Boeiend... doen een heleboel mannelijke kneusjes toch ook? lekker laten joh maak je niet zo dik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee maar blondje zit werkelijk elke jongen te stalken die wat aardigs tegen haar zegt
Jij zit er niet in, dus wat boeit het jequote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat iemand te grazen wordt genomen
Lig 's nachts nog steeds bibberend in bed, vrezend voor de gevolgen van toen ik er in zatquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij zit er niet in, dus wat boeit het je?
Ik ben bang dat ik die van jou niet heb maar als je zin hebt in een goed gesprek dan weet je me te vinden, ik ben altijd in voor goede gesprekken.quote:
Gekke jongen, wat kan jij nou fout doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lig 's nachts nog steeds bibberend in bed, vrezend voor de gevolgen van toen ik er in zat
Haha, je mag me niet eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die van jou niet heb maar als je zin hebt in een goed gesprek dan weet je me te vinden, ik ben altijd in voor goede gesprekken.
Geen idee, kreeg wel aardig wat klachten van toen ik er nog in zatquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Gekke jongen, wat kan jij nou fout doen
Achquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg wel aardig wat klachten van toen ik er nog in zat
Ja, ik wil geen party poeper zijn maar vorige zomer op aangeven van Hugh_Myron wilde jij via DM bewijzen dat je echt bestond, echter wilde jij die foto's via WA sturen. (Nouja oké, wat voor kwaad kan dat?)quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, je mag me niet eens
Ik ga nu hoi zeggen
Heb je dat nu wel geleerd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen party poeper zijn maar vorige zomer op aangeven van Hugh_Myron wilde jij via DM bewijzen dat je echt bestond, echter wilde jij die foto's via WA sturen. (Nouja oké, wat voor kwaad kan dat?)
Ik kan stellen dat jij zeker hebt bewezen dat je echt bestaat, echter i.t.t. tot die simpele handeling krijg ik al sinds vorige zomer om de zoveel tijd berichten van je die ik vervolgens negeer en verwijder, ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan maar niet dus.
dat zeg je alleen maar om mij in een kwaad daglicht te zettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen party poeper zijn maar vorige zomer op aangeven van Hugh_Myron wilde jij via DM bewijzen dat je echt bestond, echter wilde jij die foto's via WA sturen. (Nouja oké, wat voor kwaad kan dat?)
Ik kan stellen dat jij zeker hebt bewezen dat je echt bestaat, echter i.t.t. tot die simpele handeling krijg ik al sinds vorige zomer om de zoveel tijd berichten van je die ik vervolgens negeer en verwijder, ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan maar niet dus.
Als jij net zo omspringt met je WA als met de DM functie hier op Fok! dan kan ik met een gerust hart het verhaal van chroestjov geloven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Blondje_93 het volgende:
dat zeg je alleen maar om mij in een kwaad daglicht te zetten
Wat jij wilquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij net zo omspringt met je WA als met de DM functie hier op Fok! dan kan ik met een gerust hart het verhaal van chroestjov geloven.
Grapjasquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inb4 paint van blondje met een opblaaskrokodil op de kamer van braddie met gaten in de muur
doe danquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
Inb4 paint van blondje met een opblaaskrokodil op de kamer van braddie met gaten in de muur
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:00 schreef GezondeSpanning het volgende:
Als berichten van diegene niet meer worden weergegeven in de groepchat dan snap je van sommige gesprekken toch helemaal geen kut meer?
Ben je dom ofzo?
EDIT: Zie het al, blondje_93![]()
Fixedquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, ik moet je teleurstellen. Ik ben niet zo makkelijk te paalen
Dom wijfquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:43 schreef mapima het volgende:
[..]
ze woont in zierikzee
ligt in de bible belt
brilquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:15 schreef LethalNinja het volgende:
Foto ontvangen van Blondje_93, één waarop ze de illusie wekt goed in de slappe was te zitten.
Ik heb pics van haar. Voor 50 euro stuur ik je zequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:20 schreef MonkeyBall het volgende:
[..]
Blondje en Mapima zou een grappig worstel momentje zijn
Ik weet hoe ze er uit ziet hoef ik geen 50 euro voor te betalen verwacht ik dan wel andere verdiensten voor terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:21 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb pics van haar. Voor 50 euro stuur ik je ze
Mag je vergelijken met die van mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |