Ja dat dacht ik al,quote:
zonnesteek van gisteren misschienquote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al,
Last van de warmte toevallig ?
quote:
En dan worden ze niet geaccepteerd door dat stoer doen en dan om je verlies niet toe te geven maar blijven komenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
Random faggots die hier altijd effe stoer komen doen.[ afbeelding ]
zon en ik gaan nooit goed samenquote:
Mensen met hun hypocriete gedachtes, traantje weggepinkt om deze vergane glorie van een ooit zo mooi bestaan, gecorrumpeerd door valse eigenwaarde en misplaatste uniekheid in de samenleving.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan worden ze niet geaccepteerd door dat stoer doen en dan om je verlies niet toe te geven maar blijven komen
En meestal ook nog even aangeven dat deze SC kut is en alle mensen mongolen zijn hier, maar wel blijven komen
haha
Deze taalvaardigheid gaat mijn pet te boven, maar idd zo is het! het klinkt in elk geval iets waarmee ik zou instemmenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen met hun hypocriete gedachtes, traantje weggepinkt om deze vergane glorie van een ooit zo mooi bestaan, gecorrumpeerd door valse eigenwaarde en misplaatste uniekheid in de samenleving.
Zowiezo mensen die stoer doenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
Random faggots die hier altijd effe stoer komen doen.[ afbeelding ]
Waarom zit jij hier dan nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan worden ze niet geaccepteerd door dat stoer doen en dan om je verlies niet toe te geven maar blijven komen
En meestal ook nog even aangeven dat deze SC kut is en alle mensen mongolen zijn hier, maar wel blijven komen
haha
Moet dit serieus grappig zijn? man man man wat een niveau van die newbiesquote:
je snapte dat niet nee?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze taalvaardigheid gaat mijn pet te boven, maar idd zo is het! het klinkt in elk geval iets waarmee ik zou instemmen
Neequote:
Ja. kkr dom. hahahahaquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Gridlok het volgende:
Better two be dom in jungle dan lion in zoo
Laat zetten!!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
2Nutz don't know failure or shall concern themselve over the opinion of bluetiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |