Als je op dat filmpje klikt heb je goede muziek, dat is ook wat waard, want dat wordt tegenwoordig niet meer gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
Kwam hier voor showerpics van Krio, zwaar teleurgesteld.
Jezus, Frank wat klink je oud als je zo praat.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je op dat filmpje klikt heb je goede muziek, dat is ook wat waard, want dat wordt tegenwoordig niet meer gemaakt.
Hehe, probeer mensen wat te enthousiasmeren voor muziek, vandaar de leegte hier, gok ik zoquote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus, Frank wat klink je oud als je zo praat.
Het is bijzonder rustig vandaag, ik heb echt geen flauw idee.quote:
Nog gestemd donderdag? Waar op?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is bijzonder rustig vandaag, ik heb echt geen flauw idee.
Je weet best dat zoiets gebeurt. Dus niet doen alsof ik een piemeltopic kijkquote:Op zondag 25 mei 2014 15:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
''Die komen soms voorbij..'' Uhuu..![]()
O, kijk je nu ook nog in piemeltopics?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet best dat zoiets gebeurt. Dus niet doen alsof ik een piemeltopic kijk
Zit je nou in piemeltopics te gluren?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet best dat zoiets gebeurt. Dus niet doen alsof ik een piemeltopic kijk
Nee valt best mee. Ben je nu in luvvv met die ene chick?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit je nou in piemeltopics te gluren?Maar ik weet wat je bedoeld ja. Heb alleen al 3 maanden ofzo niet getinderd. Is het nu erger?
Nog nietquote:Op zondag 25 mei 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee valt best mee. Ben je nu in luvvv met die ene chick?
Ja maandag weet ik altijd wel omdat ik dan altijd je moeder neuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed dat je de dagen van de week al kent.
Ik ben je anders nog nooit tegengekomen tussen de lakens.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maandag weet ik altijd wel omdat ik dan altijd je moeder neuk.
btje vriendelijker tegen je papaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben je anders nog nooit tegengekomen tussen de lakens.
Eerder andersomquote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En na 5 bier is ze lam en kan je der neuken he hahah ;D
Dat klinkt wel beter eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je neukt haar en gaat dan 5 bier drinken?
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je neukt haar en gaat dan 5 bier drinken?
jekentmenietquote:Op zondag 25 mei 2014 15:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja klinkt beter, maar de kans is aanzienlijk kleiner.
De partij waar ik al jaren op stem, D66.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
België is een beetje clownesk qua politiek.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:35 schreef Yiha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Populairste politicus in Vlaanderen.
Het is bijna beschamend. Nee, het is beschamend. België is geen land meer, het is een constructiefout geworden.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
België is een beetje clownesk qua politiek.
Neem jullie premier ook maar. Zo'n voorkomen is leuk als directeur van het Grote Kerstcircus, maar daarbuiten is het natuurlijk vooral clownesk.
[ afbeelding ]
Wat is het verschil tussen NV-A en VB?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:03 schreef Yiha het volgende:
Ik volg nu de uitslagen, bijna overal NV-A 30%. Dit land is de weg kwijt.
Uiteindelijk niet zo veel, denk ik. VB zet zich meer af tegen allochtonen. Beiden willen Vlaanderen onafhankelijk. VB is sterk aan het verliezen wat niet moeilijk is aangezien er veel politici overgelopen zijn van VB naar NV-A.quote:
Ableton Live.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef wickedmen het volgende:
Ik wil binnenkort een track gaan remixen op de laptop, kent iemand daar goeie DJ/producing shizzle voor?
Ach meid, gaat het wel?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:06 schreef wickedmen het volgende:
Kut weer last van hooikoorts deze week, maar licht.
Fietste ik net naar mijn ouders, mijn hele oog, vel rondom het oog rood en mijn oog bijna dicht door wrijven.
ALS IK NU BIJ JE ZOU ZIJN ZOU IK JE MEPPEN NET ZO LANG TOT JE WEER GEKALMEERD BENT.quote:
kom danquote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
ALS IK NU BIJ JE ZOU ZIJN ZOU IK JE MEPPEN NET ZO LANG TOT JE WEER GEKALMEERD BENT.
Whatsapp doet ut weer, ff niet storen met je gebalk.quote:
Ja al 20 minuten. Multitasken kun je niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Whatsapp doet ut weer, ff niet storen met je gebalk.
IK ZEI TOCH WACHT FF MET JE GEBALK KLOOTVIOOL?!?!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja al 20 minuten. Multitasken kun je niet?
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH WACHT FF MET JE GEBALK KLOOTVIOOL?!?!
Nee, ik kan niet multitasken, ben toch geen wijf joh.
Jaloezie is een lelijk iets griddie...quote:
Echt he, weg blijven van dat soort mensen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jaloezie is een lelijk iets griddie...
quote:
Hahaquote:Op zondag 25 mei 2014 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Nooit meer iets lezen over scripties en Tinderdates in dit topic.![]()
![]()
He DWC, hoe staat het ervoor met je scriptie? O wacht, ik heb weer tig tinderdates op mijn mobieltje, brb.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
He DWC, hoe staat het ervoor met je scriptie? O wacht, ik heb weer tig tinderdates op mijn mobieltje, brb.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
He DWC, hoe staat het ervoor met je scriptie? O wacht, ik heb weer tig tinderdates op mijn mobieltje, brb.
Ff niet storen, tinderdate is morgen al, ik moet haar naam wel van te voren weten natuurlijk. (hoe is het met jouw scriptie trouwens?)quote:
Telefoon tegen de muur aan gooien met minimal 34 newton.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand hoe je foto's verwijderd op een iPhone? Het lukt niet : S:S: :S:S:S
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Telefoon tegen de muur aan gooien met minimal 34 newton.
Zie hier je antwoord. Hou nu op met mij dm'en.quote:
Voor iemand die druk bezig is reageer je wel snel hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Zie hier je antwoord. Hou nu op met mij dm'en.
Multitasken Gquote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor iemand die druk bezig is reageer je wel snel hoor.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:50 schreef chroestjov het volgende:
Zit ik zo een beetje rond te klikken krijg ik zo een vloggende FOK!ster in mijn face.
Hoog gehalte generieke gillende tienermeiden met een vleugje hipster.
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo traag als dikke stront door een trechter, deze SC
Sorry :$quote:
Gelukkig maarquote:
Zal maar niet vertellen over het hoe en waarom ik op die video uitkwam. hehehequote:
Enlighten me.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zal maar niet vertellen over het hoe en waarom ik op die video uitkwam. hehehe
Huppelkutjes2. Wie is die blonde? Met dat lekker gekke hoedje?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:50 schreef chroestjov het volgende:
Zit ik zo een beetje rond te klikken krijg ik zo een vloggende FOK!ster in mijn face.
Hoog gehalte generieke gillende tienermeiden met een vleugje hipster.
Trek de beerput maar open en vertel het maar gewoon.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je zat haar gewoon te googlenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sararaatsquote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Huppelkutjes2. Wie is die blonde? Met dat lekker gekke hoedje?.
quote:
Helaas geen echte beerput.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Trek de beerput maar open en vertel het maar gewoon.
Het kanaal is van die blonde, het hele kanaal staat dus vol met video's over haar.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het echte verhaal is saai, de video stond gewoon rechts bij de suggesties.quote:
Klik op de youtube link en je weet dan net zoveel als ik nu.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar welke fokster is het? Met haar Tumblr met naakte wijven want ze is natuurlijk wel bihihi.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het kanaal is van die blonde, het hele kanaal staat dus vol met video's over haar.
[..]
Het echte verhaal is saai, de video stond gewoon rechts bij de suggesties.
Ik zal het voor je vragen via twitterquote:Op maandag 26 mei 2014 01:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar welke fokster is het? Met haar Tumblr met naakte wijven want ze is natuurlijk wel bihihi..
Die blonde is echt vreselijk irritant, in haar andere video's is ze nog erger, werd een beetje agressief toen ik het kanaal doornam.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar welke fokster is het? Met haar Tumblr met naakte wijven want ze is natuurlijk wel bihihi..
Wie die andere is, kom op, je moet onder een steen hebben geleefd om niet te weten wie dat is...quote:Op maandag 26 mei 2014 02:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die blonde is echt vreselijk irritant, in haar andere video's is ze nog erger, werd een beetje agressief toen ik het kanaal doornam.
Maar het is ook geen FOK!ster, die andere is de FOK!ster. Kijk je nooit in Userfoto's? Zie de laatste pagina voor een foto van vandaag.
Ja, maar hij vraagt het toch.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie die andere is, kom op, je moet onder een steen hebben geleefd om niet te weten wie dat is...
Oh, ja, dat weet ik natuurlijk ook niet, ik had maar 1 FOK!ster gespot.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:05 schreef Modus het volgende:
Ja daarom vraag ik ook naar die ander. Iedereen kent die schele.
Niet meer nodig. Snowbells heeft dit gezien. Die twee komen zo dus verhaal halenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh, ja, dat weet ik natuurlijk ook niet, ik had maar 1 FOK!ster gespot.
Laten we het antwoord afwachten wat Mortaxx via Twitter gaat krijgen.
Ik was het niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Snowbells heeft dit gezien. Die twee komen zo dus verhaal halen
I know right, why the fuck even bother, zoveel shit van jezelf op het internet zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie nu die twitter en insta. Wat een aandachtshoer
Dat begrijp ik werkelijk waar niet. Wat is er mis met een dagboek en poëziealbum?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I know right, why the fuck even bother, zoveel shit van jezelf op het internet zetten.x [ afbeelding ]
" Doe ik voor mezelf, alleen zet ik alles op public xDDDDD "quote:Op maandag 26 mei 2014 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat begrijp ik werkelijk waar niet. Wat is er mis met een dagboek en poëziealbum?
Maakt de achterliggende gedachte niet minder smerig.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
Hoewel er wel mooie meisjes op instagram zitten dus zo erg vind ik het ook weer niet
Mijn makeup routine is heel saaiquote:
>smeer eyeliner op ooglidquote:Op maandag 26 mei 2014 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij hebt al die kunstmatige troep niet nodig :$
Maak een filmpje waar je de Micky Minee makeup routine doetquote:
Boh ik zit wat te klikken op dat instagram nu he, perfect meisje gevondenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt de achterliggende gedachte niet minder smerig.
Pics van perfecte meisjequote:Op maandag 26 mei 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak een filmpje waar je de Micky Minee makeup routine doet
[..]
Boh ik zit wat te klikken op dat instagram nu he, perfect meisje gevonden
natoeral bjoety :$$$$quote:Op maandag 26 mei 2014 02:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
>smeer eyeliner op ooglid
>mascara
done
pics.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
Boh ik zit wat te klikken op dat instagram nu he, perfect meisje gevonden
Echt hè, zie ook haar eigen verjaardagsvlog. (aandachtshoeren2.0 en onze FOK!ster is er ook)quote:Op maandag 26 mei 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie nu die twitter en insta. Wat een aandachtshoer
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Echt hè, zie ook haar eigen verjaardagsvlog. (aandachtshoeren2.0 en onze FOK!ster is er ook)
Krio krijgt binnenkort een blanke leermeester.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs krio kan dit niet evenaren. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
waar is dwc kritiek als het nodig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telkens dezelfde houdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forceer ieks
En dan nog zo overdreven slecht geacteerd overkomenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou nooit met m'n hoofd op youtube willen staan
Wejoo.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want? Die valt toch op type Ambipur zonder snor
Wild and youngquote:Op maandag 26 mei 2014 02:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan nog zo overdreven slecht geacteerd overkomen![]()
" We zijn jong & rebels "
Zou raken met contrabas. 8.43/10quote:Op maandag 26 mei 2014 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk dan Grid, kijk dan
http://videos-g-14.ak.ins(...)134_2070504507_n.mp4
Heb je nog geëxperimenteerd? dat doe je namelijk op jouw leeftijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb die ene fokster gemeet en het is een toffe meid. Die blonde ken ik niet.
Op dat verjaardagsfilmpje lijkt ze niet helemaal op haar gemak te zijn tussen die idiotenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb die ene fokster gemeet en het is een toffe meid. Die blonde ken ik niet.
Vind het niet bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Met meiden zoenen bedoel je? Noquote:Op maandag 26 mei 2014 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je nog geëxperimenteerd? dat doe je namelijk op jouw leeftijd.
Hoezo niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo ken ik je weerMaar wij zullen deze meisjes nooit krijgen, rip aan de nabestaanden.
Please grid. Pls.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi, houden zo, niemand houd van dat gedoe.
Ik vind haar oprecht mooi. En dat zeg ik niet snelquote:
Hehe valt wel op dat chicks wat dat betreft veel vrijer zijn. Toen ik 17 was maakte ik dat soort dingen niet meequote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi, houden zo, niemand houd van dat gedoe.
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo niet?zeker nog nooit naar een kunst academie geweest.
2 Hetero vrouwen die dan met elkaar staan te vunzen omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden, plssssssquote:
Aandacht, niks vrijer, gewoon aandacht, om nomnomnomquote:Op maandag 26 mei 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe valt wel op dat chicks wat dat betreft veel vrijer zijn. Toen ik 17 was maakte ik dat soort dingen niet mee
Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht mooi. En dat zeg ik niet snel
Dat is wel sneuquote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2 Hetero vrouwen die dan met elkaar staan te vunzen omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden, plssssss
Zegt de man die met meloewa wat hadquote:Op maandag 26 mei 2014 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.
Alle vrouwen zonder de X-Factor stootten hun hoofd tegen het glazen 8,5/10 plafond.
Wij welquote:Op maandag 26 mei 2014 02:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel sneuik zou er geen moeite mee hebben maar ik heb er geen behoefte aan
Als je een fix moet hebben, moet je een fix hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aandacht, niks vrijer, gewoon aandacht, om nomnomnom
Heb het weer overgemaakt, verzendt maar naar de gebruikelijke PO box.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Dm me de gossip dan :$quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om hierop terug te komen. Ze is bij deze een van de drie 10/10 chicks die ik 'ken'
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto'squote:Op maandag 26 mei 2014 03:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.
Creatief persoon, altijd leuke mensen.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto's
Kleine handen he, past bij zijn lengtequote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Nee hoor. Integendeel juistquote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Het is al goed, ben eigenlijk een hele rustige jongen.quote:
Ah vandaar dat 'ken'.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem alleen variabelen waarover ik data heb mee in mijn analyse
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitquote:
Dat telt natuurlijk enorm mee als je al je hitsige fantasieën erop kan botvieren.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitmaar die was dan ook in alle opzichten perfect. Nou ja alle, ze deed zo'n hbo pretstudie
'In alle opzichten, nou ja behalve dan dat ze dom was.'quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitmaar die was dan ook in alle opzichten perfect. Nou ja alle, ze deed zo'n hbo pretstudie
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
'In alle opzichten, nou ja behalve dan dat ze dom was.'
CY!!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.
Als het heel wel overwogen is en past bij de ambities die diegene heeft niet nee, maar dat is niet zo vaak zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.
Inb4 hou je bek en bemoei je met je eigenquote:
Goed! Klaar met coschappen, dus heerlijk veel rust.. Vakanties aan het plannen enzoquote:
nice, waar ga je naartoe?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed! Klaar met coschappen, dus heerlijk veel rust.. Vakanties aan het plannen enzoMet jou?
@Modus, NEEN, eindelijk eens niet druk
Wow doe eens rustig tegen Modus jijquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inb4 hou je bek en bemoei je met je eigen
sorry juffrouwquote:
Verschillende opties.. laat het weten als ik wat geboekt hebquote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, waar ga je naartoe?
ik heb wel vakantie gepland, maar ga niet op vakantie. want huis gekocht enzo
paar straten verderopquote:Op maandag 26 mei 2014 11:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verschillende opties.. laat het weten als ik wat geboekt heb
Nice, waar? Pics?
Wauw, zit er mooi uit! Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar straten verderop
zal de funda link even zoeken
mwa, binnenin is het nog niet zo mooi, maar dat komt wel goedquote:Op maandag 26 mei 2014 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw, zit er mooi uit! Gefeliciteerd
je hebt me niet eens gebeld. Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Super erg gemist, nachten lang gehuild.
Heb wel drie keer voor de Melkweg gestaan bij sluitingstijd, hopend dat ik je tegen zou komenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je hebt me niet eens gebeld. Ik geloof er niks van
lieg niet snolliequote:Op maandag 26 mei 2014 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb wel drie keer voor de Melkweg gestaan bij sluitingstijd, hopend dat ik je tegen zou komen
Ik ben jou vorige week nog tegen gekomen op het station.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb wel drie keer voor de Melkweg gestaan bij sluitingstijd, hopend dat ik je tegen zou komen
Hier geloof ik dus echt helemaal niets van. Welk station?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben jou vorige week nog tegen gekomen op het station.
Nou dan niet, laat maar dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus echt helemaal niets van. Welk station?
Holendrecht bij het AMCquote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus echt helemaal niets van. Welk station?
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Zeer verkeerd. Hoewel ik me vrij regelmatig afvraag of jij het bent die mijn kaartje controlleert.
Masjieniest?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
binnenkort kun je stoppen met afvragenals ik alle weken dat ik nog verlof heb wegstreep werk ik nog maar 6 weken als conducteur
Gelukkig, kost me een hoop stress. Laast gaf een conducteur me zo'n "ken ik jou niet ergens van...?" blik, wist ZEKER dat jij het was. En vervolgens keek ik hier en postte je net bij fucking Zwolle ofzo te zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
binnenkort kun je stoppen met afvragenals ik alle weken dat ik nog verlof heb wegstreep werk ik nog maar 6 weken als conducteur
Zwollequote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig, kost me een hoop stress. Laast gaf een conducteur me zo'n "ken ik jou niet ergens van...?" blik, wist ZEKER dat jij het was. En vervolgens keek ik hier en postte je net bij fucking Zwolle ofzo te zitten
gewoon aan ze allemaal vragen of ze sala zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig, kost me een hoop stress. Laast gaf een conducteur me zo'n "ken ik jou niet ergens van...?" blik, wist ZEKER dat jij het was. En vervolgens keek ik hier en postte je net bij fucking Zwolle ofzo te zitten
"bent u hem?"quote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon aan ze allemaal vragen of ze sala zijn
zo vaak ga ik ook niet met de treinquote:Op maandag 26 mei 2014 13:00 schreef Salatrel het volgende:
deze week hoef je niet te vragen want ik ben de hele week vrij hihihi
Kan zo op een tegeltje.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je een fix moet hebben, moet je een fix hebben.
In Brabant !quote:
in de wc?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan zo op een tegeltje.
Leuk voor in de wc.
Doorspoelen maarquote:
havermout vingers en een iphone = ??quote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg, ik vind havermout ineens lekker![]()
Hoe dan?
Glibberige zooi
Je komt te vaak in Brabant.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg, ik vind havermout ineens lekker![]()
Hoe dan?
Glibberige zooi
"Ga met uw muis naar de rechterbovenhoek van uw scherm".quote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en ken je dat verhaal van 10 mensen die vandaag training zouden hebben, waarvan 1 helemaal uit Groningen kwam en om 4.00 moest vertrekken?
Nou de trainer kwam niet
Hihaho
Ik had m'n iPhone weleens per ongeluk in de marinade voor speklapjes gelegdquote:
Klopt, bijna iedere weekquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had m'n iPhone weleens per ongeluk in de marinade voor speklapjes gelegd
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Ga met uw muis naar de rechterbovenhoek van uw scherm".
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, bijna iedere week
Begin bijna Brabants te praten,
maar als ik ons mam ga zeggen vraag ik euthanasie aan:)
Download het formulier dan maar alvastquote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, bijna iedere week
Begin bijna Brabants te praten,
maar als ik ons mam ga zeggen vraag ik euthanasie aan:)
Denken dat ik dat nog niet gedaan hebquote:Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Download het formulier dan maar alvast![]()
![]()
Veel plezier met je aambeien xoxo.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kontspierpijn, maar niet weten waarvan
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, Modus?quote:
Kut Brabander die je bentquote:Op maandag 26 mei 2014 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]even normaal hoor
Deze week intents
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja gvd man kwam helemaal voor niks stiereklquote:Op maandag 26 mei 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en ken je dat verhaal van 10 mensen die vandaag training zouden hebben, waarvan 1 helemaal uit Groningen kwam en om 4.00 moest vertrekken?
Nou de trainer kwam niet
Hihaho
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd man kwam helemaal voor niks stierekl
Niet mijn werk vriendquote:Op maandag 26 mei 2014 13:29 schreef Salatrel het volgende:
Je was gewoon vergeten de traier uit te nodigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |