ja, dat moet ze doen.quote:
" Beetje mensen kijken " aldus 94% van iedereen die op een terras gaat zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Vind het altijd wel grappig daar, beetje mensen kijken.
Ja man 15 jaar oud en snuif wiet al sinds 8yo fgquote:
Dit is mijn normaal en het is een feit.quote:
Super cool vet gaaf man.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja man 15 jaar oud en snuif wiet al sinds 8yo fg
Veel te druk en alles gaat zo langzaam, kan ik niet tegenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Vind het altijd wel grappig daar, beetje mensen kijken.
Oke vetreetquote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dit is mijn normaal en het is een feit.
Dikkie dik 2.0 beweging gevenquote:
Kom dan met je vetreet.quote:
Ja, best normaalquote:Op maandag 26 mei 2014 14:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kom dan met je vetreet.
Dan kom ik op je moeders vetreet net als gister.
pony heeft spekjesquote:
je praat in raadsel, caviavrouwtjequote:
Pffff pony heeft een vetreet ... Oftewel, is te dik, maar ze heeft 2 maanden niks gedaan, dus ja dan komt het hard aanquote:
heb je het nou over jezelf, of een paard?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pffff pony heeft een vetreet ... Oftewel, is te dik, maar ze heeft 2 maanden niks gedaan, dus ja dan komt het hard aan
Wat vind je nou zelf van deze opmerking ?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je het nou over jezelf, of een paard?
- het is een vraag en geen opmerkingquote:Op maandag 26 mei 2014 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je nou zelf van deze opmerking ?
Ik heb twee keer pony gepost, wat is hier onduidelijk aan ?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
- het is een vraag en geen opmerking
- het is je eigen schuld, omdat je zo onduidelijk bent
- tegen jou durf ik dit te zeggen, omdat ik van jou verwacht dat je het sportief opvat en snapt dat ik nooit bewust iets slecht over jou zou zeggen
dat was naderhandquote:Op maandag 26 mei 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb twee keer pony gepost, wat is hier onduidelijk aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |