Echt he, weg blijven van dat soort mensen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jaloezie is een lelijk iets griddie...
quote:
Hahaquote:Op zondag 25 mei 2014 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Nooit meer iets lezen over scripties en Tinderdates in dit topic.![]()
![]()
He DWC, hoe staat het ervoor met je scriptie? O wacht, ik heb weer tig tinderdates op mijn mobieltje, brb.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
He DWC, hoe staat het ervoor met je scriptie? O wacht, ik heb weer tig tinderdates op mijn mobieltje, brb.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
He DWC, hoe staat het ervoor met je scriptie? O wacht, ik heb weer tig tinderdates op mijn mobieltje, brb.
Ff niet storen, tinderdate is morgen al, ik moet haar naam wel van te voren weten natuurlijk. (hoe is het met jouw scriptie trouwens?)quote:
Telefoon tegen de muur aan gooien met minimal 34 newton.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand hoe je foto's verwijderd op een iPhone? Het lukt niet : S:S: :S:S:S
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Telefoon tegen de muur aan gooien met minimal 34 newton.
Zie hier je antwoord. Hou nu op met mij dm'en.quote:
Voor iemand die druk bezig is reageer je wel snel hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Zie hier je antwoord. Hou nu op met mij dm'en.
Multitasken Gquote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor iemand die druk bezig is reageer je wel snel hoor.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:50 schreef chroestjov het volgende:
Zit ik zo een beetje rond te klikken krijg ik zo een vloggende FOK!ster in mijn face.
Hoog gehalte generieke gillende tienermeiden met een vleugje hipster.
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo traag als dikke stront door een trechter, deze SC
Sorry :$quote:
Gelukkig maarquote:
Zal maar niet vertellen over het hoe en waarom ik op die video uitkwam. hehehequote:
Enlighten me.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zal maar niet vertellen over het hoe en waarom ik op die video uitkwam. hehehe
Huppelkutjes2. Wie is die blonde? Met dat lekker gekke hoedje?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:50 schreef chroestjov het volgende:
Zit ik zo een beetje rond te klikken krijg ik zo een vloggende FOK!ster in mijn face.
Hoog gehalte generieke gillende tienermeiden met een vleugje hipster.
Trek de beerput maar open en vertel het maar gewoon.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je zat haar gewoon te googlenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sararaatsquote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Huppelkutjes2. Wie is die blonde? Met dat lekker gekke hoedje?.
quote:
Helaas geen echte beerput.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Trek de beerput maar open en vertel het maar gewoon.
Het kanaal is van die blonde, het hele kanaal staat dus vol met video's over haar.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het echte verhaal is saai, de video stond gewoon rechts bij de suggesties.quote:
Klik op de youtube link en je weet dan net zoveel als ik nu.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar welke fokster is het? Met haar Tumblr met naakte wijven want ze is natuurlijk wel bihihi.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het kanaal is van die blonde, het hele kanaal staat dus vol met video's over haar.
[..]
Het echte verhaal is saai, de video stond gewoon rechts bij de suggesties.
Ik zal het voor je vragen via twitterquote:Op maandag 26 mei 2014 01:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar welke fokster is het? Met haar Tumblr met naakte wijven want ze is natuurlijk wel bihihi..
Die blonde is echt vreselijk irritant, in haar andere video's is ze nog erger, werd een beetje agressief toen ik het kanaal doornam.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar welke fokster is het? Met haar Tumblr met naakte wijven want ze is natuurlijk wel bihihi..
Wie die andere is, kom op, je moet onder een steen hebben geleefd om niet te weten wie dat is...quote:Op maandag 26 mei 2014 02:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die blonde is echt vreselijk irritant, in haar andere video's is ze nog erger, werd een beetje agressief toen ik het kanaal doornam.
Maar het is ook geen FOK!ster, die andere is de FOK!ster. Kijk je nooit in Userfoto's? Zie de laatste pagina voor een foto van vandaag.
Ja, maar hij vraagt het toch.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie die andere is, kom op, je moet onder een steen hebben geleefd om niet te weten wie dat is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |