Wat een ninja edits.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:01 schreef Rectum het volgende:
waarom wil je mijn berichtjes niet meer lezen
Hehe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:03 schreef Rectum het volgende:
je zou dat fornuis van me overnemen en ik vraag er maar een ding voor... we HADDEN een akkoord en nu ga je me overal blokkeren en negeren!! ik weet dat het dan je eerste keer zou zijn maar kom op he je moet er ook wat voor over hebben...
zit je ook op tinder?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat is daar zo belangrijk aan, Whatsapp is goed genoeg..
nee, zin om eens wat te gaan drinken?quote:
Subtiel deze jongen. Die heeft dat vaker geprobeerd, dat zie je zo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, zin om eens wat te gaan drinken?
VUILE KLOOTZAKquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:16 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Subtiel deze jongen. Die heeft dat vaker geprobeerd, dat zie je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Over een tijd zul je me dankbaar zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
VUILE KLOOTZAK
je verpest mijn kans nog
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
VUILE KLOOTZAK
je verpest mijn kans nogNou, ik moet je teleurstellen. Ik ben niet zo makkelijk te paaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ho..stop..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zijn meestal de woorden van vrouwen die dat wel zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, ik moet je teleurstellen. Ik ben niet zo makkelijk te paaien
Nee, maar. jij hier..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
ho..stop..
TS stalkt mensen op whatsapp, ik waarschuw je
Nee, dat is niet beter. Dan volg je dus een half gesprek. Niet handig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, bij msn toen der tijd was dat wel beter
Sommige mensen halen gewoon het bloed onder je nagels vandaan..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet beter. Dan volg je dus een half gesprek. Niet handig.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat is daar zo belangrijk aan, Whatsapp is goed genoeg..
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dan moet je niet met ze in een groepswa gaan zitten he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Sommige mensen halen gewoon het bloed onder je nagels vandaan..
Er zitten er nog meer in he, wat moet ik andersquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan moet je niet met ze in een groepswa gaan zitten he.
Zit Bradley er ook in?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Er zitten er nog meer in he, wat moet ik anders
De rest is wel oké
Uit dat gesprek gaan of je niet storen aan die ene persoon?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Er zitten er nog meer in he, wat moet ik anders
De rest is wel oké
niewue simkaart kopen en je lesje lerenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:57 schreef Blondje_93 het volgende:
Ok, dus mijn nummer word via via verspreid. Lekker is dat -_-
Hmm, geen zin inquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niewue simkaart kopen en je lesje leren
eerlijk haar pf isquote:
Kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:06 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Stiekem vind je de aandacht wel leuk he, sletje.
En beetje de attention whore uithangen met je whatsapp die iedereen heeftquote:
Wat is haar whatsapp danquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
En beetje de attention whore uithangen met je whatsapp die iedereen heeft
Je krijgt hem nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom op doe niet hard to get spelen
een mongooltje datenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet, geef me gewoon een kans
Geekiequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet, geef me gewoon een kans
Het verschil tussen jou en mij is dat jij er alles aan doet om maar stoer gevonden te willen worden. 9 van de 10 topics van je zijn verzonnen.quote:
Gelukkig weet men na wat DM's hoe je eruit zietquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij is dat jij er alles aan doet om maar stoer gevonden te willen worden. 9 van de 10 topics van je zijn verzonnen.
Ik ben gewoon een eerlijk meisje
Boeit me niksquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig weet men na wat DM's hoe je eruit ziet
Weet je wat ik zo opvallend vind, Blondje_93? Dat toen ik nog een vrouwelijk icoontje had en postte in je topics, dat je toen nooit op mijn reacties reageerde.quote:
Ohh, zie je. had ik het toch goed gezien..quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo opvallend vind, Blondje_93? Dat toen ik nog een vrouwelijk icoontje had en postte in je topics, dat je toen nooit op mijn reacties reageerde.
Hihi![]()
Raar he
Dat laat ik aan jou over, succesquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ohh, zie je. had ik het toch goed gezien..
Wat wil je daar nou mee zeggen?
Is goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over, succes
Zelden zo'n onverkapte zucht naar aandacht gezien dus haal dat stiekem maar wegquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:06 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Stiekem vind je de aandacht wel leuk he, sletje.
Je hebt gelijk manquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zelden zo'n onverkapte zucht naar aandacht gezien dus haal dat stiekem maar weg
Help ik ben in de war, wat ben je nuquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo opvallend vind, Blondje_93? Dat toen ik nog een vrouwelijk icoontje had en postte in je topics, dat je toen nooit op mijn reacties reageerde.
Hihi![]()
Raar he
Niemand krijgt m'n nummerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
krijg jij niet , ga je furieus vingeren
geen probleemquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat is van heel lang geleden, toen mocht ik haan nog.
dat je ook gewoon echt denkt dat het waar isquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef Thezappa het volgende:
goede oude tijd, nu is haan beetje incestueus kereltje geworden
nee hoor , dat was je nichtjequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat je ook gewoon echt denkt dat het waar is
Haha, haan mocht willen dat ie z'n zusje mocht neukenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef Thezappa het volgende:
goede oude tijd, nu is haan beetje incestueus kereltje geworden
dacht je serieus dat ik op mijn nichtje geil?quote:
je bent toch geen troll of wel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
dacht je serieus dat ik op mijn nichtje geil?
serieusquote:
nerdje..quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef haan33 het volgende:
Die uitgaansverhalen waren op waarheid gebaseerd, maar dat incestgedoe was gewoon om te shockeren
Daar is de pret onderhand ook wel vanafquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
krijg jij niet , ga je furieus vingeren
het is zoals ik het zegquote:
Dat willen we allemaal wel, maar haan is gierig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, haan mocht willen dat ie z'n zusje mocht neuken
Ja, daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal wel, maar haan is gierig.
Gelukkig ben ik niet aangeklaagd voor stalking i.t.t. jijquote:
Gekke haan tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aangeklaagd voor stalking i.t.t. jij
Strugglesquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aangeklaagd voor stalking i.t.t. jij
Nee, maak je maar niet ongerustquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
StrugglesZijn er al mensen neergestoken of in elkaar geslagen door die groep?
nee maar blondje zit werkelijk elke jongen te stalken die wat aardigs tegen haar zegtquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
StrugglesZijn er al mensen neergestoken of in elkaar geslagen door die groep?
Dat denkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee maar blondje zit werkelijk elke jongen te stalken die wat aardigs tegen haar zegt
Kwestie van tijd voordat iemand te grazen wordt genomenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee maar blondje zit werkelijk elke jongen te stalken die wat aardigs tegen haar zegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |