quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar is haywood eigenlijk? Die heb ik al een paar dagen niet gezien.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Klacht: ik weet niet waar haywood is.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Haywood is ook al een tijdje weg trouwens, ik mis haar.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Weet iemand van jullie wat er mee Haywood is gebeurd?
De reacties die de overgebleven moderators zijn alles behalve bevredigend en de agressieve toon van reageren maakt ze ronduit verdacht:quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
Oh die heb ik ook al even niet gezien inderdaad
Alle signalen lijken te duiden op een doofpot affaire. Maar wat proberen de overige crewleden zo angstvallig te verhullen en zou dit verband houden met andere ongure praktijken die op Fok! plaatsvinden?quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
Als ze wilt dat jij het weet had ze het je wel verteld
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef HighVolume het volgende:
Ik heb zin om haywood te neuken.....hibibuhihi
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:19 schreef Leafeon672 het volgende:
Als HaywoodJablome 15 jaar jonger was geweest had ik haar ten huwelijk gevraagd.
Uit vertrouwelijke bron kan ik melden dat vooral de vele aandacht die zij kreeg van de user Geennaam1 haar zorgen baarde. Bleek dit vermoeden uiteindelijk toch terecht te zijn en is Haywood als gevolg van een obsessief verliefde internetstalker gekidnapt danwel omgebracht?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef GeenNaam1 het volgende:
Jep, HaywoodJablome gaat gewoon klarinet met me trouwen, omdat er waarschijnlijk een toekomst voor me open staat als producer ik de enigste autist ben die goeie tracks maakt en ook nog eens een frisse jongen ben denk ik dat nadat zij mijn nieuwe meesterwerk heeft beluisterd, ze 3 kinderen van me wilt! Ik heb zelfs speciaal voor haar een mooie natuurplaatje bij mijn track neergekakt.
Dan heb ik het hierover, zelf gemaakt met Froetie loeps:
-opzouten met je muziek-
Dat zou Haywood nooit doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat als Haywood de FOK!stok heeft gepikt
Misschien is het wel een groot complot en heeft ze je gebrainwashedquote:
Alle vrouwelijke mods verdwijnen, wat is deze.quote:
Ik weet waar zij is. En waar marie is. Haywood zou ik zo 1-2-3 niet weten. Komt misschien omdat ze steeds uit de kelder ontsnapt en naar mijn zolderkamer gaat.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet waar zij is. En waar marie is. Haywood zou ik zo 1-2-3 niet weten. Komt misschien omdat ze steeds uit de kelder ontsnapt en naar mijn zolderkamer gaat.
gr gr
Kanofritzl
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet waar zij is. En waar marie is. Haywood zou ik zo 1-2-3 niet weten. Komt misschien omdat ze steeds uit de kelder ontsnapt en naar mijn zolderkamer gaat.
gr gr
Kanofritzl
Deze stelt te veel vragen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
Waarom kan ik eigenlijk niet naar de pohi van moblo gaan?
Waarom speel je met haar prive?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
Waarom kan ik eigenlijk niet naar de pohi van moblo gaan?
Ik was gewoon nieuwsgierig.quote:
Steek er maar vooral de draak mee, maar ik ben er zeker van dat jij meer van dit stinkende zaakje weet. Schaam jij jezelf niet voor hetgeen waar je aan meewerkt? Vind je dit soms normaal en hoeveel krijg je hiervoor toegestopt? He?! Boef! Kidnapper!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
gr gr
Kanofritzl
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens is haywood allerminst erotiserend, en ik kan het weten .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag.quote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2014 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Steek er maar vooral de draak mee, maar ik ben er zeker van dat jij meer van dit stinkende zaakje weet. Schaam jij jezelf niet voor hetgeen waar je aan meewerkt?
Jaquote:Vind je dit soms normaal
Met een beetje geluk wat nats en iets wat met marie te maken heeft. 14.gifquote:en hoeveel krijg je hiervoor toegestopt?
Nou zeg! Dat kan ik ook:quote:He?! Boef! Kidnapper!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]Nog een reden om HWJ te missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als users er achter komen wat er allemaal achter de schermen is gebeurd dan zijn de poppen daadwerkelijk aan het dansen. Ik zorg er vervolgens hoogstpersoonlijk voor dat je ver achter slot en grendel komt te zitten, jij moraalloos monster!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Nee
[..]
Ja
[..]
Met een beetje geluk wat nats en iets wat met marie te maken heeft. 14.gif
[..]
Nou zeg! Dat kan ik ook:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Hoink wie?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Dadelijk verdwijnt hoink ook door dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]Dat is ook zo ongeveer het meest interessante deel aan haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Misschien verdwijnt heel FOK! wel door dit topiekquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Heeft ze je afgewezen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer het meest interessante deel aan haar
Nee. Van enige betrekkingen in welke richting dan ook was in het geheel geen sprakequote:
Broeder, bedaar. Anders zal jij achter de toorn van de kano komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als users er achter komen wat er allemaal achter de schermen is gebeurd dan zijn de poppen daadwerkelijk aan het dansen. Ik zorg er vervolgens hoogstpersoonlijk voor dat je ver achter slot en grendel komt te zitten, jij moraalloos monster!
jaaa ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Van enige betrekkingen in welke richting dan ook was in het geheel geen sprake
Wanneer heeft ze je afgewezen beste hoink?quote:
Met deze OP erbij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef Homijn het volgende:
Ik vind dat Djeez even een opsporingsbericht op de Frontpage moet zetten. Daar zijn ze dol op dit soort nieuwsberichten.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Ik laat mij niet zomaar de kast opjagen door ongure interneppers van het kaliber van kannovinnie!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:46 schreef Starm het volgende:
Hoink doe alsjeblieft je zolderkamer goed op slot vannacht
7/10quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Grielen het volgende:
Hahaha moet je eens proberen om Hoink te zeggen met je neus dichtgeknepen zo garppig haha
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef Pharkus het volgende:
Een ieder heeft achter keurig gezegd wat ze aan het doen zijn. Dat ze dat niet aan de grote klok hangen mag natuurlijk.
Natuurlijk mogen jullie wild speculeren maar dat doet me alleen maar-en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |