Wowquote:
We zien het.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het komt niet in de buurt bij humor, en dus geen incassatie nodig. Gewoon brugklas grapjes. Daar sta ik boven dankjewel.
Nee, gewoon waarheid zonder hidden agenda ofsoquote:
oh shitquote:
We?quote:
afgewezen door nutz, mijn leven is kapotquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon waarheid zonder hidden agenda ofso
[..]
oh shit
[..]
We?
Ik zou nu drie uur lang in de regen gaan staan, dat werkt therapeutischquote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
afgewezen door nutz, mijn leven is kapot
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.quote:
ik geloof je, bedankt voor deze waardevolle tipquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nu drie uur lang in de regen gaan staan, dat werkt therapeutisch
Ik weet er verder maar eentje eigenlijk? maar die ken jij niet. Noem er eens wat dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap dat hele Meloewa is een slet gedoe zowiezo niet, Meloewa heeft er 3 gehad waarvan allemaal Fokkers.
CY ook en zo kan ik nog een hele waslijst aan Foksters noemen die er zoveel of meer hebben gehad.
Naakt rennen in de regen ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#tijdheeltallewonden#meervissenindezeequote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik geloof je, bedankt voor deze waardevolle tip
Dit doe ik ook vaakquote:Op maandag 26 mei 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaquote:
I guessquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
afgewezen door nutz, mijn leven is kapot
Ja nou nee.quote:
Ik kom nooit meer naar grunna als het regentquote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak
[..]
Ja
[..]
I guess
[..]wel lief dit. Jammer dat het niet gemeend is.
Ik hoorde dat je blaasontsteking krijgt van als je na het poepen de verkeerde kant afveegt :squote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou nee.
Daar word je verkouden van en krijg je blaasontsteking als je weerstand naar de kak is
nooit die neuklijst gezien?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet er verder maar eentje eigenlijk? maar die ken jij niet. Noem er eens wat dan.
edit: Oh dacht dat het over enkel FOK!kers ging, want CY klopt ook niet dan.
Noem je mij nu een leugenaar?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak
[..]
Ja
[..]
I guess
[..]wel lief dit. Jammer dat het niet gemeend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |