Beetje donker wel, maar zou eten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Was mijn eerste keer appeltaartZij heeft wel beetje geholpen. Was gezellig
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongen wat praat jijquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.
CY ook en zo kan ik nog een hele waslijst aan Foksters noemen die er zoveel of meer hebben gehad.
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Was mijn eerste keer appeltaartZij heeft wel beetje geholpen. Was gezellig
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, misschien de foto. Best goed gelukt imo. Ja ze moest werken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje donker wel, maar zou eten.
Is ze nu al weg dan?
Heb je seks met Hugh gehad? Zo ja, details.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen wat praat jijIk heb heul niet met 3 of meer FOK!kers seks gehad. Daarnaast durf ik te wedden dat ik met minder mensen gezoend heb dan Meloewa geneukt, dus je argument gaat sowieso niet op.
Hoi bby.quote:
Nice hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, misschien de foto. Best goed gelukt imo. Ja ze moest werken!
Nee. Hoewel hij kennelijk beweerde van welquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je seks met Hugh gehad? Zo ja, details.
Ja met de kleertjes gewoon nog aan...quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook nog even aan haar appeltjes gezeten of wa
Waarom was je niet naked chef?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja met de kleertjes gewoon nog aan...
Waarom niet?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Hoewel hij kennelijk beweerde van welMaar niet dus.
Welke FOK!kers heb jij allemaal tussen je warme dijen mogen sluiten?
Sinds wanneer geil jij op Hugh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet?!! Zou het wel weten hoor.
Ik ben FOK!sletvrij.Wil ik graag zo houden ook, al die soa's die hier rondvliegen. Bah.
Er bestaat niet genoeg ghb op de wereld om dat te laten gebeuren.quote:
Pics ter ondersteuning?quote:
Dat is van mij dan wel alweer algemeen bekend uehaheuahuehahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef Zaktabak het volgende:
Algemene vraag:
Wie van de FOK!(st)ers zou jij willen neuken als je moest kiezen.
Leugens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaat niet genoeg ghb op de wereld om dat te laten gebeuren.
Timing is het belangrijkste.quote:
Sinds ik zijn armen heb gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil jij op Hugh?Ik kan wel een poging tot doen tot koppelen doen anders..?
En om je vraag te beantwoorden, omdat ik stiekem toch wel een beetje preuts ben en alleen seks als ik verliefd ben enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |