U fo real?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Noodweer hier
Blij toe dat ik niet op de fiets ben gegaan
#4ebelife
Hier begint het ook al inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Noodweer hier
Blij toe dat ik niet op de fiets ben gegaan
#4ebelife
Heel het weiland is een grote modderpoelquote:
Geen druppeltje hier nog.. wel wat dreigend inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel het weiland is een grote modderpoel
Heb jij een weiland op je werk? Lol.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel het weiland is een grote modderpoel
Ik ga er vanuit dat je droog zitquote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier begint het ook al inderdaad
Regio noord?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen druppeltje hier nog.. wel wat dreigend inderdaad.
Op kantoor. Over een half uur mn leven wagenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je droog zit
Lol xd neequote:
Yolo hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op kantoor. Over een half uur mn leven wagen
Dan heb je vast een KFC binnen handbereik :$?quote:
Mindfulness?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol xd nee
Zou vandaag training hebben in de ochtend, iedereen zat er behalve de trainer
Waar gaat het mis?:):)
Nee, woon niet in het centrum van Den Haagquote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je vast een KFC binnen handbereik :$?
Vanavond maar even bodybalance doen iddquote:
Ik woonde ook niet in het c van agga, maar had wel twee KFC 's dichtbij en c was ook niet al te ver wegquote:Op maandag 26 mei 2014 15:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, woon niet in het centrum van Den Haag. Zou wel chill zijn ja.
Ik denk meloewa :ssquote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus, wie heeft er meer? Meloewa of ik?
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Helaas. Je staat achter.Nee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu lekker cosy FOK!en met regen op de ramen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Humor niet kunnen waarderen.
Niet kunnen incasseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |