Tegenovergesteld, andersom, dat zijn praktisch synoniemen. Iedereen snapt het, bedankt voor dit sterke spreekwoord.quote:
Hoe was je date nou?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
Elite zijnjezelf niet profileren als bèta
quote:
quote:Chanen schreef het volgende: Gisteren toch maar weer ingeschreven, deze keer bij Paiq. Gelijk een leuke gesprekspartner getroffen, blokkeert ie mij zodra de foto's zichtbaar zijn! En dat terwijl mijn foto's best goed beoordeeld worden, dus zo lelijk ben ik blijkbaar niet. Geen al te best begin in elk geval, en ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen. Gelukkig had ik niet meteen serieuze bedoelingen, maar wilde ik deze keer gewoon maar eens zien waar het schip strand. Maar het lijkt er op dat het een onbewoond eiland gaat worden.
Wat is dit?quote:
quote:
quote:Forum met discussies over uiteenlopende actuele onderwerpen tussen paardenliefhebbers in de Benelux (en daar buiten).
Thxquote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ai boyyy goodluck. Lukt je wel met je 'schattige' gezichtje
Mortaxx schattig noemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ai boyyy goodluck. Lukt je wel met je 'schattige' gezichtje
Dan heb je het over 14-jarigen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
vanmiddag lekker op Bonita gereden, ahh ze deed het zo goed!! hvj schatjee
Misschien jij niet hoor. Maar van die wijffies die op Facebook altijd vermelden dat ze weer hebben paardgereden enzo.quote:
Thnxquote:Op maandag 26 mei 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Het is maar goed dat het je niet uitmaakt wat mensen van je denken want ik vind je wérkelijk een enorme kneus
Blame Tinder G.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mortaxx schattig noemen.Dat is fataal i.c.m. die lengte. Mortaxx is een beest.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien jij niet hoor. Maar van die wijffies die op Facebook altijd vermelden dat ze weer hebben paardgereden enzo.En dan met hele foto ablums erbij enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |