Tegenovergesteld, andersom, dat zijn praktisch synoniemen. Iedereen snapt het, bedankt voor dit sterke spreekwoord.quote:
Hoe was je date nou?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
Elite zijnjezelf niet profileren als bèta
quote:
quote:Chanen schreef het volgende: Gisteren toch maar weer ingeschreven, deze keer bij Paiq. Gelijk een leuke gesprekspartner getroffen, blokkeert ie mij zodra de foto's zichtbaar zijn! En dat terwijl mijn foto's best goed beoordeeld worden, dus zo lelijk ben ik blijkbaar niet. Geen al te best begin in elk geval, en ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen. Gelukkig had ik niet meteen serieuze bedoelingen, maar wilde ik deze keer gewoon maar eens zien waar het schip strand. Maar het lijkt er op dat het een onbewoond eiland gaat worden.
Wat is dit?quote:
quote:
quote:Forum met discussies over uiteenlopende actuele onderwerpen tussen paardenliefhebbers in de Benelux (en daar buiten).
Thxquote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ai boyyy goodluck. Lukt je wel met je 'schattige' gezichtje
Mortaxx schattig noemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ai boyyy goodluck. Lukt je wel met je 'schattige' gezichtje
Dan heb je het over 14-jarigen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
vanmiddag lekker op Bonita gereden, ahh ze deed het zo goed!! hvj schatjee
Misschien jij niet hoor. Maar van die wijffies die op Facebook altijd vermelden dat ze weer hebben paardgereden enzo.quote:
Thnxquote:Op maandag 26 mei 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Het is maar goed dat het je niet uitmaakt wat mensen van je denken want ik vind je wérkelijk een enorme kneus
Blame Tinder G.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mortaxx schattig noemen.Dat is fataal i.c.m. die lengte. Mortaxx is een beest.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien jij niet hoor. Maar van die wijffies die op Facebook altijd vermelden dat ze weer hebben paardgereden enzo.En dan met hele foto ablums erbij enz
Dat heb je inderdaad gemist jaquote:Op maandag 26 mei 2014 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist, pics/screencaps?
Short lions can rule proud alsoquote:Op maandag 26 mei 2014 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mortaxx schattig noemen.Dat is fataal i.c.m. die lengte. Mortaxx is een beest.
Ik loop er niet te koop mee, ik sluit er alleen mee af. Al snap ik wel de vraag.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie is de elite hier?
Dat stukje met 'bang zijn voor mensen' loopt niet helemaal lekker, wat bedoel je hiermee?
En trouwens, hypocriet toch om te zeggen dat 'we don't care' tenenkrommend is, en dan afsluiten met 'persoonlijk boeit het me niet wat mensen van mij denken'?
Wat is de reden om er mee af te sluiten dan? Waarom ben jij niet onzeker volgens jouw eigen theorie?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik loop er niet te koop mee, ik sluit er alleen mee af. Al snap ik wel de vraag.
Don't care hoor, ik zit er niet meequote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Chai het volgende:
Maar ik geniet er ook van om hem schuldgevoel aan te praten.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Chai het volgende:
Ik vind een beetje emoties delen best kunnen. Ja ik care. Ja ik huil me in slaap door dWc's gemeenheid.
Maar ik geniet er ook van om hem schuldgevoel aan te praten.
HA! Ik heb net geleerd dat je als je dit zegt je er heel erg mee zit, lekker voor je.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Don't care hoor, ik zit er niet mee.
Jij bent toch geen KLB SC elite-lid, dus boeiequote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
HA! Ik heb net geleerd dat je als je dit zegt je er heel erg mee zit, lekker voor je.
Godsklere wat een plamuurlaagquote:
Je moet eerst om iemand geven voordat je je hun mening aantrektquote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
HA! Ik heb net geleerd dat je als je dit zegt je er heel erg mee zit, lekker voor je.
Niet waar. Ik heb genoeg meisjes gegeven en hun mening boeit me nietquote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet eerst om iemand geven voordat je je hun mening aantrekt
MI CONJO MI PAPI dit is KROELOE?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsklere wat een plamuurlaagDit elke dag doen
Mi gado, smeer er zelfs met de leukste feestjes nog never niet zoveel op.
Prachtig toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie moeten deze conversatie eens teruglezen op een willekeurig moment volgende maand, gaat echt helemaal nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |