Als je op dat filmpje klikt heb je goede muziek, dat is ook wat waard, want dat wordt tegenwoordig niet meer gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
Kwam hier voor showerpics van Krio, zwaar teleurgesteld.
Jezus, Frank wat klink je oud als je zo praat.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je op dat filmpje klikt heb je goede muziek, dat is ook wat waard, want dat wordt tegenwoordig niet meer gemaakt.
Hehe, probeer mensen wat te enthousiasmeren voor muziek, vandaar de leegte hier, gok ik zoquote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus, Frank wat klink je oud als je zo praat.
Het is bijzonder rustig vandaag, ik heb echt geen flauw idee.quote:
Nog gestemd donderdag? Waar op?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is bijzonder rustig vandaag, ik heb echt geen flauw idee.
Je weet best dat zoiets gebeurt. Dus niet doen alsof ik een piemeltopic kijkquote:Op zondag 25 mei 2014 15:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
''Die komen soms voorbij..'' Uhuu..![]()
O, kijk je nu ook nog in piemeltopics?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet best dat zoiets gebeurt. Dus niet doen alsof ik een piemeltopic kijk
Zit je nou in piemeltopics te gluren?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet best dat zoiets gebeurt. Dus niet doen alsof ik een piemeltopic kijk
Nee valt best mee. Ben je nu in luvvv met die ene chick?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit je nou in piemeltopics te gluren?Maar ik weet wat je bedoeld ja. Heb alleen al 3 maanden ofzo niet getinderd. Is het nu erger?
Nog nietquote:Op zondag 25 mei 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee valt best mee. Ben je nu in luvvv met die ene chick?
Ja maandag weet ik altijd wel omdat ik dan altijd je moeder neuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed dat je de dagen van de week al kent.
Ik ben je anders nog nooit tegengekomen tussen de lakens.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maandag weet ik altijd wel omdat ik dan altijd je moeder neuk.
btje vriendelijker tegen je papaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben je anders nog nooit tegengekomen tussen de lakens.
Eerder andersomquote:Op zondag 25 mei 2014 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En na 5 bier is ze lam en kan je der neuken he hahah ;D
Dat klinkt wel beter eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je neukt haar en gaat dan 5 bier drinken?
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je neukt haar en gaat dan 5 bier drinken?
jekentmenietquote:Op zondag 25 mei 2014 15:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja klinkt beter, maar de kans is aanzienlijk kleiner.
De partij waar ik al jaren op stem, D66.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
België is een beetje clownesk qua politiek.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:35 schreef Yiha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Populairste politicus in Vlaanderen.
Het is bijna beschamend. Nee, het is beschamend. België is geen land meer, het is een constructiefout geworden.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
België is een beetje clownesk qua politiek.
Neem jullie premier ook maar. Zo'n voorkomen is leuk als directeur van het Grote Kerstcircus, maar daarbuiten is het natuurlijk vooral clownesk.
[ afbeelding ]
Wat is het verschil tussen NV-A en VB?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:03 schreef Yiha het volgende:
Ik volg nu de uitslagen, bijna overal NV-A 30%. Dit land is de weg kwijt.
Uiteindelijk niet zo veel, denk ik. VB zet zich meer af tegen allochtonen. Beiden willen Vlaanderen onafhankelijk. VB is sterk aan het verliezen wat niet moeilijk is aangezien er veel politici overgelopen zijn van VB naar NV-A.quote:
Ableton Live.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:49 schreef wickedmen het volgende:
Ik wil binnenkort een track gaan remixen op de laptop, kent iemand daar goeie DJ/producing shizzle voor?
Ach meid, gaat het wel?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:06 schreef wickedmen het volgende:
Kut weer last van hooikoorts deze week, maar licht.
Fietste ik net naar mijn ouders, mijn hele oog, vel rondom het oog rood en mijn oog bijna dicht door wrijven.
ALS IK NU BIJ JE ZOU ZIJN ZOU IK JE MEPPEN NET ZO LANG TOT JE WEER GEKALMEERD BENT.quote:
kom danquote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
ALS IK NU BIJ JE ZOU ZIJN ZOU IK JE MEPPEN NET ZO LANG TOT JE WEER GEKALMEERD BENT.
Whatsapp doet ut weer, ff niet storen met je gebalk.quote:
Ja al 20 minuten. Multitasken kun je niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Whatsapp doet ut weer, ff niet storen met je gebalk.
IK ZEI TOCH WACHT FF MET JE GEBALK KLOOTVIOOL?!?!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja al 20 minuten. Multitasken kun je niet?
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH WACHT FF MET JE GEBALK KLOOTVIOOL?!?!
Nee, ik kan niet multitasken, ben toch geen wijf joh.
Jaloezie is een lelijk iets griddie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |