Haha.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zwolleallemaal van die boeren daar. laatst riep ik een bericht om ivm een storing toen we bij Nijverdal stonden hoor ik door die deur heen: "nou, die is ook niet van hier..."
Picsquote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Dit weekend die saus gemaakt van V&D die je bij broodje kip krijgttantoenice yo
Van die saus?quote:
Sorry maar om hier te mogen reageren moet minimaal 18 zijn, nieuwe fok policies.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Maandag Vrije Dag.
GEEN EXAMENS EUUJJJJJ
Wat ga je volgend jaar doen?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Maandag Vrije Dag.
GEEN EXAMENS EUUJJJJJ
Hihhihi, ik was lekker jonger.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry maar om hier te mogen reageren moet minimaal 18 zijn, nieuwe fok policies.
Bereidenquote:
Snap ikquote:
4EBE's fbfoto's: 60% eten, 30% cavia's, 10% overig.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihhihi, ik was lekker jonger.Maar meisjes mogen hier sws vanaf hun 12e jaar al reageren.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
4EBE's fbfoto's: 60% eten, 30% cavia's, 10% overig.
10% dingen die kapot of gejat zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
4EBE's fbfoto's: 60% eten, 30% cavia's, 10% overig.
Klopt. Die cajunkruiden zijn belangrijk. Erg lekker. Wat was de klacht eigenlijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bereiden
Omschrijving
Bij V&D ben ik gek op de panini met gemarineerde kip maar ja thuis is een broodje kipfilet met tauge ook lekker dit recept heb ik van een weblog geplukt. Een medewerkster van V&D maakt bakken vol.
Ingrediënten
90 gram augurken
90 gram witte uien
225 gram creme fraiche
450 gram mayonaise
35 gram mosterd marne grof (???)
22 gram cajun kruiden
Bereidingswijze
Uien pellen en fijn hakken.
- Augurken goed fijn hakken en uit laten lekken
- Weeg de mayonaise, creme fraiche, mosterd en cajun kruiden af in een bak.
- Roer dit glad met een hand garde.
- Voeg de gesneden uien en uitgelekte augurken toe en meng dit door elkaar.
Serveertips
Met een broodje kip en tauge
Jij weet wel hoe je jezelf moet verwennen :$quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik
Overigens die saus, het is niets bijzonders ofso of moeilijk maar wel echt fucking lekker zo en makkelijk maken voor bij broodje![]()
Van je broodje !quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef deprimist het volgende:
[..]
Klopt. Die cajunkruiden zijn belangrijk. Erg lekker. Wat was de klacht eigenlijk?
Jouw vragen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef deprimist het volgende:
[..]
Klopt. Die cajunkruiden zijn belangrijk. Erg lekker. Wat was de klacht eigenlijk?
Staat 'broodje' nu synoniem voor iets anders?quote:
Zal jou eensquote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je jezelf moet verwennen :$
Omg ...quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat 'broodje' nu synoniem voor iets anders?ben in de war..
[..]
Zal jou eens
als je examens klaar zijn kan je best 18+ zijn vetreetquote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry maar om hier te mogen reageren moet minimaal 18 zijn, nieuwe fok policies.
Oh zoquote:
Hahaquote:
" vetreet " ben je 15?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
als je examens klaar zijn kan je best 18+ zijn vetreet
Nomnomquote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zovergeten foto te maken, maar het was een rechthoekige bol (lol
) van de LIDL, met kipfilet, veldsla en die saus... tauge was ik vergeten
[..]
Hahamoest lachen.
Doe even normaal.quote:
Geen idee, ik kom daar altijd om zsm weer weg te zijnquote:
Hoezo? Vind het altijd wel grappig daar, beetje mensen kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar altijd om zsm weer weg te zijn
Damnquote:
wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet wat gaan doen, maar geen zin
ja, dat moet ze doen.quote:
" Beetje mensen kijken " aldus 94% van iedereen die op een terras gaat zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Vind het altijd wel grappig daar, beetje mensen kijken.
Ja man 15 jaar oud en snuif wiet al sinds 8yo fgquote:
Dit is mijn normaal en het is een feit.quote:
Super cool vet gaaf man.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja man 15 jaar oud en snuif wiet al sinds 8yo fg
Veel te druk en alles gaat zo langzaam, kan ik niet tegenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Vind het altijd wel grappig daar, beetje mensen kijken.
Oke vetreetquote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit is mijn normaal en het is een feit.
Dikkie dik 2.0 beweging gevenquote:
Kom dan met je vetreet.quote:
Ja, best normaalquote:Op maandag 26 mei 2014 14:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kom dan met je vetreet.
Dan kom ik op je moeders vetreet net als gister.
pony heeft spekjesquote:
je praat in raadsel, caviavrouwtjequote:
Pffff pony heeft een vetreet ... Oftewel, is te dik, maar ze heeft 2 maanden niks gedaan, dus ja dan komt het hard aanquote:
heb je het nou over jezelf, of een paard?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pffff pony heeft een vetreet ... Oftewel, is te dik, maar ze heeft 2 maanden niks gedaan, dus ja dan komt het hard aan
Wat vind je nou zelf van deze opmerking ?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het nou over jezelf, of een paard?
- het is een vraag en geen opmerkingquote:Op maandag 26 mei 2014 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je nou zelf van deze opmerking ?
Ik heb twee keer pony gepost, wat is hier onduidelijk aan ?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
- het is een vraag en geen opmerking
- het is je eigen schuld, omdat je zo onduidelijk bent
- tegen jou durf ik dit te zeggen, omdat ik van jou verwacht dat je het sportief opvat en snapt dat ik nooit bewust iets slecht over jou zou zeggen
dat was naderhandquote:Op maandag 26 mei 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb twee keer pony gepost, wat is hier onduidelijk aan ?
Gaat het Zuid-Limburg ?quote:
Ja dat dacht ik al,quote:
zonnesteek van gisteren misschienquote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al,
Last van de warmte toevallig ?
quote:
En dan worden ze niet geaccepteerd door dat stoer doen en dan om je verlies niet toe te geven maar blijven komenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
Random faggots die hier altijd effe stoer komen doen.[ afbeelding ]
zon en ik gaan nooit goed samenquote:
Mensen met hun hypocriete gedachtes, traantje weggepinkt om deze vergane glorie van een ooit zo mooi bestaan, gecorrumpeerd door valse eigenwaarde en misplaatste uniekheid in de samenleving.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan worden ze niet geaccepteerd door dat stoer doen en dan om je verlies niet toe te geven maar blijven komen
En meestal ook nog even aangeven dat deze SC kut is en alle mensen mongolen zijn hier, maar wel blijven komen
haha
Deze taalvaardigheid gaat mijn pet te boven, maar idd zo is het! het klinkt in elk geval iets waarmee ik zou instemmenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen met hun hypocriete gedachtes, traantje weggepinkt om deze vergane glorie van een ooit zo mooi bestaan, gecorrumpeerd door valse eigenwaarde en misplaatste uniekheid in de samenleving.
Zowiezo mensen die stoer doenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
Waarom zit jij hier dan nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan worden ze niet geaccepteerd door dat stoer doen en dan om je verlies niet toe te geven maar blijven komen
En meestal ook nog even aangeven dat deze SC kut is en alle mensen mongolen zijn hier, maar wel blijven komen
haha
Moet dit serieus grappig zijn? man man man wat een niveau van die newbiesquote:
je snapte dat niet nee?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze taalvaardigheid gaat mijn pet te boven, maar idd zo is het! het klinkt in elk geval iets waarmee ik zou instemmen
Neequote:
Ja. kkr dom. hahahahaquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Gridlok het volgende:
Better two be dom in jungle dan lion in zoo
Laat zetten!!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
2Nutz don't know failure or shall concern themselve over the opinion of bluetiger.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Gridlok het volgende:
Better two be dom in jungle dan lion in zoo
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
2Nutz don't know failure or shall concern themselve over the opinion of bluetiger.
ben alweer wegquote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
was jij hier dan?quote:
Moet hier nog wel steeds om lachenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
Wie heeft eigenlijk meer fokkers gedate? jij of meloewa?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk meer fokkers gedate? jij of meloewa?
bij die ene hou je het wel lang volquote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]denken dat ik meer dan 1 fokker heb gedate
uft meerdere?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk meer fokkers gedate? jij of meloewa?
Zie, zelfs mur is in shock. Dan moet het wel waarheid zijnquote:
Ik denk niet. Flap er gewoon uit. Dus 1 nog steeds? nicequote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Definieer date.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus, wie heeft er meer? Meloewa of ik?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk niet. Flap er gewoon uit. Dus 1 nog steeds? nice
Helaas. Je staat achter.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus, wie heeft er meer? Meloewa of ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Helaas. Je staat achter.kan niet thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Humor niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet dit serieus grappig zijn? man man man wat een niveau van die newbies
U fo real?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Noodweer hier
Blij toe dat ik niet op de fiets ben gegaan
#4ebelife
Hier begint het ook al inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Noodweer hier
Blij toe dat ik niet op de fiets ben gegaan
#4ebelife
Heel het weiland is een grote modderpoelquote:
Geen druppeltje hier nog.. wel wat dreigend inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel het weiland is een grote modderpoel
Heb jij een weiland op je werk? Lol.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel het weiland is een grote modderpoel
Ik ga er vanuit dat je droog zitquote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier begint het ook al inderdaad
Regio noord?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen druppeltje hier nog.. wel wat dreigend inderdaad.
Op kantoor. Over een half uur mn leven wagenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je droog zit
Lol xd neequote:
Yolo hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op kantoor. Over een half uur mn leven wagen
Dan heb je vast een KFC binnen handbereik :$?quote:
Mindfulness?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol xd nee
Zou vandaag training hebben in de ochtend, iedereen zat er behalve de trainer
Waar gaat het mis?:):)
Nee, woon niet in het centrum van Den Haagquote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je vast een KFC binnen handbereik :$?
Vanavond maar even bodybalance doen iddquote:
Ik woonde ook niet in het c van agga, maar had wel twee KFC 's dichtbij en c was ook niet al te ver wegquote:Op maandag 26 mei 2014 15:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, woon niet in het centrum van Den Haag. Zou wel chill zijn ja.
Ik denk meloewa :ssquote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus, wie heeft er meer? Meloewa of ik?
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Helaas. Je staat achter.Nee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu lekker cosy FOK!en met regen op de ramen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Humor niet kunnen waarderen.
Niet kunnen incasseren.
Wowquote:
We zien het.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het komt niet in de buurt bij humor, en dus geen incassatie nodig. Gewoon brugklas grapjes. Daar sta ik boven dankjewel.
Nee, gewoon waarheid zonder hidden agenda ofsoquote:
oh shitquote:
We?quote:
afgewezen door nutz, mijn leven is kapotquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon waarheid zonder hidden agenda ofso
[..]
oh shit
[..]
We?
Ik zou nu drie uur lang in de regen gaan staan, dat werkt therapeutischquote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
afgewezen door nutz, mijn leven is kapot
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.quote:
ik geloof je, bedankt voor deze waardevolle tipquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nu drie uur lang in de regen gaan staan, dat werkt therapeutisch
Ik weet er verder maar eentje eigenlijk? maar die ken jij niet. Noem er eens wat dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.
CY ook en zo kan ik nog een hele waslijst aan Foksters noemen die er zoveel of meer hebben gehad.
Naakt rennen in de regen ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#tijdheeltallewonden#meervissenindezeequote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik geloof je, bedankt voor deze waardevolle tip
Dit doe ik ook vaakquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaquote:
I guessquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
afgewezen door nutz, mijn leven is kapot
Ja nou nee.quote:
Ik kom nooit meer naar grunna als het regentquote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak
[..]
Ja
[..]
I guess
[..]wel lief dit. Jammer dat het niet gemeend is.
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :squote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee.
Daar word je verkouden van en krijg je blaasontsteking als je weerstand naar de kak is
nooit die neuklijst gezien?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet er verder maar eentje eigenlijk? maar die ken jij niet. Noem er eens wat dan.
edit: Oh dacht dat het over enkel FOK!kers ging, want CY klopt ook niet dan.
Noem je mij nu een leugenaar?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak
[..]
Ja
[..]
I guess
[..]wel lief dit. Jammer dat het niet gemeend is.
Watquote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :s
Dat gaat over oude generaties, dus nooit goed bekeken idd.quote:
Dit betekent dat je mij niet zou willen zien staan in de regen?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer naar grunna als het regent
Nee, meer een aandikker van de realiteitquote:
Nakendquote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit betekent dat je mij niet zou willen zien staan in de regen?
Mannen krijgen geen blaasontsteking van rennen in de regen want het wurmpje kruipt naar binnen als ze het koud krijgen heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee.
Daar word je verkouden van en krijg je blaasontsteking als je weerstand naar de kak is
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :squote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, meer een aandikker van de realiteit
Nu noem je me ook nog dikquote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, meer een aandikker van de realiteit
Oh.. ja dan snap ik het welquote:
Oh ik dacht even dat ik het verkeerd lasquote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :s
Jaquote:
Kan gebeuren meidje hahahaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat ik het verkeerd las
Maar nee
true, true.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gaat over oude generaties, dus nooit goed bekeken idd.
Door een klein vogeltje in je oor?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen blaasontsteking van rennen in de regen want het wurmpje kruipt naar binnen als ze het koud krijgen heb ik mij laten vertellen
Helemaal mee eensquote:
Nou ja, ik denk niet dat dit goedgekeurd wordt door je chickaquote:
Foutje bedankt :squote:
Wat een gemisquote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door een klein vogeltje in je oor?
Zulke info bereikt mij nou nooit
Geen idee of ik dat erg moet vinden
Nee, die is niet kieskeurigquote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat dit goedgekeurd wordt door je chicka:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik voel idd een leegtequote:
OMG dat doe ik ook altijd!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel idd een leegte
Even opvullen met voedsel
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die is niet kieskeurigHooi kan 4EBE nog wel opknabbelen, zaagsel niet, dus daar zal ze blij mee zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee, die is niet kieskeurigOmgomgomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het er zo eentje ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]
Nee, die is niet kieskeurigshits firedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna wonen in de sportschoolquote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMG dat doe ik ook altijd!
#soulmates
jaquote:
Godverdommequote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hooi kan 4EBE nog wel opknabbelen, zaagsel niet, dus daar zal ze blij mee zijn denk ik.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hooi kan 4EBE nog wel opknabbelen, zaagsel niet, dus daar zal ze blij mee zijn denk ik.
Valt mee howrquote:
Badassquote:
Oh wacht je doelt op jouw haarquote:
moet ik te veel van niezenquote:
Wel even een selfie maken en op fb zetten, anders is het allemaal voor niks.quote:
Nee dat weten wequote:
hbben alle schapen één gezamenlijke mening?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
A lion doesn't concern himself over the opinion of sheep.
Verdomme mooi.
Altijd jammer dat men niet gewoon liegt en valt wel mee zegt ofsoquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht je doelt op jouw haarnice 1
Ik ben vaak niet zo snel
Dan word je gelijk een aandikker genoemdquote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer dat men niet gewoon liegt en valt wel mee zegt ofso
Na de selfies met al het voedsel, want foodiequote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel even een selfie maken en op fb zetten, anders is het allemaal voor niks.
Ja maar..quote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer dat men niet gewoon liegt en valt wel mee zegt ofso
Hou eens op met mij confronteren met eerdere uitspraken en zo mij op mijn plek zettenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan word je gelijk een aandikker genoemd
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar..
Het is ook nooit goed he
Vrouwmensquote:Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou eens op met mij confronteren met eerdere uitspraken en zo mij op mijn plek zetten
[..]
Nee
Klap met handtasje?quote:
Nee mevrouwquote:
Ok, dudequote:
Jullie moeten deze conversatie eens teruglezen op een willekeurig moment volgende maand, gaat echt helemaal nergens overquote:
Als of dat bijzonder is in deze SCquote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie moeten deze conversatie eens teruglezen op een willekeurig moment volgende maand, gaat echt helemaal nergens over.
Ik draag aan beide mee. Care verder.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar je hebt shittalk en je hebt absolute eindhalte-shittalk.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, nergens om caren m.b.t. FOK!.
Een selecte groep elite rolled zo idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, nergens om caren m.b.t. FOK!.
Sheep gespot.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een selecte groep elite rolled zo idd.
The otheren are is sheep that caring about how other peoples making fun of thems.
Dat heeft iedereen inmiddels wel afgeleerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
Raar dat niemand mij verbetert trouwens...
'Draag mee'?mongool.
Modus niet hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen inmiddels wel afgeleerd.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voor hem naast gifjes plaatsen de enige manier om zijn intellect met ons te delen denk ik.
Wow.quote:
Wow².quote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voor hem naast gifjes plaatsen de enige manier om zijn intellect met ons te delen denk ik.
quote:Gisteren toch maar weer ingeschreven, deze keer bij Paiq. Gelijk een leuke gesprekspartner getroffen, blokkeert ie mij zodra de foto's zichtbaar zijn!
Wie is de elite hier?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef wickedmen het volgende:
Trouwens dat hele we-dont-care toneelstukje en superaardig tegen de elite hier is echt tenenkrommend.
Zogenaamd het boeit mij niet wat iemand zegt over mij op FOK!, wow ik ben zo cool, ik ga het aan iedereen 100x vertellen.
Laat juist zien dat je diep van binnen er juist onzeker mee bent.
Persoonlijk boeit het niet wat mensen van mij denken en bang zijn voor mensen, pls no.
Beetje hypocriet hequote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie is de elite hier?
Dat stukje met 'bang zijn voor mensen' loopt niet helemaal lekker, wat bedoel je hiermee?
En trouwens, hypocriet toch om te zeggen dat 'we don't care' tenenkrommend is, en dan afsluiten met 'persoonlijk boeit het me niet wat mensen van mij denken'?
Volgens je eigen theorie care jij heel veel?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef wickedmen het volgende:
Trouwens dat hele we-dont-care toneelstukje en superaardig tegen de elite hier is echt tenenkrommend.
Zogenaamd het boeit mij niet wat iemand zegt over mij op FOK!, wow ik ben zo cool, ik ga het aan iedereen 100x vertellen.
Laat juist zien dat je diep van binnen er juist onzeker mee bent.
Persoonlijk boeit het niet wat mensen van mij denken en bang zijn voor mensen, pls no.
Tegenovergesteld, andersom, dat zijn praktisch synoniemen. Iedereen snapt het, bedankt voor dit sterke spreekwoord.quote:
Hoe was je date nou?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
Elite zijnjezelf niet profileren als bèta
quote:
quote:Chanen schreef het volgende: Gisteren toch maar weer ingeschreven, deze keer bij Paiq. Gelijk een leuke gesprekspartner getroffen, blokkeert ie mij zodra de foto's zichtbaar zijn! En dat terwijl mijn foto's best goed beoordeeld worden, dus zo lelijk ben ik blijkbaar niet. Geen al te best begin in elk geval, en ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen. Gelukkig had ik niet meteen serieuze bedoelingen, maar wilde ik deze keer gewoon maar eens zien waar het schip strand. Maar het lijkt er op dat het een onbewoond eiland gaat worden.
Wat is dit?quote:
quote:
quote:Forum met discussies over uiteenlopende actuele onderwerpen tussen paardenliefhebbers in de Benelux (en daar buiten).
Thxquote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ai boyyy goodluck. Lukt je wel met je 'schattige' gezichtje
Mortaxx schattig noemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ai boyyy goodluck. Lukt je wel met je 'schattige' gezichtje
Dan heb je het over 14-jarigen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
vanmiddag lekker op Bonita gereden, ahh ze deed het zo goed!! hvj schatjee
Misschien jij niet hoor. Maar van die wijffies die op Facebook altijd vermelden dat ze weer hebben paardgereden enzo.quote:
Thnxquote:Op maandag 26 mei 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Het is maar goed dat het je niet uitmaakt wat mensen van je denken want ik vind je wérkelijk een enorme kneus
Blame Tinder G.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mortaxx schattig noemen.Dat is fataal i.c.m. die lengte. Mortaxx is een beest.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien jij niet hoor. Maar van die wijffies die op Facebook altijd vermelden dat ze weer hebben paardgereden enzo.En dan met hele foto ablums erbij enz
Dat heb je inderdaad gemist jaquote:Op maandag 26 mei 2014 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist, pics/screencaps?
Short lions can rule proud alsoquote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mortaxx schattig noemen.Dat is fataal i.c.m. die lengte. Mortaxx is een beest.
Ik loop er niet te koop mee, ik sluit er alleen mee af. Al snap ik wel de vraag.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie is de elite hier?
Dat stukje met 'bang zijn voor mensen' loopt niet helemaal lekker, wat bedoel je hiermee?
En trouwens, hypocriet toch om te zeggen dat 'we don't care' tenenkrommend is, en dan afsluiten met 'persoonlijk boeit het me niet wat mensen van mij denken'?
Wat is de reden om er mee af te sluiten dan? Waarom ben jij niet onzeker volgens jouw eigen theorie?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik loop er niet te koop mee, ik sluit er alleen mee af. Al snap ik wel de vraag.
Don't care hoor, ik zit er niet meequote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Chai het volgende:
Maar ik geniet er ook van om hem schuldgevoel aan te praten.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Chai het volgende:
Ik vind een beetje emoties delen best kunnen. Ja ik care. Ja ik huil me in slaap door dWc's gemeenheid.
Maar ik geniet er ook van om hem schuldgevoel aan te praten.
HA! Ik heb net geleerd dat je als je dit zegt je er heel erg mee zit, lekker voor je.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Don't care hoor, ik zit er niet mee.
Jij bent toch geen KLB SC elite-lid, dus boeiequote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
HA! Ik heb net geleerd dat je als je dit zegt je er heel erg mee zit, lekker voor je.
Godsklere wat een plamuurlaagquote:
Je moet eerst om iemand geven voordat je je hun mening aantrektquote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
HA! Ik heb net geleerd dat je als je dit zegt je er heel erg mee zit, lekker voor je.
Niet waar. Ik heb genoeg meisjes gegeven en hun mening boeit me nietquote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet eerst om iemand geven voordat je je hun mening aantrekt
MI CONJO MI PAPI dit is KROELOE?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsklere wat een plamuurlaagDit elke dag doen
Mi gado, smeer er zelfs met de leukste feestjes nog never niet zoveel op.
Prachtig toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie moeten deze conversatie eens teruglezen op een willekeurig moment volgende maand, gaat echt helemaal nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |