quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die is niet kieskeurigOmgomgomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het er zo eentje ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die is niet kieskeurigshits firedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna wonen in de sportschoolquote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMG dat doe ik ook altijd!
#soulmates
jaquote:
Godverdommequote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hooi kan 4EBE nog wel opknabbelen, zaagsel niet, dus daar zal ze blij mee zijn denk ik.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hooi kan 4EBE nog wel opknabbelen, zaagsel niet, dus daar zal ze blij mee zijn denk ik.
Valt mee howrquote:
Badassquote:
Oh wacht je doelt op jouw haarquote:
moet ik te veel van niezenquote:
Wel even een selfie maken en op fb zetten, anders is het allemaal voor niks.quote:
Nee dat weten wequote:
hbben alle schapen één gezamenlijke mening?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
A lion doesn't concern himself over the opinion of sheep.
Verdomme mooi.
Altijd jammer dat men niet gewoon liegt en valt wel mee zegt ofsoquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht je doelt op jouw haarnice 1
Ik ben vaak niet zo snel
Dan word je gelijk een aandikker genoemdquote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer dat men niet gewoon liegt en valt wel mee zegt ofso
Na de selfies met al het voedsel, want foodiequote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel even een selfie maken en op fb zetten, anders is het allemaal voor niks.
Ja maar..quote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer dat men niet gewoon liegt en valt wel mee zegt ofso
Hou eens op met mij confronteren met eerdere uitspraken en zo mij op mijn plek zettenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan word je gelijk een aandikker genoemd
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar..
Het is ook nooit goed he
Vrouwmensquote:Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou eens op met mij confronteren met eerdere uitspraken en zo mij op mijn plek zetten
[..]
Nee
Klap met handtasje?quote:
Nee mevrouwquote:
Ok, dudequote:
Jullie moeten deze conversatie eens teruglezen op een willekeurig moment volgende maand, gaat echt helemaal nergens overquote:
Als of dat bijzonder is in deze SCquote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie moeten deze conversatie eens teruglezen op een willekeurig moment volgende maand, gaat echt helemaal nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |