SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
waar is dwc kritiek als het nodig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telkens dezelfde houdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forceer ieks
En dan nog zo overdreven slecht geacteerd overkomenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou nooit met m'n hoofd op youtube willen staan
Wejoo.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want? Die valt toch op type Ambipur zonder snor
Wild and youngquote:Op maandag 26 mei 2014 02:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan nog zo overdreven slecht geacteerd overkomen![]()
" We zijn jong & rebels "
Zou raken met contrabas. 8.43/10quote:Op maandag 26 mei 2014 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk dan Grid, kijk dan
http://videos-g-14.ak.ins(...)134_2070504507_n.mp4
Heb je nog geëxperimenteerd? dat doe je namelijk op jouw leeftijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb die ene fokster gemeet en het is een toffe meid. Die blonde ken ik niet.
Op dat verjaardagsfilmpje lijkt ze niet helemaal op haar gemak te zijn tussen die idiotenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb die ene fokster gemeet en het is een toffe meid. Die blonde ken ik niet.
Vind het niet bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Met meiden zoenen bedoel je? Noquote:Op maandag 26 mei 2014 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je nog geëxperimenteerd? dat doe je namelijk op jouw leeftijd.
Hoezo niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo ken ik je weerMaar wij zullen deze meisjes nooit krijgen, rip aan de nabestaanden.
Please grid. Pls.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi, houden zo, niemand houd van dat gedoe.
Ik vind haar oprecht mooi. En dat zeg ik niet snelquote:
Hehe valt wel op dat chicks wat dat betreft veel vrijer zijn. Toen ik 17 was maakte ik dat soort dingen niet meequote:Op maandag 26 mei 2014 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi, houden zo, niemand houd van dat gedoe.
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo niet?zeker nog nooit naar een kunst academie geweest.
2 Hetero vrouwen die dan met elkaar staan te vunzen omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden, plssssssquote:
Aandacht, niks vrijer, gewoon aandacht, om nomnomnomquote:Op maandag 26 mei 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe valt wel op dat chicks wat dat betreft veel vrijer zijn. Toen ik 17 was maakte ik dat soort dingen niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |