Kan zijn dat hij daarin de twijfel benadrukt. Verdient hij de middelvinger of toch juist de ringvinger? Hij kan niet kiezen, hij wacht - eens te meer in die nederige rol - af.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
maar 1 vinger is niet genoeg, toch wel 2 of 3 minstenshoezo nederig
Dus we zijn dom nu. Nog dommer als tekstenmakers.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Teksten uitpluizen is nog net iets dommer als teksten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Keihard rocken? Dan ben je niet heel veel gewend, denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:47 schreef Norrage het volgende:
Zit PTM na te kijken op 3voor12![]()
heerlijk...gewoon keihard rocken en lang niet zo zwoel en poppy als de laatste plaat en al die breezermeisjes keihard schrikken
Pff. wat is dit nou weer voor reactiequote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Keihard rocken? Dan ben je niet heel veel gewend, denk ik.
Hey niet haten op een van de beste bands van het moment. Portugal The Manquote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, het had met keihard rocken niet veel te maken. Gewoon standaard indiepopbandje met veel clihees dat gefront wordt door Ned Gerblansky van South Park. Dan moet de plaat wel heel gezapig zijn in vergelijking.
waardeloze muziekquote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef Norrage het volgende:
nu 21 pilots ofzo op de stream...wat is dat kut zeg, met hun bivaksmutsen op
http://3voor12.vpro.nl/
Moest je dit nu 2x zeggen?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey cool, Larry Graham bij Jett Rebel
Ik zei iets heel anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |