Simpel houden voor de simpele zielen toch.quote:
zij zullen de hemel zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Simpel houden voor de simpele zielen toch.
heee braddiequote:
quote:
wil haar slaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
GodsammeGeen wonder dat ze in een fucking broodjeszaak werkt.
3 droge beestenquote:
beetje zoals jijquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehe echt heZo'n irritante blije kop
Mijn zusje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Bapple het volgende:
er werkt zo'n secretaresse tegenover me met zo'n strak kort rokjeeeeeeee OEWWWWWW
goeden comebekquote:
comeback van wat?quote:
comeback van mijn moederrrrrrrrquote:
Wat voor syndroom heb jij?quote:
Ziekte van Cotardquote:
watquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Bapple het volgende:
er werkt zo'n secretaresse tegenover me met zo'n strak kort rokjeeeeeeee OEWWWWWW
Kattenquote:
doe jou nietquote:
Dit.quote:
Niks ;squote:
Niks, ze zijn kkdom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kattenje altijd godsamme afvragen wat die beesten denken
Katten volgen niet zomaar ff een commando van een mens op, in tegenstelling tot honden die hun baasjes lekker opvolgt zonder zelf na te denken.quote:
Zelfde verschil als hbo en woquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Katten volgen niet zomaar ff een commando van een mens op, in tegenstelling tot honden die hun baasjes lekker opvolgt zonder zelf na te denken.![]()
quote:
oh ja; logisch.quote:
Dat. Maar zie die blik van dat beest danquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Katten houden zichzelf schoon
Hahahaha ja echt zo sneuquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat. Maar zie die blik van dat beest dan![]()
je bent schattig als je draak bentquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch eens je bakkes man daarover pluisje
Precies, die volgen dat niet omdat ze de intellect niet hebben...quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Katten volgen niet zomaar ff een commando van een mens op, in tegenstelling tot honden die hun baasjes lekker opvolgt zonder zelf na te denken.![]()
hzjb poezen zijn geniaal, katten zijn kkdom.quote:
Is niet nep hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat. Maar zie die blik van dat beest dan![]()
Gaat wel wat ver en beetje zwartwit maar idd... van die volwassen mannen die geen vrouw hebben maar wel kattenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Als je als man van katten houdt dan mag jij je piemel alleen nog maar gebruiken om te plassen.
Ben ik op dat moment dan wel je type? heuhhequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent schattig als je draak bent
Och god komt dit intellectje weer binnenvallen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Als je als man van katten houdt dan mag jij je piemel alleen nog maar gebruiken om te plassen.
Zo jij bent wel echt nummer 1 comedian, of niet? Zie je alleen maar dijenkletsers plaatsen hier. Tjongejonge, heb buikpijn van het lachen joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef Bapple het volgende:
poezen horen thuis tussen de benen. niet ergens rond te lopen. dat is alleen voor geëmancipeerde vrouwen -_-
ik ben nummer 1 comedian ja. sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo jij bent wel echt nummer 1 comedian, of niet? Zie je alleen maar dijenkletsers plaatsen hier. Tjongejonge, heb buikpijn van het lachen joh.
core dope da shit argggg allblackquote:
het is fucking mei en jij hebt je kerst UI nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Is dat Fokken onder het Asperges rooien nou niet lastig?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef VeerEli het volgende:
Och god komt dit intellectje weer binnenvallen hoor
Wow, nou heb je me te pakken hoor, potverdorie nog aan toe zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat Fokken onder het Asperges rooien nou niet lastig?
AHAHAHAAHA DOMME POOL!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, nou heb je me te pakken hoor, potverdorie nog aan toe zeg.
Wat moet je er anders mee danquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
haha kus op je boosquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, nou heb je me te pakken hoor, potverdorie nog aan toe zeg.
ik ben wouter wouterquote:
wat voor linkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je weet dat je de link gewoon kan zien he.
Je mag best leverpastei op je penis smeren en het die kat eraf laten likken. Is gevaarlijker voor jouw gezondheid dan die van de kat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef hoink581 het volgende:
je kunt de link zien, dat ik de missing link; geen link; ben van evolutie, domme aap.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat jij de missing link bent van evolutie, domme aap.
chai-reactiequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag best leverpastei op je penis smeren en het die kat eraf laten likken. Is gevaarlijker voor jouw gezondheid dan die van de kat.
Houd je muil australopithecus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Bapple het volgende:
[..]
je kunt de link zien, dat ik de missing link; geen link; ben van evolutie, domme aap.
LOGISCH!
wow. jij stamt echt af van supermen-senquote:
ik mag jou eigenlijk welquote:
Serieuze vraag, hoeveel maanden te vroeg ben jij geboren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
ik ben nummer 1 comedian ja. sorry.
ik heb een vraagje voor je want jij komt wel 'slim' over:
ik heb 2 weken een ijsklontje in 1x doorgeslikt en ik heb hem nog steeds niet uitgepoept
ga ik nu dood?
Eerlijk gezegd 9 maanden te laat. Ik ben ongewenst.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Serieuze vraag, hoeveel maanden te vroeg ben jij geboren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOU GOEDEDAG EEM!!![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]Te magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOU GOEDEDAG EEM!!![]()
![]()
.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |