Jezusquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
HNNNGGG, die ruwe tong die in je eikel snijdt.VOEL HET
Maar een mooie tet. Boh.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]ik droom elke nacht van jouw zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOU GOEDEDAG EEM!!![]()
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Vleespetmuffinquote:
Bospaddestoel.quote:
Mijn eikel lijkt daar op.quote:
Trek je daar wel eens soep van?quote:
Soep trekt mij wel eens.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd 9 maanden te laat. Ik ben ongewenst.
Mortaxx -_- >quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Mensen van FOK! accepteren op je WAquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen party poeper zijn maar vorige zomer op aangeven van Hugh_Myron wilde jij via DM bewijzen dat je echt bestond, echter wilde jij die foto's via WA sturen. (Nouja oké, wat voor kwaad kan dat?)
Ik kan stellen dat jij zeker hebt bewezen dat je echt bestaat, echter i.t.t. tot die simpele handeling krijg ik al sinds vorige zomer om de zoveel tijd berichten van je die ik vervolgens negeer en verwijder, ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan maar niet dus.
wat is whatsappquote:
Pics?quote:
Ik ben lui.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef Zaktabak het volgende:
het is fucking mei en jij hebt je kerst UI nog.
Heb jij die getypt met een missende tafelpoot en je broek op je enkels met je hand die verdwijnt in je gele kut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag best leverpastei op je penis smeren en het die kat eraf laten likken. Is gevaarlijker voor jouw gezondheid dan die van de kat.
Gele kut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij die getypt met een missende tafelpoot en je broek op je enkels met je hand die verdwijnt in je gele kut?
(ノಥ益ಥ)ノ ┻━┻quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Jongens. M'n eettafel komt nu volgende week pas.
Ja echt. Even m'n bureau omgooien.quote:
Wat een boefje. Herinner me nu de tekening jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chai tekende zichzelf in het geel, dus haar kut was ook geel.
Onder normale omstandigheden is er niets vreemds aan het gebruik van WA als transfermiddel maar ik had inderdaad moeten weten dat zelfs de normaalste dingen op FOK! niet normaal en ook eigenlijk niet mogelijk zijn vanwege het grote aantal totaaldebielen.quote:
Ik heb je nummer verwijderdquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden is er niets vreemds aan het gebruik van WA als transfermiddel maar ik had inderdaad moeten weten dat zelfs de normaalste dingen op FOK! niet normaal en ook eigenlijk niet mogelijk zijn vanwege het grote aantal totaaldebielen.
Ik heb nog steeds godverdomme geen foto van jou gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb FOK!kers op m'n WA. Chloro ballin'.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Jongens. M'n eettafel komt nu volgende week pas.
DM mij maar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds godverdomme geen foto van jou geziendm me
Lach niet, kkjong. Hoe is jullie appeltaart geworden?quote:
TR gemacht.quote:
Ben ex-crew, mij maken ze niks.quote:
Haha kkrwijf. Lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lach niet, kkjong. Hoe is jullie appeltaart geworden?
LethalNinja hebben ze ook zo goed als afgemaakt.quote:
Ga je pic voor me maken? :$$$quote:
Mij doen ze niks, ben lief.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
LethalNinja hebben ze ook zo goed als afgemaakt.
Laat zien dan, gvd man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja had ik al gedaan tijdens het maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |