quote:Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef Gridlok het volgende:
Better two be dom in jungle dan lion in zoo
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
2Nutz don't know failure or shall concern themselve over the opinion of bluetiger.
ben alweer wegquote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Gridlok het volgende:
Random faggots die hier altijd effe stoer komen doen.[ afbeelding ]
was jij hier dan?quote:
Moet hier nog wel steeds om lachenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
2Nutz don't know failure or shall concern themselve over the opinion of bluetiger.
Wie heeft eigenlijk meer fokkers gedate? jij of meloewa?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk meer fokkers gedate? jij of meloewa?
bij die ene hou je het wel lang volquote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]denken dat ik meer dan 1 fokker heb gedate
uft meerdere?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk meer fokkers gedate? jij of meloewa?
Zie, zelfs mur is in shock. Dan moet het wel waarheid zijnquote:
Ik denk niet. Flap er gewoon uit. Dus 1 nog steeds? nicequote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Definieer date.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus, wie heeft er meer? Meloewa of ik?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk niet. Flap er gewoon uit. Dus 1 nog steeds? nice
Helaas. Je staat achter.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus, wie heeft er meer? Meloewa of ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Helaas. Je staat achter.kan niet thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Humor niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet dit serieus grappig zijn? man man man wat een niveau van die newbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |