Ik draag aan beide mee. Care verder.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar je hebt shittalk en je hebt absolute eindhalte-shittalk.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, nergens om caren m.b.t. FOK!.
Een selecte groep elite rolled zo idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, nergens om caren m.b.t. FOK!.
Sheep gespot.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een selecte groep elite rolled zo idd.
The otheren are is sheep that caring about how other peoples making fun of thems.
Dat heeft iedereen inmiddels wel afgeleerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
Raar dat niemand mij verbetert trouwens...
'Draag mee'?mongool.
Modus niet hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen inmiddels wel afgeleerd.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voor hem naast gifjes plaatsen de enige manier om zijn intellect met ons te delen denk ik.
Wow.quote:
Wow².quote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voor hem naast gifjes plaatsen de enige manier om zijn intellect met ons te delen denk ik.
quote:Gisteren toch maar weer ingeschreven, deze keer bij Paiq. Gelijk een leuke gesprekspartner getroffen, blokkeert ie mij zodra de foto's zichtbaar zijn!
Wie is de elite hier?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef wickedmen het volgende:
Trouwens dat hele we-dont-care toneelstukje en superaardig tegen de elite hier is echt tenenkrommend.
Zogenaamd het boeit mij niet wat iemand zegt over mij op FOK!, wow ik ben zo cool, ik ga het aan iedereen 100x vertellen.
Laat juist zien dat je diep van binnen er juist onzeker mee bent.
Persoonlijk boeit het niet wat mensen van mij denken en bang zijn voor mensen, pls no.
Beetje hypocriet hequote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie is de elite hier?
Dat stukje met 'bang zijn voor mensen' loopt niet helemaal lekker, wat bedoel je hiermee?
En trouwens, hypocriet toch om te zeggen dat 'we don't care' tenenkrommend is, en dan afsluiten met 'persoonlijk boeit het me niet wat mensen van mij denken'?
Volgens je eigen theorie care jij heel veel?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef wickedmen het volgende:
Trouwens dat hele we-dont-care toneelstukje en superaardig tegen de elite hier is echt tenenkrommend.
Zogenaamd het boeit mij niet wat iemand zegt over mij op FOK!, wow ik ben zo cool, ik ga het aan iedereen 100x vertellen.
Laat juist zien dat je diep van binnen er juist onzeker mee bent.
Persoonlijk boeit het niet wat mensen van mij denken en bang zijn voor mensen, pls no.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |