Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik haar niet eerlijk gezegd.
maar wie is het?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Zou er geen trucje op kunnen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Ja mag hopen dat we daar op zitten, iemand met teveel vrije tijd moet dat even tellen.quote:
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.quote:
Nope, zal eens iets binnenhalen nu en direct luisteren want ben hartstikke gek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
Ken je Batsumi al Kerft? Afro-beat uit Zuid-Afrika
Dat jij nog niet in de puberteit bentquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou er geen trucje op kunnen hoor.
Nee dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat manquote:
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat man
Nou ja wordt iig niet vandaag meer, duurt half jaar voordat ie binnen is, maak er binnenkort van.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Norrage het volgende:
Heerlijk Kerft
https://soundcloud.com/matsulimusic/05-anishilabi
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestoptquote:
Zeg dat dan verdorie man!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://pitchfork.com/revi(...)because-im-worth-it/
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchforkquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maar
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestopt
Zal Little Dragon proberen
Ja, dat nodigt wel uit tot even luisterenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchfork
Gorillaz is me bekend, maar dit ken ik niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...
Heb ik direct gezegd tegen je, waarna je nog zei dat hij een nieuwe plaat uit had.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeg dat dan verdorie man!
Zo valt er toch ook weinig eer te behalen voor mij zeg
Goed nummer hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Gorillaz is me bekend, maar dit ken ik niet.
Oja. Het tijdstip wellichtquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ik direct gezegd tegen je, waarna je nog zei dat hij een nieuwe plaat uit had.
Ja, hele band wordt zelfs gecredit.quote:
Die heb ik pas ook geluisterd. Zeker leuk voor een (paar) keer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef Moody het volgende:
Zoals gezegd is de nieuwe Woods weer lekker....
Meer van hetzelfde, geen toplijstmateriaal, maar verdient wel enige aandacht
Dat is altijd zo met Woods. Geen album luisteren, maar 5-10 nummers van hun laatste 5 albums eruit pikken en bewarenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Die heb ik pas ook geluisterd. Zeker leuk voor een (paar) keer.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar hoezo beschamend? Deden ze hun broek uit?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:03 schreef Gehenna het volgende:
Slint moest even op gang komen vanavond, eerste 10 min waren echt beschamend, maar daarna kwam het los, en hoe
Geluid was slecht, miste wat noten, speelde uit de maat en dat ze amper contact met het publiek hebben en erg lang stilte hebben tussen nummers hielp hun niet echt mee...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar hoezo beschamend? Deden ze hun broek uit?
Deze ga ik even bookmarken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef Norrage het volgende:
Maar The Antlers winnen de competitie, en ik weet nu al zeker dat geen enkele plaat daar overheen gaat komen.
Doe dat gerust. Ik ben er 100% van overtuigd. Ik denk zelfs dat als ie al zou mogen meetellen voor mijn top 100 albums, hij de top 10 al zal halen.quote:
Als ik hem nog een paar keer opzet zullen die subtiliteiten mij vast wel meer op gaan vallen, maar kon de eerste paar keer amper door het album heenkomen door wat ik ervoer als langdradig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Mwah, ben ik het niet mee eens. De songwriting is een stuk subtieler geworden, dat wel, maar monotoon zeker niet. Vind het eerder getuigen van groei deze plaat.
Ik vind het juist niet zo monotoon, en ik vind juist dat er onwijs veel afwisseling zit op het album en dat het soms (bijvoorbeeld op het slotnummer) enorm positief en opzwepend overkomt. Heerlijk ook die bas die je in bijna alle nummers heerlijk op de voorgrond hoort. Klasse-albumquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:34 schreef On het volgende:
Vind die Van Etten maar een beetje monotoon met de dramakraan open. Zitten best mooie nummers tussen, maar overall is de songwriting lang niet zo goed als op haar vorige platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |