Wowquote:
We zien het.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het komt niet in de buurt bij humor, en dus geen incassatie nodig. Gewoon brugklas grapjes. Daar sta ik boven dankjewel.
Nee, gewoon waarheid zonder hidden agenda ofsoquote:
oh shitquote:
We?quote:
afgewezen door nutz, mijn leven is kapotquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon waarheid zonder hidden agenda ofso
[..]
oh shit
[..]
We?
Ik zou nu drie uur lang in de regen gaan staan, dat werkt therapeutischquote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
afgewezen door nutz, mijn leven is kapot
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.quote:
ik geloof je, bedankt voor deze waardevolle tipquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nu drie uur lang in de regen gaan staan, dat werkt therapeutisch
Ik weet er verder maar eentje eigenlijk? maar die ken jij niet. Noem er eens wat dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.
CY ook en zo kan ik nog een hele waslijst aan Foksters noemen die er zoveel of meer hebben gehad.
Naakt rennen in de regen ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#tijdheeltallewonden#meervissenindezeequote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik geloof je, bedankt voor deze waardevolle tip
Dit doe ik ook vaakquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaquote:
I guessquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
afgewezen door nutz, mijn leven is kapot
Ja nou nee.quote:
Ik kom nooit meer naar grunna als het regentquote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak
[..]
Ja
[..]
I guess
[..]wel lief dit. Jammer dat het niet gemeend is.
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :squote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee.
Daar word je verkouden van en krijg je blaasontsteking als je weerstand naar de kak is
nooit die neuklijst gezien?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet er verder maar eentje eigenlijk? maar die ken jij niet. Noem er eens wat dan.
edit: Oh dacht dat het over enkel FOK!kers ging, want CY klopt ook niet dan.
Noem je mij nu een leugenaar?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak
[..]
Ja
[..]
I guess
[..]wel lief dit. Jammer dat het niet gemeend is.
Watquote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :s
Dat gaat over oude generaties, dus nooit goed bekeken idd.quote:
Dit betekent dat je mij niet zou willen zien staan in de regen?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer naar grunna als het regent
Nee, meer een aandikker van de realiteitquote:
Nakendquote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit betekent dat je mij niet zou willen zien staan in de regen?
Mannen krijgen geen blaasontsteking van rennen in de regen want het wurmpje kruipt naar binnen als ze het koud krijgen heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee.
Daar word je verkouden van en krijg je blaasontsteking als je weerstand naar de kak is
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :squote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, meer een aandikker van de realiteit
Nu noem je me ook nog dikquote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, meer een aandikker van de realiteit
Oh.. ja dan snap ik het welquote:
Oh ik dacht even dat ik het verkeerd lasquote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :s
Jaquote:
Kan gebeuren meidje hahahaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat ik het verkeerd las
Maar nee
true, true.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gaat over oude generaties, dus nooit goed bekeken idd.
Door een klein vogeltje in je oor?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen blaasontsteking van rennen in de regen want het wurmpje kruipt naar binnen als ze het koud krijgen heb ik mij laten vertellen
Helemaal mee eensquote:
Nou ja, ik denk niet dat dit goedgekeurd wordt door je chickaquote:
Foutje bedankt :squote:
Wat een gemisquote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door een klein vogeltje in je oor?
Zulke info bereikt mij nou nooit
Geen idee of ik dat erg moet vinden
Nee, die is niet kieskeurigquote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat dit goedgekeurd wordt door je chicka:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik voel idd een leegtequote:
OMG dat doe ik ook altijd!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel idd een leegte
Even opvullen met voedsel
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die is niet kieskeurigHooi kan 4EBE nog wel opknabbelen, zaagsel niet, dus daar zal ze blij mee zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |