Je krijgt hem nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom op doe niet hard to get spelen
een mongooltje datenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet, geef me gewoon een kans
Geekiequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet, geef me gewoon een kans
Het verschil tussen jou en mij is dat jij er alles aan doet om maar stoer gevonden te willen worden. 9 van de 10 topics van je zijn verzonnen.quote:
Gelukkig weet men na wat DM's hoe je eruit zietquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij is dat jij er alles aan doet om maar stoer gevonden te willen worden. 9 van de 10 topics van je zijn verzonnen.
Ik ben gewoon een eerlijk meisje
Boeit me niksquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig weet men na wat DM's hoe je eruit ziet
Weet je wat ik zo opvallend vind, Blondje_93? Dat toen ik nog een vrouwelijk icoontje had en postte in je topics, dat je toen nooit op mijn reacties reageerde.quote:
Ohh, zie je. had ik het toch goed gezien..quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo opvallend vind, Blondje_93? Dat toen ik nog een vrouwelijk icoontje had en postte in je topics, dat je toen nooit op mijn reacties reageerde.
Hihi![]()
Raar he
Dat laat ik aan jou over, succesquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ohh, zie je. had ik het toch goed gezien..
Wat wil je daar nou mee zeggen?
Is goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over, succes
Zelden zo'n onverkapte zucht naar aandacht gezien dus haal dat stiekem maar wegquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:06 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Stiekem vind je de aandacht wel leuk he, sletje.
Je hebt gelijk manquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zelden zo'n onverkapte zucht naar aandacht gezien dus haal dat stiekem maar weg
Help ik ben in de war, wat ben je nuquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo opvallend vind, Blondje_93? Dat toen ik nog een vrouwelijk icoontje had en postte in je topics, dat je toen nooit op mijn reacties reageerde.
Hihi![]()
Raar he
Niemand krijgt m'n nummerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
krijg jij niet , ga je furieus vingeren
geen probleemquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat is van heel lang geleden, toen mocht ik haan nog.
dat je ook gewoon echt denkt dat het waar isquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef Thezappa het volgende:
goede oude tijd, nu is haan beetje incestueus kereltje geworden
nee hoor , dat was je nichtjequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat je ook gewoon echt denkt dat het waar is
Haha, haan mocht willen dat ie z'n zusje mocht neukenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef Thezappa het volgende:
goede oude tijd, nu is haan beetje incestueus kereltje geworden
dacht je serieus dat ik op mijn nichtje geil?quote:
je bent toch geen troll of wel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
dacht je serieus dat ik op mijn nichtje geil?
serieusquote:
nerdje..quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef haan33 het volgende:
Die uitgaansverhalen waren op waarheid gebaseerd, maar dat incestgedoe was gewoon om te shockeren
Daar is de pret onderhand ook wel vanafquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
krijg jij niet , ga je furieus vingeren
het is zoals ik het zegquote:
Dat willen we allemaal wel, maar haan is gierig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, haan mocht willen dat ie z'n zusje mocht neuken
Ja, daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal wel, maar haan is gierig.
Gelukkig ben ik niet aangeklaagd voor stalking i.t.t. jijquote:
Gekke haan tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aangeklaagd voor stalking i.t.t. jij
Strugglesquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aangeklaagd voor stalking i.t.t. jij
Nee, maak je maar niet ongerustquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
StrugglesZijn er al mensen neergestoken of in elkaar geslagen door die groep?
nee maar blondje zit werkelijk elke jongen te stalken die wat aardigs tegen haar zegtquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
StrugglesZijn er al mensen neergestoken of in elkaar geslagen door die groep?
Dat denkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee maar blondje zit werkelijk elke jongen te stalken die wat aardigs tegen haar zegt
Kwestie van tijd voordat iemand te grazen wordt genomenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee maar blondje zit werkelijk elke jongen te stalken die wat aardigs tegen haar zegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |