Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht mooi. En dat zeg ik niet snel
Dat is wel sneuquote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2 Hetero vrouwen die dan met elkaar staan te vunzen omdat ze denken dat mannen dat leuk vinden, plssssss
Zegt de man die met meloewa wat hadquote:Op maandag 26 mei 2014 02:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze is ook wel knap maar ze heeft de X-Factor gewoonweg niet en zonder X-Factor ook geen 8,5+/10.
Alle vrouwen zonder de X-Factor stootten hun hoofd tegen het glazen 8,5/10 plafond.
Wij welquote:Op maandag 26 mei 2014 02:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel sneuik zou er geen moeite mee hebben maar ik heb er geen behoefte aan
Als je een fix moet hebben, moet je een fix hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aandacht, niks vrijer, gewoon aandacht, om nomnomnom
Heb het weer overgemaakt, verzendt maar naar de gebruikelijke PO box.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Dm me de gossip dan :$quote:Op maandag 26 mei 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit blijft je altijd achtervolgen. Heb wel wat dirt over snowie trouwens
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om hierop terug te komen. Ze is bij deze een van de drie 10/10 chicks die ik 'ken'
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto'squote:Op maandag 26 mei 2014 03:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet ze wel een dijk van een persoonlijkheid hebben.
Creatief persoon, altijd leuke mensen.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op uiterlijk he. En in dit geval op foto's
Kleine handen he, past bij zijn lengtequote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Nee hoor. Integendeel juistquote:Op maandag 26 mei 2014 03:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een mortaxxhand is snel gevuld?
Het is al goed, ben eigenlijk een hele rustige jongen.quote:
Ah vandaar dat 'ken'.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem alleen variabelen waarover ik data heb mee in mijn analyse
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitquote:
Dat telt natuurlijk enorm mee als je al je hitsige fantasieën erop kan botvieren.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitmaar die was dan ook in alle opzichten perfect. Nou ja alle, ze deed zo'n hbo pretstudie
'In alle opzichten, nou ja behalve dan dat ze dom was.'quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eentje ken(de) ik wel echt. Ook gelijk mijn grootste hosselfaal ooitmaar die was dan ook in alle opzichten perfect. Nou ja alle, ze deed zo'n hbo pretstudie
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
'In alle opzichten, nou ja behalve dan dat ze dom was.'
CY!!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.
Als het heel wel overwogen is en past bij de ambities die diegene heeft niet nee, maar dat is niet zo vaak zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hohoho, een HBO pretstudie betekent niet dat iemand dom is. En daarnaast kunnen dat nog best leuke relaties maken, je moet er alleen niet mee willen trouwen.
Inb4 hou je bek en bemoei je met je eigenquote:
Goed! Klaar met coschappen, dus heerlijk veel rust.. Vakanties aan het plannen enzoquote:
nice, waar ga je naartoe?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed! Klaar met coschappen, dus heerlijk veel rust.. Vakanties aan het plannen enzoMet jou?
@Modus, NEEN, eindelijk eens niet druk
Wow doe eens rustig tegen Modus jijquote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inb4 hou je bek en bemoei je met je eigen
sorry juffrouwquote:
Verschillende opties.. laat het weten als ik wat geboekt hebquote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, waar ga je naartoe?
ik heb wel vakantie gepland, maar ga niet op vakantie. want huis gekocht enzo
paar straten verderopquote:Op maandag 26 mei 2014 11:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verschillende opties.. laat het weten als ik wat geboekt heb
Nice, waar? Pics?
Wauw, zit er mooi uit! Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar straten verderop
zal de funda link even zoeken
mwa, binnenin is het nog niet zo mooi, maar dat komt wel goedquote:Op maandag 26 mei 2014 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw, zit er mooi uit! Gefeliciteerd
je hebt me niet eens gebeld. Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Super erg gemist, nachten lang gehuild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |