Oh, ja, dat weet ik natuurlijk ook niet, ik had maar 1 FOK!ster gespot.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:05 schreef Modus het volgende:
Ja daarom vraag ik ook naar die ander. Iedereen kent die schele.
Niet meer nodig. Snowbells heeft dit gezien. Die twee komen zo dus verhaal halenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh, ja, dat weet ik natuurlijk ook niet, ik had maar 1 FOK!ster gespot.
Laten we het antwoord afwachten wat Mortaxx via Twitter gaat krijgen.
Ik was het niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Snowbells heeft dit gezien. Die twee komen zo dus verhaal halen
I know right, why the fuck even bother, zoveel shit van jezelf op het internet zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie nu die twitter en insta. Wat een aandachtshoer
Dat begrijp ik werkelijk waar niet. Wat is er mis met een dagboek en poëziealbum?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I know right, why the fuck even bother, zoveel shit van jezelf op het internet zetten.x [ afbeelding ]
" Doe ik voor mezelf, alleen zet ik alles op public xDDDDD "quote:Op maandag 26 mei 2014 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat begrijp ik werkelijk waar niet. Wat is er mis met een dagboek en poëziealbum?
Maakt de achterliggende gedachte niet minder smerig.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
Hoewel er wel mooie meisjes op instagram zitten dus zo erg vind ik het ook weer niet
Mijn makeup routine is heel saaiquote:
>smeer eyeliner op ooglidquote:Op maandag 26 mei 2014 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij hebt al die kunstmatige troep niet nodig :$
Maak een filmpje waar je de Micky Minee makeup routine doetquote:
Boh ik zit wat te klikken op dat instagram nu he, perfect meisje gevondenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt de achterliggende gedachte niet minder smerig.
Pics van perfecte meisjequote:Op maandag 26 mei 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak een filmpje waar je de Micky Minee makeup routine doet
[..]
Boh ik zit wat te klikken op dat instagram nu he, perfect meisje gevonden
natoeral bjoety :$$$$quote:Op maandag 26 mei 2014 02:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
>smeer eyeliner op ooglid
>mascara
done
pics.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
Boh ik zit wat te klikken op dat instagram nu he, perfect meisje gevonden
Echt hè, zie ook haar eigen verjaardagsvlog. (aandachtshoeren2.0 en onze FOK!ster is er ook)quote:Op maandag 26 mei 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie nu die twitter en insta. Wat een aandachtshoer
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Echt hè, zie ook haar eigen verjaardagsvlog. (aandachtshoeren2.0 en onze FOK!ster is er ook)
Krio krijgt binnenkort een blanke leermeester.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs krio kan dit niet evenaren. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |