quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar is haywood eigenlijk? Die heb ik al een paar dagen niet gezien.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Klacht: ik weet niet waar haywood is.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Weet iemand van jullie wat er mee Haywood is gebeurd?
De reacties die de overgebleven moderators zijn alles behalve bevredigend en de agressieve toon van reageren maakt ze ronduit verdacht:quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
Oh die heb ik ook al even niet gezien inderdaad
Alle signalen lijken te duiden op een doofpot affaire. Maar wat proberen de overige crewleden zo angstvallig te verhullen en zou dit verband houden met andere ongure praktijken die op Fok! plaatsvinden?quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
Als ze wilt dat jij het weet had ze het je wel verteld
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef HighVolume het volgende:
Ik heb zin om haywood te neuken.....hibibuhihi
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef Leafeon672 het volgende:
Als HaywoodJablome 15 jaar jonger was geweest had ik haar ten huwelijk gevraagd.
Uit vertrouwelijke bron kan ik melden dat vooral de vele aandacht die zij kreeg van de user Geennaam1 haar zorgen baarde. Bleek dit vermoeden uiteindelijk toch terecht te zijn en is Haywood als gevolg van een obsessief verliefde internetstalker gekidnapt danwel omgebracht?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef GeenNaam1 het volgende:
Jep, HaywoodJablome gaat gewoon klarinet met me trouwen, omdat er waarschijnlijk een toekomst voor me open staat als producer ik de enigste autist ben die goeie tracks maakt en ook nog eens een frisse jongen ben denk ik dat nadat zij mijn nieuwe meesterwerk heeft beluisterd, ze 3 kinderen van me wilt! Ik heb zelfs speciaal voor haar een mooie natuurplaatje bij mijn track neergekakt.
Dan heb ik het hierover, zelf gemaakt met Froetie loeps:
-opzouten met je muziek-
Dat zou Haywood nooit doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat als Haywood de FOK!stok heeft gepikt
Misschien is het wel een groot complot en heeft ze je gebrainwashedquote:
Alle vrouwelijke mods verdwijnen, wat is deze.quote:
Ik weet waar zij is. En waar marie is. Haywood zou ik zo 1-2-3 niet weten. Komt misschien omdat ze steeds uit de kelder ontsnapt en naar mijn zolderkamer gaat.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet waar zij is. En waar marie is. Haywood zou ik zo 1-2-3 niet weten. Komt misschien omdat ze steeds uit de kelder ontsnapt en naar mijn zolderkamer gaat.
gr gr
Kanofritzl
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet waar zij is. En waar marie is. Haywood zou ik zo 1-2-3 niet weten. Komt misschien omdat ze steeds uit de kelder ontsnapt en naar mijn zolderkamer gaat.
gr gr
Kanofritzl
Deze stelt te veel vragen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
Waarom kan ik eigenlijk niet naar de pohi van moblo gaan?
Waarom speel je met haar prive?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
Waarom kan ik eigenlijk niet naar de pohi van moblo gaan?
Ik was gewoon nieuwsgierig.quote:
Steek er maar vooral de draak mee, maar ik ben er zeker van dat jij meer van dit stinkende zaakje weet. Schaam jij jezelf niet voor hetgeen waar je aan meewerkt? Vind je dit soms normaal en hoeveel krijg je hiervoor toegestopt? He?! Boef! Kidnapper!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
gr gr
Kanofritzl
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens is haywood allerminst erotiserend, en ik kan het weten .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag.quote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2014 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Steek er maar vooral de draak mee, maar ik ben er zeker van dat jij meer van dit stinkende zaakje weet. Schaam jij jezelf niet voor hetgeen waar je aan meewerkt?
Jaquote:Vind je dit soms normaal
Met een beetje geluk wat nats en iets wat met marie te maken heeft. 14.gifquote:en hoeveel krijg je hiervoor toegestopt?
Nou zeg! Dat kan ik ook:quote:He?! Boef! Kidnapper!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]Nog een reden om HWJ te missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als users er achter komen wat er allemaal achter de schermen is gebeurd dan zijn de poppen daadwerkelijk aan het dansen. Ik zorg er vervolgens hoogstpersoonlijk voor dat je ver achter slot en grendel komt te zitten, jij moraalloos monster!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Nee
[..]
Ja
[..]
Met een beetje geluk wat nats en iets wat met marie te maken heeft. 14.gif
[..]
Nou zeg! Dat kan ik ook:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Hoink wie?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Dadelijk verdwijnt hoink ook door dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]Dat is ook zo ongeveer het meest interessante deel aan haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Misschien verdwijnt heel FOK! wel door dit topiekquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Heeft ze je afgewezen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer het meest interessante deel aan haar
Nee. Van enige betrekkingen in welke richting dan ook was in het geheel geen sprakequote:
Broeder, bedaar. Anders zal jij achter de toorn van de kano komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als users er achter komen wat er allemaal achter de schermen is gebeurd dan zijn de poppen daadwerkelijk aan het dansen. Ik zorg er vervolgens hoogstpersoonlijk voor dat je ver achter slot en grendel komt te zitten, jij moraalloos monster!
jaaa ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Van enige betrekkingen in welke richting dan ook was in het geheel geen sprake
Wanneer heeft ze je afgewezen beste hoink?quote:
Met deze OP erbij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef Homijn het volgende:
Ik vind dat Djeez even een opsporingsbericht op de Frontpage moet zetten. Daar zijn ze dol op dit soort nieuwsberichten.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Ik laat mij niet zomaar de kast opjagen door ongure interneppers van het kaliber van kannovinnie!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:46 schreef Starm het volgende:
Hoink doe alsjeblieft je zolderkamer goed op slot vannacht
7/10quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Een ieder heeft achter keurig gezegd wat ze aan het doen zijn. Dat ze dat niet aan de grote klok hangen mag natuurlijk.
Natuurlijk mogen jullie wild speculeren maar dat doet me alleen maar-en
Dus ze zijn niet dood, mooi. Live in peace.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Een ieder heeft achter keurig gezegd wat ze aan het doen zijn. Dat ze dat niet aan de grote klok hangen mag natuurlijk.
Oke pharkus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Ook hier weer een onbevredigend en vaag antwoord om zo de schijn hoog te houden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Beiden liggen nu waarschijnlijk in een greppel met een ethernetkabel strak om hun nek gewrongen.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
pik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
ja en meer vertel ik niet anders verdwijn ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard heeft van die vieze reptielenogen ja?
Frank_Drebin. Niet frank-derbinquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef eend112 het volgende:
Maar als haywood de vrouwelijke variant van frank-derbin is, wie is dan de vrouw van de tietfoto?
#selfiequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een stout kiekje vanaf haar werk aan Frank.
quote:
je moeder..quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook jij een dikke neger was die alleen dan geen neger was zeg maar.
Het kapsel komt wel enigszins overeen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef gargamelnl het volgende:
Hier een foto van Haywood op mijn zolderkamer. Voor een cornetto aardbei laat ik haar gaan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het kapsel komt wel enigszins overeen.
Geen cornetto caramel vragen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef gargamelnl het volgende:
Hier een foto van Haywood op mijn zolderkamer. Voor een cornetto aardbei laat ik haar gaan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef gargamelnl het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de bloes natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Nog even een pic van der kwarktassen en je hebt me.
ik probeerde dit serieus. Mijn begeleider zag het, sindsdien draag ik weer een dwangbuis.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef Keukendrol het volgende:
ik probeerde dit serieus. Mijn begeleider zag het, sindsdien draag ik weer een dwangbuis.
Jij bent zeker ook een van die vuillakken!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:09 schreef Gelser het volgende:
Ook hele mooie handen. Ze lijkt 10 jaar jonger.
Na de foto's pas. Daarvoor niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook een van die vuillakken!
wahed smooth boyquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
Ik wil op zich ook wel verdwijnen als dat betekent dat ik in dezelfde kelder als Haywood beland.
KLB / frank derbinquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:21 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Frank_Drebin. Niet frank-derbin
En uiteraard is dat Mevrouw Drebin.
Schop gewoon dan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Als je dit nou in BNW had gepost. Daar hebben ze ervaring met dit soort mysteries ontrafelen
hehehquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik durf andere fora de figuren hier niet aan te doen
Waarom deed ik dit ook echt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Die zijn desillusioneel. Ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Als je dit nou in BNW had gepost. Daar hebben ze ervaring met dit soort mysteries ontrafelen
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Maar goed dat je er over begint Hoink! Ik heb de laatste tijden echt wilde fantasieën over Haywood!
Zie het voor je: zij in volle glorie vastgebonden aan mijn bed. Haar flamoes net zichtbaar onder haar volle buik (meer vlees is meer vrouw uiteraard..!). Haar armen zitten vastgebonden aan het bed, ze heeft haar supersexy geitenwollensokkken nog aan. Alsof het niks is. Rustig probeert mijn kleine jongen haar troeter te trotseren. Ze geniet, zichtbaar.. Intussen zit ik met die gigantische jopen van haar te spelen. 2 handjes vol, zoals de juf altijd zei als we voor beide handen een spekje mochten nemen. Vanwege de grote van deze volle jetsers zijn ze elke kant op te kleien. "Haha! Een zandkasteel!" fluister ik haar. "Super interresantkasteel hoor, geile jongen!" fluistert ze iet wat cynisch terug. Ik waardeer haar cynisme en karakter door haar nog harder te beminnen.
Haar volslanke lichaam is dan ook een waar tempel. Ook de mensen die veel liever een lekker slank mokkeltje genieten (en ik ben daar eentje van!), zouden dit kunnen beamen. Ondertussen vraagt ze mij wat ik van GGMM vind. Ik moet toegeven dat ik hem best wel waardeloos vind als mod. "Het is ook echt een *AAAHH* klootzak *AARHH*", lekt ze uit het exclusieve subforum MOD.
Man, ze komt spuitend klaar. Letterlijk spuitend, want het blijkt een fervent squirter te zijn...
Christus te paard, wat een moordwijf is het toch ook.
Hmmm, ik mis haar.
Verdacht dit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Maar goed dat je er over begint Hoink! Ik heb de laatste tijden echt wilde fantasieën over Haywood!
Zie het voor je: zij in volle glorie vastgebonden aan mijn bed. Haar flamoes net zichtbaar onder haar volle buik (meer vlees is meer vrouw uiteraard..!). Haar armen zitten vastgebonden aan het bed, ze heeft haar supersexy geitenwollensokkken nog aan. Alsof het niks is. Rustig probeert mijn kleine jongen haar troeter te trotseren. Ze geniet, zichtbaar.. Intussen zit ik met die gigantische jopen van haar te spelen. 2 handjes vol, zoals de juf altijd zei als we voor beide handen een spekje mochten nemen. Vanwege de grote van deze volle jetsers zijn ze elke kant op te kleien. "Haha! Een zandkasteel!" fluister ik haar. "Super interresantkasteel hoor, geile jongen!" fluistert ze iet wat cynisch terug. Ik waardeer haar cynisme en karakter door haar nog harder te beminnen.
Haar volslanke lichaam is dan ook een waar tempel. Ook de mensen die veel liever een lekker slank mokkeltje genieten (en ik ben daar eentje van!), zouden dit kunnen beamen. Ondertussen vraagt ze mij wat ik van GGMM vind. Ik moet toegeven dat ik hem best wel waardeloos vind als mod. "Het is ook echt een *AAAHH* klootzak *AARHH*", lekt ze uit het exclusieve subforum MOD.
Man, ze komt spuitend klaar. Letterlijk spuitend, want het blijkt een fervent squirter te zijn...
Hmmm, ik mis haar.
Is je vriendin weer een tijdje weg?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Hmmm, ik mis haar.
Wtf did i just readquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Hmmm, ik mis haar.
Hehheehe ;Dquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef Pharkus het volgende:
Persoonlijk gaat me het wat ver om tijdens de daad nog over fok te lullen.
gvdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
De werkelijkheid is dat ze door Danny inmekaar is geslagen en nu niet meer op fok durft, ze was bij mij thuis een tijdje voor wat plassex fantasieën op mekaar te botvieren en kwam aan met een blauw oog en een platte negerneus, ik zei nog van he wat je bent toch niet een nikker en toen zei ze van nee. dus ik geloofde haar en toen maar bezig geweest in de douche kamer.
Dus daarna normaal gesproken ga je een sigaret roken maar we rookten allebei niet en dus gingen we maar praten, ja ik weet het volslagen gekheid om te gaan praten na het sex doen maar ik kan wel goed praten dus ik dacht van naja gewoon proberen weetje.
Stort ze dr hart uit van ja die Danny weet je wel van fok, ik zeg ja die ken ik wel die kale toch ze zegt ja die kale ik zeg nou wat is daar dan mee toen zegt ze van ze zegt nou die Danny ik ging de krant brengen van de supermarkt want die heeft altijd gratis metros en ik dacht die kan Danny wel gebruiken doe ik een goede daad dus ik (haywood) in het telefoon boek kijken waar Danny woont dus ik daar heen en aanbellen en doet Danny de deur open stampt op mn hoofd en roept die heb ik niet gekocht en toen sloeg hij de deur weer dicht dus ik (haywood) door de brievenbus roepen van Danny ik heb de metro voor je, rent hij op de deur af als een wilde kale oger en springt met een dropkick door de brievenbus met zn voet raakt me (haywood) zo op mn neus en fluistert 'ik lees alleen de frontpage'
Dus ik een beetje grinniken word haywood boos en gaat ze weg.
hele plassexdate in het water.
Watquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
De werkelijkheid is dat ze door Danny inmekaar is geslagen en nu niet meer op fok durft, ze was bij mij thuis een tijdje voor wat plassex fantasieën op mekaar te botvieren en kwam aan met een blauw oog en een platte negerneus, ik zei nog van he wat je bent toch niet een nikker en toen zei ze van nee. dus ik geloofde haar en toen maar bezig geweest in de douche kamer.
Dus daarna normaal gesproken ga je een sigaret roken maar we rookten allebei niet en dus gingen we maar praten, ja ik weet het volslagen gekheid om te gaan praten na het sex doen maar ik kan wel goed praten dus ik dacht van naja gewoon proberen weetje.
Stort ze dr hart uit van ja die Danny weet je wel van fok, ik zeg ja die ken ik wel die kale toch ze zegt ja die kale ik zeg nou wat is daar dan mee toen zegt ze van ze zegt nou die Danny ik ging de krant brengen van de supermarkt want die heeft altijd gratis metros en ik dacht die kan Danny wel gebruiken doe ik een goede daad dus ik (haywood) in het telefoon boek kijken waar Danny woont dus ik daar heen en aanbellen en doet Danny de deur open stampt op mn hoofd en roept die heb ik niet gekocht en toen sloeg hij de deur weer dicht dus ik (haywood) door de brievenbus roepen van Danny ik heb de metro voor je, rent hij op de deur af als een wilde kale oger en springt met een dropkick door de brievenbus met zn voet raakt me (haywood) zo op mn neus en fluistert 'ik lees alleen de frontpage'
Ik heb vergelijkbare fantasieën maar dan over Frankquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Hmmm, ik mis haar.
lolquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Het Keldertjequote:Op woensdag 4 juni 2014 22:38 schreef HSG het volgende:
Zij is ontvoert door Frank en meegenomen naar zijn duistere kelder.
Kees Zwaan is ook Braddie?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Bij mij schoten zojuist twee andere verdwijningen binnen: Kees (beter bekend als 'Nikonlover' en Braddie.) Zouden deze verdwijningen een verband hebben met de verdwijningen van Haywood en Marie?
En zou Haywood dan het fameuze dinnetje zijn?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kees Zwaan is ook Braddie?
[ afbeelding ]
Levendige fantasie van heb ik jou daar. Een keer is toevallig, twee keer is erg toevallig. Drie keer is een patroon en vier keer is ronduit verdacht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Hmmm, ik mis haar.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
doet Danny de deur open stampt op mn hoofd en roept die heb ik niet gekocht en toen sloeg hij de deur weer dicht dus ik (haywood) door de brievenbus roepen van Danny ik heb de metro voor je, rent hij op de deur af als een wilde kale oger en springt met een dropkick door de brievenbus met zn voet raakt me (haywood) zo op mn neus en fluistert 'ik lees alleen de frontpage'
Wat lul je? Nikonlover is Kees. De echte naam van Braddie is al heel lang bekend joh.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Bij mij schoten zojuist twee andere verdwijningen binnen: Kees (beter bekend als 'Nikonlover' en Braddie.) Zouden deze verdwijningen een verband hebben met de verdwijningen van Haywood en Marie?
quote:
Bestaat die niet?quote:
Haha shit, hard op gelachenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Niet voor zover ik weet. Wat moet daar in staan?quote:
Tot nu toe is er nog niets naar boven gekomen uit de bacchanalen van Fok!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Is er inmiddels al nieuws? kan er niet meer van slapen.
Dit is duidelijk een geforceerde cover-up!quote:
Euhm...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Hmmm, ik mis haar.
Frank heeft gecensureerd!quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kees Zwaan is ook Braddie?
[ afbeelding ]
Jezus wat een slechte soepquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jezus wat een slechte soep![]()
![]()
Serieus, Calibri als lettertype? Geloof ik geeft Windows () je standaard dat lettertype in paint, en dan zo'n witte achtergrond erachter met zo'n kuttekst.
En een uitgerekte UI waarvan ik meer pixels zie dan afbeelding.
Bitch pls, bestaat wat meer aandacht aan je paints![]()
Je bent zelf een klootzak.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Hmmm, ik mis haar.
Oja, want FOK!-paints moeten er natuurlijk altijd goed uitzien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jezus wat een slechte soep![]()
![]()
Serieus, Calibri als lettertype? Geloof ik geeft Windows () je standaard dat lettertype in paint, en dan zo'n witte achtergrond erachter met zo'n kuttekst.
En een uitgerekte UI waarvan ik meer pixels zie dan afbeelding.
Bitch pls, bestaat wat meer aandacht aan je paints![]()
quote:
MoBlo is weer terechtquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke mods verdwijnen, wat is deze.
Haywood was leuk, maar nu ga ik weer verder op dit account. Heb ik volgens mij al eerder gezegd stelletje dildo's.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of is ze dood...
Of is ze ontvoerd...
Of..
FOK! is niet meer hetzelfde zonder haar
Of is het een hem...
Wel verdomme!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haywood was leuk, maar nu ga ik weer verder op dit account. Heb ik volgens mij al eerder gezegd stelletje dildo's.
Fopje... Wat doet ge nu...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haywood was leuk, maar nu ga ik weer verder op dit account. Heb ik volgens mij al eerder gezegd stelletje dildo's.
Deze paar regels tekst hebben diepe, díepe groeven in mijn ziel gekrast...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar dat naakt spek bakken is echt toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie is dan de romige dame op het beeldmateriaal?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Fopje het volgende:
Ja hoor, en nu allemaal verbaasd doen![]()
Kijk dan in mijn FoBo, die voccaroo is toch duidelijk een hoge mannenstem.
KLB, u stelt mij teleur
Ik wist het! Ik vond het idee van een vrouw met humor al verdacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Fopje het volgende:
KLB, u stelt mij teleur
Ze schreef als een man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dat naakt spek bakken is echt toch?
2 browsers, kneusquote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Maar hoe verklaart Fopje dat hij op twee accounts tegelijkertijd aan het slowchatten was?
precies,wat zijn username onschrijft hij fop jequote:
Hij is net zo links als rechts. Een Messi met zijn handenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar soms letterlijk tegelijk lange posts.
eersr beide invoeren daarna,gauw achter elkaar op invoeren kliken, djeez nadenken zo lastig?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar soms letterlijk tegelijk lange posts.
Dat begrijp ik ook, maar lijkt me onlogisch. Er waren geen vermoedens, dus om dat nou e doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
eersr beide invoeren daarna,gauw achter elkaar op invoeren kliken, djeez nadenken zo lastig?
Die voccaroo doet het neit eensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Fopje het volgende:
KLB, u stelt mij teleur
Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort.quote:
Ja godverdomme, heb ik nu helemaal mijn computer aangezet alles om dit even te horen en dan kom je met '' Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort'' ?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort.
like duh juist door dat te doen waren er geen vermoedens, nadenken einstein nadenkenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook, maar lijkt me onlogisch. Er waren geen vermoedens, dus om dat nou e doen?
Ik ben nu op mn werk dildo.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja godverdomme, heb ik nu helemaal mijn computer aangezet alles om dit even te horen en dan kom je met '' Oh zal hem nog een keer uploaden binnenkort'' ?
Welke Maccie werk je?quote:
Roffa jwz.quote:
Welke straat ik kom nu en dan bestel ik een big maccie en ga ik er keihard op stampen!!!!quote:
Wanneer ga jij dat ook doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:25 schreef ZarB het volgende:
Gelul. Haywood postte wel eens foto's van zichzelf. iig van dr tetten.
Vieze stalker.quote:
Dus als iemand mij vrijwillig een adres geeft ben ik een stalker?quote:
Waarom zou iemand dat doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus als iemand mij vrijwillig een adres geeft ben ik een stalker?
'vrijwillig'quote:Op zondag 15 juni 2014 22:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus als iemand mij vrijwillig een adres geeft ben ik een stalker?
www.postcrossing.com sommige mensen krijgen graag post.quote:
Stuurt ze je weleens naaktpics?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
www.postcrossing.com sommige mensen krijgen graag post.
Nee, we hebben enkel eens een keer iets gedronken.quote:
Waarom heb je haar niet gehosseld?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee, we hebben enkel eens een keer iets gedronken.
Omdat je ook gewoon dingen vriendschappelijk kunt doen.quote:
Niet waar.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat je ook gewoon dingen vriendschappelijk kunt doen.
wat schattigquote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat je ook gewoon dingen vriendschappelijk kunt doen.
Ach ja ik heb persoon in kwestie tenminste ontmoet. Dat is alles.quote:
quote:
Tof.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:56 schreef Spongeboss het volgende:
Ach ja ik heb persoon in kwestie tenminste ontmoet. Dat is alles.
Geen idee, was je erbij? Wie weet hadden we ruzie en ben ik boos weg gestormd.quote:
Wat niet?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Spongeboss het volgende:
Geen idee, was je erbij? Wie weet hadden we ruzie en ben ik boos weg gestormd.
Dat is prima dooddrukker.quote:
dat je onnodig krampachtig moeilijk zit te doenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen idee, was je erbij? Wie weet hadden we ruzie en ben ik boos weg gestormd.
[..]
Wat niet?
Ik doe nooit moeilijk, zolang je me niet lastig valt in mijn zone.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat je onnodig krampachtig moeilijk zit te doen
Ga elders huilen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Spongeboss het volgende:
Ik doe nooit moeilijk, zolang je me niet lastig valt in mijn zone.
Wil je nog even een keer je tieten posten?quote:
Maar als ik niet aan het huilen ben hoe wil ik dat dan elders doen? Als ik tegen jou zeg 'ga elders vliegen,' maar jij kan sowieso niet vliegen of bent niet aan het vliegen... Tja...quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar als ik niet aan het huilen ben hoe wil ik dat dan elders doen? Als ik tegen jou zeg 'ga elders vliegen,' maar jij kan sowieso niet vliegen of bent niet aan het vliegen... Tja...
Doe d'r ook de groeten van mij als je dat wilt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
Maar goed Hoink ik zie dat je erg zit met Haywoods verdwijning ik zal haar een postkaart sturen en vragen hoe de situatie daar is.
Gast hou je bekquote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar als ik niet aan het huilen ben hoe wil ik dat dan elders doen? Als ik tegen jou zeg 'ga elders vliegen,' maar jij kan sowieso niet vliegen of bent niet aan het vliegen... Tja...
Maar goed Hoink ik zie dat je erg zit met Haywoods verdwijning ik zal haar een postkaart sturen en vragen hoe de situatie daar is.
Hij heeft wel een punt. Want wat als hij zegt "rot op neger" terwijl je geen neger bent, dan sta je je wel mooi even af te vragen wat je nou moet doen.quote:
gewoon oprotten negerquote:Op maandag 16 juni 2014 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Want wat als hij zegt "rot op neger" terwijl je geen neger bent, dan sta je je wel mooi even af te vragen wat je nou moet doen.
Waar zijn argo en braddie?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongensdit gaat niet over het autisme van argo of eender welke problemen iemand anders heeft. Het gaat verdorie over Haywood...
Zegt de zwartste van ons allemaalquote:
Dat maken wij wel uit!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongensdit gaat niet over het autisme van argo of eender welke problemen iemand anders heeft. Het gaat verdorie over Haywood...
you dens motherfuckerquote:Op maandag 16 juni 2014 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt de zwartste van ons allemaal![]()
Ga je moeder melken.quote:
Argo is hier gewoon te vinden, op vorige pagina. Weliswaar onder een andere naam. Braadslee is gelukkig niet hierquote:
Ik mis haar tieten.. Ze waren verbrand(t)...quote:
Ze is niet overledenquote:Op woensdag 9 juli 2014 02:00 schreef Nober het volgende:
Goenavund,
Is er al meer bekend geworden inmiddels, of is dit dossier in de welbekende kast belandt bij alle overige dossiers of misschien nog wel erger, is het dossier aan het verstoffen en probeert men het te doen laten vergeten!?
Kortom een kleine reminder voor eenieder die iets gehoord, gezien, gelezen heeft zich alsnog te melden!
Goenavund.
Oké.quote:
quote:
Ik zou naar de woonplaats kunnen gaan maar ben super lui.quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:00 schreef Nober het volgende:
Goenavund,
Is er al meer bekend geworden inmiddels, of is dit dossier in de welbekende kast belandt bij alle overige dossiers of misschien nog wel erger, is het dossier aan het verstoffen en probeert men het te doen laten vergeten!?
Kortom een kleine reminder voor eenieder die iets gehoord, gezien, gelezen heeft zich alsnog te melden!
Goenavund.
http://forum.fok.nl/user/history/352863quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:08 schreef wickedmen het volgende:
Waz mis met jullie? Haywood is allang terecht.
Zag haar gisteren nog posten.
Zie edit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/352863
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |