Alcest ken je toch? Kiddo is ook leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lekker veel vrouwen. Ken er niks van
Wie is onderste rij, tweede van rechts? mijn hormonen zijn daar wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef ranja het volgende:
6 maanden
[ afbeelding ]
best wel waardeloze albums erbij eigenlijk
en geen idee welke die 4e is
Ja klopt ja maar de hoes blijkbaar nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Alcest ken je toch? Kiddo is ook leuk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
Wie is onderste rij, tweede van rechts? mijn hormonen zijn daar wel benieuwd naar.
Mooie meid ja, klinkt een beetje als Jesse & Joy, maar dan Frans ipv Spaans.quote:
En belangrijker een nieuw topicnummer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef kciR het volgende:
Zo, we kunnen al weer gaan nadenken over een nieuwe TT
The Age of Indiequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef kciR het volgende:
Zo, we kunnen al weer gaan nadenken over een nieuwe TT
amazon raadde me haar aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mooie meid ja, klinkt een beetje als Jesse & Joy, maar dan Frans ipv Spaans.
Dat heb ik ook, als van mij de albums die ik op cd en lp draai mee zouden tellen zou het er heel anders uitzien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef Moody het volgende:
Maarja, ik houd Last.fm ook niet zo goed bij. Draait alleen mee met mijn iPhone en in de auto.
Wel eens van gehoord, maar geen idee meer wat het is.quote:
Soms duurt het evenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Heb ik vorig jaar oneindig keer genoemd man
Ik zal eens checken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, Atlantis en SupremeHeb ze op Eurosonic gezien, leuk meisje ook
Vauxhall and Indiequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef Moody het volgende:
Nieuwe tt: Things Are Really Great Here, Sort of.....Indie
Eensquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef Moody het volgende:
Nieuwe tt: Things Are Really Great Here, Sort of.....Indie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |