Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht mooi. En dat zeg ik niet snel
Dat is wel sneuquote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2 Hetero vrouwen die dan met elkaar staan te vunzen omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden, plssssss
Zegt de man die met meloewa wat hadquote:Op maandag 26 mei 2014 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.
Alle vrouwen zonder de X-Factor stootten hun hoofd tegen het glazen 8,5/10 plafond.
Wij welquote:Op maandag 26 mei 2014 02:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel sneuik zou er geen moeite mee hebben maar ik heb er geen behoefte aan
Als je een fix moet hebben, moet je een fix hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aandacht, niks vrijer, gewoon aandacht, om nomnomnom
Heb het weer overgemaakt, verzendt maar naar de gebruikelijke PO box.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Dm me de gossip dan :$quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om hierop terug te komen. Ze is bij deze een van de drie 10/10 chicks die ik 'ken'
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto'squote:Op maandag 26 mei 2014 03:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.
Creatief persoon, altijd leuke mensen.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto's
Kleine handen he, past bij zijn lengtequote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Nee hoor. Integendeel juistquote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Het is al goed, ben eigenlijk een hele rustige jongen.quote:
Ah vandaar dat 'ken'.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem alleen variabelen waarover ik data heb mee in mijn analyse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |