Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik haar niet eerlijk gezegd.
als je 194 bedoelt welquote:
maar wie is het?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Zou er geen trucje op kunnen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Ja mag hopen dat we daar op zitten, iemand met teveel vrije tijd moet dat even tellen.quote:
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.quote:
http://pitchfork.com/revi(...)because-im-worth-it/quote:
Nope, zal eens iets binnenhalen nu en direct luisteren want ben hartstikke gek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
Ken je Batsumi al Kerft? Afro-beat uit Zuid-Afrika
Dat jij nog niet in de puberteit bentquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou er geen trucje op kunnen hoor.
Nee dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat manquote:
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat man
Nou ja wordt iig niet vandaag meer, duurt half jaar voordat ie binnen is, maak er binnenkort van.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Norrage het volgende:
Heerlijk Kerft
https://soundcloud.com/matsulimusic/05-anishilabi
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestoptquote:
Zeg dat dan verdorie man!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://pitchfork.com/revi(...)because-im-worth-it/
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchforkquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maar
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestopt
Zal Little Dragon proberen
Ja, dat nodigt wel uit tot even luisterenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchfork
Gorillaz is me bekend, maar dit ken ik niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gorillaz - Empire Ants
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop