Simpel houden voor de simpele zielen toch.quote:
zij zullen de hemel zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Simpel houden voor de simpele zielen toch.
heee braddiequote:
quote:
wil haar slaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
GodsammeGeen wonder dat ze in een fucking broodjeszaak werkt.
3 droge beestenquote:
beetje zoals jijquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehe echt heZo'n irritante blije kop
Mijn zusje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Bapple het volgende:
er werkt zo'n secretaresse tegenover me met zo'n strak kort rokjeeeeeeee OEWWWWWW
goeden comebekquote:
comeback van wat?quote:
comeback van mijn moederrrrrrrrquote:
Wat voor syndroom heb jij?quote:
Ziekte van Cotardquote:
watquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Bapple het volgende:
er werkt zo'n secretaresse tegenover me met zo'n strak kort rokjeeeeeeee OEWWWWWW
Kattenquote:
doe jou nietquote:
Dit.quote:
Niks ;squote:
Niks, ze zijn kkdom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kattenje altijd godsamme afvragen wat die beesten denken
Katten volgen niet zomaar ff een commando van een mens op, in tegenstelling tot honden die hun baasjes lekker opvolgt zonder zelf na te denken.quote:
Zelfde verschil als hbo en woquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Katten volgen niet zomaar ff een commando van een mens op, in tegenstelling tot honden die hun baasjes lekker opvolgt zonder zelf na te denken.![]()
quote:
oh ja; logisch.quote:
Dat. Maar zie die blik van dat beest danquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Katten houden zichzelf schoon
Hahahaha ja echt zo sneuquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat. Maar zie die blik van dat beest dan![]()
je bent schattig als je draak bentquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch eens je bakkes man daarover pluisje
Precies, die volgen dat niet omdat ze de intellect niet hebben...quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Katten volgen niet zomaar ff een commando van een mens op, in tegenstelling tot honden die hun baasjes lekker opvolgt zonder zelf na te denken.![]()
hzjb poezen zijn geniaal, katten zijn kkdom.quote:
Is niet nep hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat. Maar zie die blik van dat beest dan![]()
Gaat wel wat ver en beetje zwartwit maar idd... van die volwassen mannen die geen vrouw hebben maar wel kattenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Als je als man van katten houdt dan mag jij je piemel alleen nog maar gebruiken om te plassen.
Ben ik op dat moment dan wel je type? heuhhequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent schattig als je draak bent
Och god komt dit intellectje weer binnenvallen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Als je als man van katten houdt dan mag jij je piemel alleen nog maar gebruiken om te plassen.
Zo jij bent wel echt nummer 1 comedian, of niet? Zie je alleen maar dijenkletsers plaatsen hier. Tjongejonge, heb buikpijn van het lachen joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef Bapple het volgende:
poezen horen thuis tussen de benen. niet ergens rond te lopen. dat is alleen voor geëmancipeerde vrouwen -_-
ik ben nummer 1 comedian ja. sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo jij bent wel echt nummer 1 comedian, of niet? Zie je alleen maar dijenkletsers plaatsen hier. Tjongejonge, heb buikpijn van het lachen joh.
core dope da shit argggg allblackquote:
het is fucking mei en jij hebt je kerst UI nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Is dat Fokken onder het Asperges rooien nou niet lastig?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef VeerEli het volgende:
Och god komt dit intellectje weer binnenvallen hoor
Wow, nou heb je me te pakken hoor, potverdorie nog aan toe zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat Fokken onder het Asperges rooien nou niet lastig?
AHAHAHAAHA DOMME POOL!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, nou heb je me te pakken hoor, potverdorie nog aan toe zeg.
Wat moet je er anders mee danquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
haha kus op je boosquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, nou heb je me te pakken hoor, potverdorie nog aan toe zeg.
ik ben wouter wouterquote:
wat voor linkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je weet dat je de link gewoon kan zien he.
Je mag best leverpastei op je penis smeren en het die kat eraf laten likken. Is gevaarlijker voor jouw gezondheid dan die van de kat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
je kunt de link zien, dat ik de missing link; geen link; ben van evolutie, domme aap.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jij de missing link bent van evolutie, domme aap.
chai-reactiequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag best leverpastei op je penis smeren en het die kat eraf laten likken. Is gevaarlijker voor jouw gezondheid dan die van de kat.
Houd je muil australopithecus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Bapple het volgende:
[..]
je kunt de link zien, dat ik de missing link; geen link; ben van evolutie, domme aap.
LOGISCH!
wow. jij stamt echt af van supermen-senquote:
ik mag jou eigenlijk welquote:
Serieuze vraag, hoeveel maanden te vroeg ben jij geboren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
ik ben nummer 1 comedian ja. sorry.
ik heb een vraagje voor je want jij komt wel 'slim' over:
ik heb 2 weken een ijsklontje in 1x doorgeslikt en ik heb hem nog steeds niet uitgepoept
ga ik nu dood?
Eerlijk gezegd 9 maanden te laat. Ik ben ongewenst.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Serieuze vraag, hoeveel maanden te vroeg ben jij geboren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOU GOEDEDAG EEM!!![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]Te magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOU GOEDEDAG EEM!!![]()
![]()
.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Jezusquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
HNNNGGG, die ruwe tong die in je eikel snijdt.VOEL HET
Maar een mooie tet. Boh.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]ik droom elke nacht van jouw zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOU GOEDEDAG EEM!!![]()
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Vleespetmuffinquote:
Bospaddestoel.quote:
Mijn eikel lijkt daar op.quote:
Trek je daar wel eens soep van?quote:
Soep trekt mij wel eens.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd 9 maanden te laat. Ik ben ongewenst.
Mortaxx -_- >quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Mensen van FOK! accepteren op je WAquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen party poeper zijn maar vorige zomer op aangeven van Hugh_Myron wilde jij via DM bewijzen dat je echt bestond, echter wilde jij die foto's via WA sturen. (Nouja oké, wat voor kwaad kan dat?)
Ik kan stellen dat jij zeker hebt bewezen dat je echt bestaat, echter i.t.t. tot die simpele handeling krijg ik al sinds vorige zomer om de zoveel tijd berichten van je die ik vervolgens negeer en verwijder, ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan maar niet dus.
wat is whatsappquote:
Pics?quote:
Ik ben lui.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef Zaktabak het volgende:
het is fucking mei en jij hebt je kerst UI nog.
Heb jij die getypt met een missende tafelpoot en je broek op je enkels met je hand die verdwijnt in je gele kut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag best leverpastei op je penis smeren en het die kat eraf laten likken. Is gevaarlijker voor jouw gezondheid dan die van de kat.
Gele kut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij die getypt met een missende tafelpoot en je broek op je enkels met je hand die verdwijnt in je gele kut?
(ノಥ益ಥ)ノ ┻━┻quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Jongens. M'n eettafel komt nu volgende week pas.
Ja echt. Even m'n bureau omgooien.quote:
Wat een boefje. Herinner me nu de tekening jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chai tekende zichzelf in het geel, dus haar kut was ook geel.
Onder normale omstandigheden is er niets vreemds aan het gebruik van WA als transfermiddel maar ik had inderdaad moeten weten dat zelfs de normaalste dingen op FOK! niet normaal en ook eigenlijk niet mogelijk zijn vanwege het grote aantal totaaldebielen.quote:
Ik heb je nummer verwijderdquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden is er niets vreemds aan het gebruik van WA als transfermiddel maar ik had inderdaad moeten weten dat zelfs de normaalste dingen op FOK! niet normaal en ook eigenlijk niet mogelijk zijn vanwege het grote aantal totaaldebielen.
Ik heb nog steeds godverdomme geen foto van jou gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb FOK!kers op m'n WA. Chloro ballin'.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Jongens. M'n eettafel komt nu volgende week pas.
DM mij maar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds godverdomme geen foto van jou geziendm me
Lach niet, kkjong. Hoe is jullie appeltaart geworden?quote:
TR gemacht.quote:
Ben ex-crew, mij maken ze niks.quote:
Haha kkrwijf. Lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lach niet, kkjong. Hoe is jullie appeltaart geworden?
LethalNinja hebben ze ook zo goed als afgemaakt.quote:
Ga je pic voor me maken? :$$$quote:
Mij doen ze niks, ben lief.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
LethalNinja hebben ze ook zo goed als afgemaakt.
Laat zien dan, gvd man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja had ik al gedaan tijdens het maken
Beetje donker wel, maar zou eten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Was mijn eerste keer appeltaartZij heeft wel beetje geholpen. Was gezellig
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongen wat praat jijquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.
CY ook en zo kan ik nog een hele waslijst aan Foksters noemen die er zoveel of meer hebben gehad.
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, misschien de foto. Best goed gelukt imo. Ja ze moest werken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje donker wel, maar zou eten.
Is ze nu al weg dan?
Heb je seks met Hugh gehad? Zo ja, details.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen wat praat jijIk heb heul niet met 3 of meer FOK!kers seks gehad. Daarnaast durf ik te wedden dat ik met minder mensen gezoend heb dan Meloewa geneukt, dus je argument gaat sowieso niet op.
Hoi bby.quote:
Nice hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, misschien de foto. Best goed gelukt imo. Ja ze moest werken!
Nee. Hoewel hij kennelijk beweerde van welquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je seks met Hugh gehad? Zo ja, details.
Ja met de kleertjes gewoon nog aan...quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook nog even aan haar appeltjes gezeten of wa
Waarom was je niet naked chef?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja met de kleertjes gewoon nog aan...
Waarom niet?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Hoewel hij kennelijk beweerde van welMaar niet dus.
Welke FOK!kers heb jij allemaal tussen je warme dijen mogen sluiten?
Sinds wanneer geil jij op Hugh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet?!! Zou het wel weten hoor.
Ik ben FOK!sletvrij.Wil ik graag zo houden ook, al die soa's die hier rondvliegen. Bah.
Er bestaat niet genoeg ghb op de wereld om dat te laten gebeuren.quote:
Pics ter ondersteuning?quote:
Dat is van mij dan wel alweer algemeen bekend uehaheuahuehahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Algemene vraag:
Wie van de FOK!(st)ers zou jij willen neuken als je moest kiezen.
Leugens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaat niet genoeg ghb op de wereld om dat te laten gebeuren.
Timing is het belangrijkste.quote:
Sinds ik zijn armen heb gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil jij op Hugh?Ik kan wel een poging tot doen tot koppelen doen anders..?
En om je vraag te beantwoorden, omdat ik stiekem toch wel een beetje preuts ben en alleen seks als ik verliefd ben enzo.
Die Veer zag er wel lekker uit op die fotos gisteren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Algemene vraag:
Ja jammer dat geen van alle foto's Veer is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Veer zag er wel lekker uit op die fotos gisteren.
Geen goede timing gehad dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leugens.
[..]
Timing is het belangrijkste.
Dan is Veer natuurlijk nog steeds wel een lekker wijf.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja jammer dat geen van alle foto's Veer is.
pics ter ondersteuning.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan is Veer natuurlijk nog steeds wel een lekker wijf.
Aah dat kan natuurlijk ook. Leuk dus?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, ik vond het niet de tijd om nu iets te proberen bij der
Je mocht niet dus?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, ik vond het niet de tijd om nu iets te proberen bij der
US / Hoe zie je er nu uit? #132quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Algemene vraag:
Ja zeker leuk. Gelachen en gezellig gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aah dat kan natuurlijk ook. Leuk dus?
op mocro's vallenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef Chloroform het volgende:
Oh, tijdje geleden was er nog zo'n Mocro in US die er heel lekker uitzag (Stimo Ambi sherlock, jij weet wie), maar volgens mij had hij ook een keer z'n penis gepost in KPD, dus afgeknapt.
Hij zag eruit alsof hij Spaans ofzo was, dus zat al te glijden op m'n stoel.quote:
quote:
Heel goed danquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zeker leuk. Gelachen en gezellig gedaan
Haha.quote:
Hmm oke.. matig maar aanvaardbaar excuus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef Chloroform het volgende:
Hij zag eruit alsof hij Spaans ofzo was, dus zat al te glijden op m'n stoel.
Nou gelukkig, poe hee, kom ik hier even mooi mee weg. Jeetje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm oke.. matig maar aanvaardbaar excuus.
Wowquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf...quote:
quote:
Maar je bent toch ook mocro?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mij mocro noemen. Is bij iedereen gevoelig.
[..]
Jaaaa
je lijkt zelf een beetje op Theo maassenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef CristinaYang het volgende:
Hij lijkt een beetje op Theo Maassen.
Ik weet niet, maar mijn link verwijst naar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Oh ik dacht echt dat jij mocro was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaja leuk leuk. Ga maar bieten rooien.
Dat dacht je nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt dat jij mocro was.
Ja ik zie het echt niet hoorquote:
Ja. Wilde painttopics weer herintroduceren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij die getypt met een missende tafelpoot en je broek op je enkels met je hand die verdwijnt in je gele kut?
Jeetje man, wat boeit het als ik dacht dat je mocro was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Trollen past niet bij je. Hoeft niet zo semi-stoer te doen.
Gaat het nu niet omquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jeetje man, wat boeit het als ik dacht dat je mocro was.
Haha eerst zijn nieuwe relatie kapot maken voor Chlo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil jij op Hugh?Ik kan wel een poging tot doen tot koppelen doen anders..?
En om je vraag te beantwoorden, omdat ik stiekem toch wel een beetje preuts ben en alleen seks als ik verliefd ben enzo.
hjb zelfquote:
quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi van die random rage tegen een internetpersona
Was mij nooit opgevallen btw, die haartjes...
Precies mocropridequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jeetje man, wat boeit het als ik dacht dat je mocro was.
Heeft hij een vriendin?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha eerst zijn nieuwe relatie kapot maken voor Chlo.
Ik moest laatst weer werken bij een van je buren, meteen helemaal para omdat ik geen makeup op had en een joggingbroek aan enzo, "straks maakt ie me belachelijk op het internetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou serieus lezen. Of Gossip Girl pagina ofzo.quote:
Ben je trouwens klaar voor je aardappel fun fact voor vandaag? Ik heb er al een paar op vooruit geschreven.quote:
Huh, wat voor werk en waar danquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moest laatst weer werken bij een van je buren, meteen helemaal para omdat ik geen makeup op had en een joggingbroek aan enzo, "straks maakt ie me belachelijk op het internet![]()
"
Dat ben ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey CY, ben je blond zoals in je fotoboek? Of is dat iemand anders?
Ik werk bij Cordaan, in de thuiszorgquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, wat voor werk en waar dan?
En godkanki CY![]()
![]()
.
Oh ja, daar zit Hugh ook in eh? Jammer.quote:
Jezus man, SC'ers en hun aanwezigheid in een straal van -500mquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik werk bij Cordaan, in de thuiszorgDus ik begin dan bij de Oude Raai, en dan moet ik allerlei van die oudjes gaan oogdruppelen enzo. Waaronder buren van jou dus
Oh die heb ik ook al even niet gezien inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Weet iemand van jullie wat er mee Haywood is gebeurd?
Aangereden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Nu je het zegt... Maak er een topic over!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Nou is dat eens even fijn. Als er ooit een meet komt begin ik gewoon 3 dagen van tevoren al met make up opsmeren en m'n haar doen, alles om maar in de befaamde 8.0+ klasse te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus man, SC'ers en hun aanwezigheid in een straal van -500m![]()
.
Na je fobo bekenen te hebben moet ik je promovern tot de above average class, de commissie ?/10 sponsored by dWc/MMG heeft unaniem besloten dat je bent opgeschoven naar de 7,00/10-class.
weer gemistquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Veer zag er wel lekker uit op die fotos gisteren.
Ahw, zo lief dit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus man, SC'ers en hun aanwezigheid in een straal van -500m![]()
.
Na je fobo bekenen te hebben moet ik je promovern tot de above average class, de commissie ?/10 sponsored by dWc/MMG heeft unaniem besloten dat je bent opgeschoven naar de 7,00/10-class.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik werk bij Cordaan, in de thuiszorgDus ik begin dan bij de Oude Raai, en dan moet ik allerlei van die oudjes gaan oogdruppelen enzo. Waaronder buren van jou dus
Wat een verbroedering hier tochquote:
dus dit bestaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ken je Bas, hij wordt verzorgt door Cordaan?
Nee, ik focus me meer op de incontinente bejaarden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vas heeft een junkie aan de haak geslagen (nee, niet Mur weer) en gaat binnenkort trouwen, Mur is ontslagen en moest noodgedwongen bij z'n vriendin intrekken en wordt binnenkort papa, CB is aan het beren, Gorz is nog steeds rip in peace.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een verbroedering hier tochOn another note: waar is de hele oude garde? Vas, Mur, CB? Is Gorz al gecaved en heeft hij weer een trollaccount? Zijn er mensen dood/getrouwd/allebei?
Wat is dit nou weer en wordt het ook echt uitgezonden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een beetje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
Toch stiekem wel een beetje gevuld met aandachtshoeren die US.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou is dat eens even fijn. Als er ooit een meet komt begin ik gewoon 3 dagen van tevoren al met make up opsmeren en m'n haar doen, alles om maar in de befaamde 8.0+ klasse te komen.
quote:
Joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
Stiekem?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
Wordt Mur echt papa of troll je nu?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vas heeft een junkie aan de haak geslagen (nee, niet Mur weer) en gaat binnenkort trouwen, Mur is ontslagen en moest noodgedwongen bij z'n vriendin intrekken en wordt binnenkort papa, CB is aan het beren, Gorz is nog steeds rip in peace.
Maar fijn om te lezen dat je blij bent dat dWc en ik er zijn.
Hey flava flav. Sup?quote:
Sommigen zou ik wel willen aanduwen hoor. Maar dat is stoere internetprietpraat want ik ben al goed voorzien en als ze dit zou lezen dan zou ik een hele avond ruzie hebben.quote:
Nee, is echt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wordt Mur echt papa of troll je nu?
Maar jullie zijn natuurlijk mijn stiekeme favorieten.Samen met Chai en Doddie dan he
Even douchen zodat niemand mijn tranen zietquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wordt Mur echt papa of troll je nu?
Maar jullie zijn natuurlijk mijn stiekeme favorieten.Samen met Chai en Doddie dan he
Lul nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, is echt.![]()
Je verwacht het niet eh?
Oh boeiend, ik zeg gewoon dat ik iedereen zou neuken als ik dat zou willen. Maar dat is wel het verschil tussen man en vrouw dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommigen zou ik wel willen aanduwen hoor. Maar dat is stoere internetprietpraat want ik ben al goed voorzien en als ze dit zou lezen dan zou ik een hele avond ruzie hebben.
"Conclusie: na dit uitgebreide onderzoek zijn we tot de conclusie gekomen dat het antwoord op alle vragen "plas in haar kont" betreft. Het is dan ook aan te bevelen om in het volgende onderzoek te bekijken wat nu de beste manier is om een individu in de kont te kunnen plassen."quote:
Wtf, hoezo weten jullie dit niet?!quote:
Hoezo weet jij dit wel..?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf, hoezo weten jullie dit niet?!
WAT LIEF! Gaat ie er echt voor? Wauw, hier wil ik ALLES over horenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, is echt.![]()
Je verwacht het niet eh?
Ahw, je liegt. Maar toch lief.
Jij bent toch een too-pretty-to-be-straight-mod, die ontstijgen dit zo gepraat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even douchen zodat niemand mijn tranen ziet
https://www.youtube.com/channel/UCLWFiueEzR4HEkPMDVtRmPQquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer en wordt het ook echt uitgezonden?
Bas is één van de mascottes van het kanaal.quote:De Multimediagroep heeft zijn thuis basis in de Kijkduinstraat.
Onder begeleiding leren cliënten zelf filmen en monteren. De korte filmpjes die we maken zijn bedoeld als informatiemateriaal voor andere cliënten van Cordaan. Ze komen op de Cordaan website en worden gebruikt bij voorlichting op scholen, informatiemarkten etc.
We zijn vaak op pad om te filmen, vooral naar een van de Cordaanlocaties. Naast het filmen maken we ook foto's voor Corso en in de toekomst willen we ons ook op het maken van presentaties/vormgeving richten.
Ook zijn we ons aan het specialiseren in het digitaliseren van foto's, dia's, videos, tapes etc.
Dit project is gestart met steun van de Pier de Boerstichting.
Ik ga zo tomatensoep eten, maar heb een wit shirt aan. Not sure if goed idee.quote:
Dat heeft hij me verteld nadat het tijdje geleden beetje ter sprake kwam in SC. Ik dacht dat iedereen dit al wist joh.quote:
Slabbertjequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga zo tomatensoep eten, maar heb een wit shirt aan. Not sure if goed idee.
Ik weet niet of filmpjes maken en op youtube zetten de beste manier is om die cliënten bezig te houden, maar het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCLWFiueEzR4HEkPMDVtRmPQ
Dit is het YouTube kanaal van Cordaan, ze maken filmpjes met cliënten om ze een bezigheid te geven.
[..]
Bas is één van de mascottes van het kanaal.
Deze is zeer ontspannen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, nog tips voor muziek? M'n afspeellijst heeft vernieuwing nodig.
Fijn dat je het dan meteen publiekelijk bekend maaktquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heeft hij me verteld nadat het tijdje geleden beetje ter sprake kwam in SC. Ik dacht dat iedereen dit al wist joh.
Helaas heb ik mijzelf erop betrapt hiermee de fout in zijn gegaan in het verleden. Ik zou even een ander shirt aantrekken als ik jou was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga zo tomatensoep eten, maar heb een wit shirt aan. Not sure if goed idee.
one direction, justin bieber, nicki minajquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef CristinaYang het volgende:
Beter dan een account hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet niet of filmpjes maken en op youtube zetten de beste manier is om die cliënten bezig te houden, maar het zal wel weer aan mij liggen.
Hij had het in die stoner SC ook al gemeld, dus neem aan dat het geen geheim meer is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fijn dat je het dan meteen publiekelijk bekend maakt.
WTF man, Mur, wat, hoe dan, HOW SWAY, I can't, I'm 1800% done, crackbabies, dreadbabies, touwboys.
Die baby komt met dreads en al de wereld op en trekt daar waarschijnlijk de baarmoeder mee naar buiten of iets ander naars, als het daadwerkelijk van Mur is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fijn dat je het dan meteen publiekelijk bekend maakt.
WTF man, Mur, wat, hoe dan, HOW SWAY, I can't, I'm 1800% done, crackbabies, dreadbabies, touwboys.
Denk dat er wel een aantal zijn die dat wel hebben.quote:
Ik betaal m'n internetabonnement vanuit m'n pgb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat er wel een aantal zijn die dat wel hebben.
Nee, echt efficiënt is het niet maar wel vermakelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet niet of filmpjes maken en op youtube zetten de beste manier is om die cliënten bezig te houden, maar het zal wel weer aan mij liggen.
Hmmm. Lijkt me ook verstandig ja. Bedankt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijzelf erop betrapt hiermee de fout in zijn gegaan in het verleden. Ik zou even een ander shirt aantrekken als ik jou was.
En wat krijg je voor bezigheidstherapie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik betaal m'n internetabonnement vanuit m'n pgb.
Even wat verzamelen btw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef CristinaYang het volgende:
beetje trekker rijdenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En wat krijg je voor bezigheidstherapie?
Ik wist wel dat je verstand had behalve club voorkeur danquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmm. Lijkt me ook verstandig ja. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |