar de HMH.
Ik gun Thé en The Scene uiteraard het allerbeste, maar dit is gewoon gênant. Lijkenpikkerij is misschien net te veel gezegd, maar het scheelt niet veel...
Goeie reactie, ongetwijfeld waar.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hij zoekt het zelf ook wel een beetje op, maar goed, kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.
In de vpro gids geeft hij ook gewoon toe dat hij weet dat ze nooit op Pinkpop hadden gestaan als hij niet ziek zou zijn. En het meest schrijnend dat nu alle radio- en tv programma's hem willen hebben.
Radio 2 belde hem boos op nadat hij op radio 3 was geweest dat hij 'van hun' was. Oh zegt Thé, hoe vaak hebben jullie mij of the scene het afgelopen jaar gedraaid? Juist, 0 keer.
Niet dat ik het ooit overwogen heb, maar dat had ik ook al toen ik de cultura24 uitzendlijst op 3voor12 zag. Zo weinig waar ik interesse in heb om zelfs ook maar op tv te gaan kijken/luisteren...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef pipster het volgende:
Ik zit die line-up nog eens te bekijken, ben toch blij dat ik daar geen geld aan heb gespendeerd.
Ja, misschien wel iets te snel achteraf. Anderzijds vreesde ik dat erg veel extra lijstjes uit zouden blijven, vandaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef ranja het volgende:
Hm jammer dat net nu ik weer een keer wat bedacht had het weer krap een dag openstond. Had toch op een wat langere periode gehoopt zoals de laatste tijd gebruikelijk.
Zo cru is het artiestenleventje, als Thé voor het eind van het jaar overlijdt , zal Daniel Dekker, Frits Sipts of Gijs Staverman een nummer als iedereen is van de wereld of Blauw ookwel zo pluggen dat deze ergens in de top 10 van de top 2000 beland.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hij zoekt het zelf ook wel een beetje op, maar goed, kun je hem ook moeilijk kwalijk nemen.
In de vpro gids geeft hij ook gewoon toe dat hij weet dat ze nooit op Pinkpop hadden gestaan als hij niet ziek zou zijn. En het meest schrijnend dat nu alle radio- en tv programma's hem willen hebben.
Radio 2 belde hem boos op nadat hij op radio 3 was geweest dat hij 'van hun' was. Oh zegt Thé, hoe vaak hebben jullie mij of the scene het afgelopen jaar gedraaid? Juist, 0 keer.
Ja, als-ie in november of wanneer begint het stemmen overlijdt inderdaad wel... als hij in september gaat zijn de meeste hem tegen die tijd al vergeten waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo cru is het artiestenleventje, als Thé voor het eind van het jaar overlijdt , zal Daniel Dekker, Frits Sipts of Gijs Staverman een nummer als iedereen is van de wereld of Blauw ookwel zo pluggen dat deze ergens in de top 10 van de top 2000 beland.
Dan weet je meteen of die boosheid gemeend was.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, als-ie in november of wanneer begint het stemmen overlijdt inderdaad wel... als hij in september gaat zijn de meeste hem tegen die tijd al vergeten waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |