Wat een ninja edits.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:01 schreef Rectum het volgende:
waarom wil je mijn berichtjes niet meer lezen
Hehe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:03 schreef Rectum het volgende:
je zou dat fornuis van me overnemen en ik vraag er maar een ding voor... we HADDEN een akkoord en nu ga je me overal blokkeren en negeren!! ik weet dat het dan je eerste keer zou zijn maar kom op he je moet er ook wat voor over hebben...
zit je ook op tinder?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat is daar zo belangrijk aan, Whatsapp is goed genoeg..
nee, zin om eens wat te gaan drinken?quote:
Subtiel deze jongen. Die heeft dat vaker geprobeerd, dat zie je zo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, zin om eens wat te gaan drinken?
VUILE KLOOTZAKquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:16 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Subtiel deze jongen. Die heeft dat vaker geprobeerd, dat zie je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Over een tijd zul je me dankbaar zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
VUILE KLOOTZAK
je verpest mijn kans nog
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
VUILE KLOOTZAK
je verpest mijn kans nogNou, ik moet je teleurstellen. Ik ben niet zo makkelijk te paaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ho..stop..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, zin om eens wat te gaan drinken?
dat zijn meestal de woorden van vrouwen die dat wel zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, ik moet je teleurstellen. Ik ben niet zo makkelijk te paaien
Nee, maar. jij hier..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
ho..stop..
TS stalkt mensen op whatsapp, ik waarschuw je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |