abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140773682
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 08:27 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Geluid was slecht, miste wat noten, speelde uit de maat en dat ze amper contact met het publiek hebben en erg lang stilte hebben tussen nummers hielp hun niet echt mee...

Maar halverwege het 2e nummer knalde bet ineens :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:37 schreef On het volgende:
Het begin was wat ongemakkelijk ja, wel erg Slints natuurlijk. Maar vanaf de eerste noten van Breadcrumb Trail verkeerde ik in een roes. Wat een geweldig optreden, die climax bij Good Morning Captain ook, die ontlading. Riffs waren een tikje harder dan op plaat wat heel goed werkte.
Ik heb dat begin heel anders ervaren. Het geluid was zo helder, elke beweging van vinger of voet was te horen, dat die eerste minuut stilte alleen maar spanning- en concentratieverhogend werkte. Dat werd ten dele verstoord door volk dat al dan niet ironisch"speluh!" meende te moeten roepen. Beginnen met "For Dinner..." (en dan daarna "Breadcrumb Trail"), dat leek mij een niet te overtreffen zet, zo geheel in overeenstemming met de geest van "Spiderland". Toch werd het alleen maar beter, daarin hebben jullie gelijk. Roes is het juiste woord, overal in de zaal zag ik mensen gehypnotiseerd meebewegen. Het is ongelooflijk hoe Slint dat album heeft weten te vertalen naar iets dat op een podium in een zaal zo goed werkt.
Stay on my arm, you little charmer
pi_140773911
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:57 schreef tim. het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dat begin heel anders ervaren. Het geluid was zo helder, elke beweging van vinger of voet was te horen, dat die eerste minuut stilte alleen maar spanning- en concentratieverhogend werkte. Dat werd ten dele verstoord door volk dat al dan niet ironisch"speluh!" meende te moeten roepen. Beginnen met "For Dinner..." (en dan daarna "Breadcrumb Trail"), dat leek mij een niet te overtreffen zet, zo geheel in overeenstemming met de geest van "Spiderland". Toch werd het alleen maar beter, daarin hebben jullie gelijk. Roes is het juiste woord, overal in de zaal zag ik mensen gehypnotiseerd meebewegen. Het is ongelooflijk hoe Slint dat album heeft weten te vertalen naar iets dat op een podium in een zaal zo goed werkt.
Absoluut, die spanning en sinistere sfeer kwamen heel erg goed over. Vooral die riffs tijdens Nosferatu Man en Good Morning Captain werkten enorm bedwelmend. Don, Aman was ook een perfecte uitvoering, hoe die 2 daar geknield zaten, en dat de zanger/verteller plots weer opdook om een deel van de lyrics te vertellen, en het gitaargeluid dat aan het einde aan kwam zwellen en weer wegstierf. Bijna poëzie.

Jammer inderdaad dat je altijd van die douchebags in het publiek hebt die niet tegen een wat ongemakkelijke stilte kunnen en daarom maar beginnen te schreeuwen. In het begin had ik wel echt de indruk dat de band niet heel lekker op elkaar ingespeeld was, maar er zitten dan ook vrij complexe stukjes bij.
pi_140774949
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:25 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Deze ga ik even bookmarken.
Goede zaak, want over een maand is het al niet meer zo. :P
pi_140775001
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Goede zaak, want over een maand is het al niet meer zo. :P
Want? :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 6 juni 2014 @ 11:45:59 #55
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_140775065
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Doe dat gerust. Ik ben er 100% van overtuigd. Ik denk zelfs dat als ie al zou mogen meetellen voor mijn top 100 albums, hij de top 10 al zal halen.
Jouw top tien bevat honderd albums.
pi_140775114
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

Want? :P
Omdat je zo heerlijk impulsief bent bij vlagen. :P

Maar dat is juist positief, want die conservatieve lullen zijn niks aan, je houdt zo wel het topic goed levend en creëert ruimte voor discussie.
pi_140775154
Is dat album van The Antlers nu al officieel uit? Kan ik hem ook eindelijk luisteren. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_140775293
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef Felagund het volgende:
Is dat album van The Antlers nu al officieel uit? Kan ik hem ook eindelijk luisteren. :D
Nee nog steeds niet, 16 juni....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_140775310
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jouw top tien bevat honderd albums.
Nee hoor. Gewoon 10. Als er eentje in gaat, gaat er een andere uit ;) Zo goed is die Antlers dus.
pi_140775343
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Omdat je zo heerlijk impulsief bent bij vlagen. :P

Maar dat is juist positief, want die conservatieve lullen zijn niks aan, je houdt zo wel het topic goed levend en creëert ruimte voor discussie.
Ja, maar impulsief is het ondertussen al niet meer :) Jullie zeiden dat vorig jaar ook over Reflektor, maar die gaat ook mijn top 10 (naja, wss top 20) halen dit jaar ipv Funeral. Op een gegeven moment, na een maand of 2 ofzo, dan is het niet meer impulsief natuurlijk :)
pi_140775768
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef Felagund het volgende:
Hij is wel al tijden gelekt. :P Zal nu ook eens een luisterbeurt aan wagen.
  Moderator vrijdag 6 juni 2014 @ 13:39:32 #63
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_140778031
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_140778619
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 6 juni 2014 @ 14:00:46 #65
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_140778753
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik sta eerste. *O*
*O* feest
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_140781870
Nu sta ik eerste. :D

Heb hem lekker risicovol ingevuld, zoals het hoort. Frankrijk en Engeland mooi in de poule eruit.
pi_140782223
Ik wist gisteren nog niet eens wanneer het WK ging beginnen en wanneer Nederland speelt. Weet ik nog steeds niet trouwens, afgezien van de pot tegen Spanje :P
pi_140782267
Dit wordt het toernooi van Iran mensen, markeer mijn woorden.
pi_140782340
Slintbezoekers, viel het jullie ook op dat veel mensen in het publiek eruit zagen als potentiële bijlmoordenaars? Of zijn dat de hipsters van tegenwoordig?
pi_140782467
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef On het volgende:
Dit wordt het toernooi van Iran mensen, markeer mijn woorden.
Iran heb ik elk duel dik laten verliezen, maar niet zo dik als Costa Rica. :P
pi_140782652
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:08 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Iran heb ik elk duel dik laten verliezen, maar niet zo dik als Costa Rica. :P
Costa Rica is wel beter dan Iran hoor. Die hebben Ruiz en Campbell (Olympiakos) en nog wat verdedigers uit de Duitse en Belgische competitie. Irans sterspeler is een NEC'er.
pi_140782909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:15 schreef On het volgende:

[..]

Costa Rica is wel beter dan Iran hoor. Die hebben Ruiz en Campbell (Olympiakos) en nog wat verdedigers uit de Duitse en Belgische competitie. Irans sterspeler is een NEC'er.
Klopt, maar een ploeg als Iran gaat veel verdedigender spelen lijkt mij. :P

Costa Rica heeft vooral creatieve spelers en die gewoon allemaal te kort komen voor WK-niveau.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 16:31:44 #73
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_140783132
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Heel goed mogelijk idd
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_140783176
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Costa Rica heeft vooral creatieve spelers en die gewoon allemaal te kort komen voor WK-niveau.
Ik ga hier even verder op in in dit topic zodat de voetbalhaters niet boos worden. ;)
pi_140787457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:15 schreef On het volgende:

[..]

Jahanbaksjschsj. Die man kan écht niet voetballen. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')